Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Wsiadam dzisiaj rano do swojej zabaweczki, no i jak co dzień turlam się do pracy. Nagle patrze ze szyby parują. No to nadmuch na full.

Niestety nic nie dmuchało :(

Na panelu wszystko jest ok, kontrolki świecą ale nie leci powietrze.

Co to może być ?

Pozdrawiam,

Pavlo.

Opublikowano
Jesli wogole nie dmucha, to pewnie nadmuch padł(wiatrak) ja niedawno wymianialem, to przez ta zime chyba :idea:

 

Powiedz mi czy wyskoczył ci jakiś błąd w komputerze ?

Nie wiem co zrobić.Sprawdziłem bezpieczniki, są ok. Dalej to już sam nic nie sprawdze.

Pozdrawiam,

Pavlo.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

panowie a może to "jeż" lub jak mówią niektórzy "grzebień" wam padł.

To taki czujnik znajduje się z prawej strony pod schowkiem i wygląda właśnie jak jeż.

U mnie też ześwirował ale objawy były trochę inne tzn: raz dmuchawa szalała a raz się wyłączała lub zwalniała sama :D .

Wymieniłem i po krzyku.

Pozdro.

Opublikowano

Tak, to był jeż. Zakup w ASO i wymiana prawie 300zł.

Powiedzieli że tym razem BMW zmieniło producenta i już jeżyki nie powinny się psuć :)

Pozdrawiam,

Pavlo.

Opublikowano

Jutro postaram się wyjąć stary ale jak sprawdzić czy jest zepsuty?

Mieszkam w Szwecji a tu servis BMW jest naprawdę drogi.

Wolał bym wymienić to sam ale nie mam pewności czy to jest dokładnie to.

Opublikowano

Jeżeli nie masz wogóle nadmuchu albo działa tylko na najmocniejszym biegu, jeżeli paneli klimy chodzi prawidłowo to na 99.9% to jest jeż.

Moim zdaniem nie masz się co wachać tylko leć do ASO :)

Pozdrawiam,

Pavlo.

Opublikowano

Może któryś z kolegów wyciągał opornice sam?!

Rozkręciłem schowek wypiąłem kostkę,widzę tego jeża ale nie mogę go

wyciągnąć.

Czy jest on przykręcony?

a może wystarczy dobrze szarpnąć?.

Wydaje się że jest na dwóch zatrzaskach(bolcach)albo na śrudach

Opublikowano
Jeż jest na zatrzasku. Najlepiej jest nie wyjmować wtyczki, np. śrubokrętem zatrzask nacisnąć w dół i pociągnąć wtyczkę. Ja też najpierw wypiąłem wtyczkę, ale wtedy po naciśnięciu zatrzasku nie ma czym go wyciągnąć, chyba że ktoś ma małe rączki..
Opublikowano

Już go mam :lol:

Jutro kupię nowy i założę.Od razu napiszę ile kosztuje w Szwecji i czy to było to.

DZIĘKI CHŁOPAKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

panowie mam pytanie

 

czy ten jez moze miec cos wspolnego z tym ze mi sie sprezarka nie zalancza jak wcisne przycisk na panelu ???

 

dodam ze moj jez tez czasami szwankuje i musze go troche ruszyc i dziala :)

Opublikowano

Panowie tak ochoczo namawiacie "leć od razu po jeza" akurat to nie musi być tak! Jak pojawia się usterka jeża, to zazwyczaj jest problem typu samego wł. się wentylatora bądż niedziała najmocniejszy bieg, bo siada opór i działa tylko na najwyższym badż odwrotnie. Proponuje w momencie nie wł. się wentylatora rozebrać rury pod maską od filtra kabiny i delikatnie zruszyć wentylator. Mogą już się konczyć szczotki, bądż wirnik jest wyjechany z powodu twardych szczotek, tak jak to było u mnie. Drugi sposób na sprawdzeie wentylatora, to wyjąć radio, bądz computer i widoczna jest tam wtyczka z