Skocz do zawartości

Kupno Bmw serii 8 - recenzja ogłoszeń, rady przed zakupem.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ,czy może zna ktoś tą 8-mkę z ogłoszenia

http://otomoto.pl/bmw-850-manual-alu-18-stan-bdb-okazja-C16817024.html

Może ktoś ją już oglądał i może podzielić się informacjami na temat tego auta.

oferta ciekawa choć przebieg za tą kasę podejrzany ,jaka jest wasza opinia na manuala w tym aucie,

obiło mi się o uszy że lubi się posypać

za pomoc z góry dzięki

pozdro :8)

  • 3 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
.jaka jest wasza opinia na manuala w tym aucie,

obiło mi się o uszy że lubi się posypać

za pomoc z góry dzięki

pozdro :8)

 

Najczęściej "leci" łożysko. Chyba nawiększa bolączka manuala.

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam wszystkich!

 

Stoję przed możliwością kupna BMW 850i. Jednak po lekturze tego tematu, dochodze do wniosku, że auto jest straszliwie kosztowne w utrzymaniu, relatywnie wolne i w ogóle ma dość mało plusów oprócz bycia 8-ką.

Oczywiście auto ma być samochodem weekendowym. Do tej pory nigdy nie byłęm miłośnikiem BMW, raczej Alfisti. Samochód mam zamiar wykorzystywać do długich podróży po Europie i okazjonalnych wypadów na tor - no i właśnie, czy w ogóle da się jeździć z tym automatem na torze? I jak wyglądają właściwiości jezdne E31? Wiem, że auto waży 1,8t - ale mam nadzieję, że inżynierowie BMW uczynili cuda.

Moimi innymi typami są Porsche 928S, Ford Mustang GT, Pontiac Trans Am V8 i... Alfa Gtv 3.2 V6. Paradoksalnie ma ona najmniejszy silnik z przedstawionych, ale najlepsze przyspieszenie.

Opublikowano
bmw 850 i jak kazde inne zresztą z serii 8 to typowe GrandTurismo czyli do pokonywania dużych odległości z dużą prędkością ... czyli idealnie nada się na podróże po Europie ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

8 jest dość droga w utrzymaniu, ale zwróć uwagę, zę nowa kosztowała ze dwa lub nawet 3 razy tyle co wymienione przez Ciebie auta. Jeśli chodzi o tor, to 8 na pewno będzie lepsza od mustanga i transam-a, alfa ma przedni (kto co lubi). Po za tym wsiadź do 8, przejdz się a przejdź się alfa...

 

PZDR>

Opublikowano

8ka to auto klasy GT, nie zostało zbudowane by jeździć nim po torze, bmw miało dobrych inżynierów ale praw fizyki się nie da przeskoczyć, to waży dwie tony :) fakt kilku znajomych próbowało (

) ale nie wiem czy to ma jakiś sens. Jeśli brakuje Ci mocy zawsze możesz kupić 5.4, ew. manuala, jest jeszcze CSi (380km). Mój kolega zbudował na bazie silnika M73, z dołożoną elektroniką M70 ósemkę, przy dyfrze ze szperą 3.10 wrażenia z przyszpieszenia były porównywalne z m3 e36 którym kiedyś jechałem.

 

Tak czy inaczej na tor najlepsze będzie porsche, reszta wymienionych też nie bardzo się nada. (co tu w ogóle robi alfa!?)

 

 

Nie dziwię się, że po lekturze tematu odechciewa się zakupu, większość opisywanych aut była bumerangami, nie mogącymi znaleść właściciela, mocno dojechanymi i naprawianymi "po polsku". Na szczęście przez ostanie lata (temat nie był tak naprawdę aktualizowany od 3 lat bo ósemkowicze przenieśli się na inne forum) to się zmienia. Zmienił się przedewszystkim odbiorca, ósemka straciła status auta szpanerskiego a stała/staje się cenionym klasykiem/przyszłym klasykiem. To widać choćby po rosnącej ilości artykułów w prasie branżowej (Automobilista, Classicauto, Top Gear) TV(jeden z ostatnich odc. Automaniaka) a także powolnym wzroście cen.

 

 

Z zalet ósemki tak na szybko to

- najwyższa seria BMW, do dziś nie doczekała się następcy

- samochód nad którym przez 8 lat pracowało 2tys inżynierów, którego projekt kosztował miliard marek (najbogatsze teamy F1 nie mają takich budżetów)

- brak utraty wartości w raz z wiekiem

- auto w 100% zbudowane w Niemczech, przez Niemców i z niemieckich materiałów

- pewna niepowtarzalność, tylko 250 egzemplarzy w PL

- silnik v12 w wersji 850

- niska cena zakupu

 

 

Koszty utrzymania tak jak już napisali poprzednicy są w granicach wyższych modeli bmw. W kwesti zakupu za dobre m70 trzeba zapłacić 10k EUR, M73 15k EUR, CSi 20k EUR. Za egzemplarze idealne, z przebiegami poniżej 100k, przemonożyć powyższe kwoty razy 2.

 

Za nowe 850 w wersji podstawowej trzeba było zapłacić 140tys DM, mniej więcej tyle kosztowało 5-6 egzemplarzy e36 316. Najtańsze Ferrari (model 348) kosztowało około 160tys DM.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano (edytowane)

Witam!

 

Poproszę o pomoc w ustaleniu "ktokolwiek widzial, cokolwiek wie na temat" sprzedawanego egzemplarza :

 

http://otomoto.pl/show?id=C26447359

 

Ogłoszenie wisi już od jakiegoś czasu, samochód przechodzi z rą do rąk i nikt go nie może pokochać dłużej na co wydawaloby się zasługuje.

 

Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc i opinię w zakresie jakości, historii, poprzednich właścicieli tego egzemplarza.

 

Dziękuję i pozdrawiam Wszystkich, którzy kochali, kochają lub mają jeszcze przed sobą zauroczenie 8-ką.

Edytowane przez bobofruit
Opublikowano
Znam auto - mocno doinwestowane, ostatnio założony pakiet CSI i nowa skóra. Prawie, że można brać w ciemno - jeżeli jest kasa.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Nie, tej z ogłoszenia nie robiłem, ale znam właściciela tego z ogłoszenia i znam historię tego auta. Zostało sprowadzone do Łodzi gdzie zaparkowało pod blokiem innego ósemkowicza :)

W każdym razie już wtedy samochód był w świetnym stanie nadającym się do codziennej eksploatacji. Później zmiana właściciela, auto zostaje mocno doinwestowane - pakiet csi, nowa skóra, trochę mechaniki, koła, nowy lakier(to są na prawdę duże kwoty). Następnie zmiana właściciela i po jakimś czasie znów do sprzedania. Ale ogólnie śmiało mogę polecić ten samochód. Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

  • 5 miesięcy temu...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam bardzo serdecznie wszystkich pasjonatów serii 8.

Sporo czytałem, przeglądałem i myślałem nad zakupem może niewymarzonej ale pierwszej 8. W związku z tym, że w Polsce raczej ciężko jest kupić w miarę utrzymany model za rozsądne pieniądze, zainteresowała mnie oferta auta z Anglii. Co sądzicie o tym ogłoszeniu? Bardzo dziękuję za wszelkie uwagi i porady.

 

http://otomoto.pl/bmw-840-850-ladna-rarytas-C28350283.html

  • 2 tygodnie później...
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Nie ma mowy kupienia za te pieniądze dobrego auta , chyba że 20k przeznaczasz no wkład , ja już szukam od 6 miesięcy , Polske wykluczyłem z poszukiwań.
  • 4 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na sprzedaż są tylko malowane. Jedne bardziej, inne mniej. :(

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczów!

 

Mam pytanie odnosnie zakupu bmw seri 8.

 

Szukam auta do 45tys.(cena zakupu) i tu prośba czy któreś auto oferowane na polskich serwisach aukcyjnych, jest godne uwagi według waszej opinii? od razu dodam, że interesuje mnie auto "orgianlne" bez autorskich przeróbek typu kolorowy wyświetlacz lcd, nowe radio, plastikowe wyżutnie rakiet etc... bo po zakupie chciałbym auto odrestaurować do wyglądu fabrycznego. Jak chodzi o wygląd końcowy to chicałbym bmw 850, wiśniowe w kremowej skórze, na orginalnych felgach.

 

w polsce wydały mi się ciekawe te ofery, ktoś je widział zna ich historie?

 

http://allegro.pl/bmw-850i-ci-kultowe-auto-ze-szwajcarii-i3937251843.html

http://otomoto.pl/bmw-850-C31264178.html

 

Co do tego drugiego to miałem okazje zobaczyć go już na żywo i pierwsze co rzuciło mi się w oczy(nie widac na fotkach):

-auto ma mocno sfatygowana blacharkę, lakier ma bąble rdzy wokół uszczelk z szybami.

- na bagażniku i lusterkach wierzchnia warstwa lakieru łuszczy się.

- w rozmowie wyszło że auto było bite w lewe nadkole, ale to jeszcze przed sprowadzeniem do polski

- blok silnika dośc mocno pokryty jest rdzą,

- w kabinie na fotelach znajduje sie pleśń, zapewne w wyniku nieszczelności uszczelek,

- auto od kilku lat stoi w komisie

 

pytanie jest takie na co powinienem zwrócić jeszcze uwagę przy takim aucie? Jestem umówiony na jazdę próbną tym autem, i na serwis do znajomego mechanika który oceni stan techniczny.

Czy kupno takiego auta po negocjaci ceny jest dobrym pomysłem? W sumie położenie nowego lakieru i tapicerki to wierzchołek kosztów, renowacji w takim aucie...

A może powinienem zainteresować się raczej 8 (tak jak bylo poruszane już na formu) z zagranicy?

jeżeli tak to skąd?

Po necie szukałem 8ki w USA. Tu pojawiaja się kolejne pytania, w USA mam osobę, która może mi na miejscu sprawdzić auto i jego stan techniczny, pomoże sprowadzić auto, czyli unikam kosztów zwizanych z firmami pośredniczącymi, ale czy koszt i tak cła sprowadzenia i przerobienia na polską homologację(np. migacze...) nie przewyższa zakupu 8 np. ze Szwajcarii? Tak na chłopski rozum te dwa kraje do sprowadzania samochodow wydały mi się najlepsze. Auto z USA powinno mieć w dobrym stanie podwozie i blachę. dovry klimat, rowne drogi i restrykcyjne przepisy dotyczące aut po wypadku ograniczają szanse kupna wraku robiącego 4 ślady. W Szwajcarii z tego co sie orientowałem sprawy przepisów prawnych dotyczących dopuszczalności aut są podobne jak w USA(może się mylę).

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Te długo wiszące na ogłoszeniach są już "przejrzane". Raczej nie warte wystawionej ceny.

Tylko zagranica, ale niestety nie ma gwarancji, że za pierwszym razem kupisz. A jak już przedmówcy pisali, w każdą trzeba włożyć...

 

Gdybym dziś miał kupować, to interesowałaby mnie najbardziej blacha. Reszta, to są tylko części wymienne.

Oczywiście Polskę mijam szerokim łukiem.

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

  • 2 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Niemal wszystko można jeszcze dostać. Części do silnika chyba najmniejszy problem.

Jeśli chodzi o budę, to wiem, że np. czarna podsufitka jest już nieosiągalna.

Chromowanych końcówek tłumika też już nie ma na magazynach. Być może są w komplecie, gdy kupuje się cały układ wydechowy. Pozycji nieosiągalnych jest dużo, ale od czego jest rynek wtórny... Jest w czym wybierać, bo ludzie sprowadzają z wysp całe samochody na części.

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

nie znalazłem tematu w stylu "Witamy" czy coś, więc zrobię to tutaj :)

 

Nazywam się Bartek, mieszkam w Wawie i ostatnio zainteresowałem się modelem 850. Naczytałem się już sporo, koszty utrzymania wiadome podobnie jak zużycie paliwa muszą być spore, więc jestem na to przygotowany. Auto ma być jak perełka, stać w garażu i być pucowana, z raz na tydzień przeganiana po jakiejś fajnej drodze. Do zabaw na tor i jazdy normalnej mam Porsche Boxstera i Hondę Accord. Chodzi mi po głowie również M5 E34, ale jakoś ciągnie mnie bardziej do 850 :D mam nadzieję, że pomożecie w ocenie potencjalnych egzemplarzy i na co zwracać uwagę.

 

1. czy da się kupić dobry egzemplarz do dopieszczenia za kwotę 40 000 pln?

2. jak oceniacie auta z Japonii? sporo ostatnio tego się zrobiło.

3. widziałem, że niektórzy też kochają Sl 500 r129 i SEC 560, ktoś miał zarówno 850 jak i takie merce? Wolałbym cholera 850, bo już jedno cabrio w domu jest.

 

Przykładowe linki aut:

 

http://otomoto.pl/bmw-850-850i-e31-nowexcars-pl-C36119571.html

 

http://otomoto.pl/bmw-840-ci-e31-C36555122.html

 

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-8-i-aut-80-tys-km-kolekcjonerski-ID4p88Jj.html

 

czy raczej polskie ogłoszenia odpuścić i trzepać stodoły u helmutów??

 

Z góry dziękuję za odpowiedzi :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
niech mnie ktoś poprawi - ale w japonii jest ruch lewostronny, więc mus być przekładka. Co wtedy z wartością auta i ew. niedługim stanem na żółtne tablice?
Opublikowano
to nie ma znaczenia, że jest ruch lewostronny, wielu Japończyków kupowało auta na Europę z kierą po naszej stronie, bo to dla nich był największy prestiż, więc wszystko jest oryginalne, a nie przekładane. Wiele BMW, Mercedesów i Porsche jest stamtąd teraz sprowadzane ze względu na bdb stan, niskie przebiegi potwierdzone certyfikatem oraz różne wyjątkowe modele, których próżno szukać w Europie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.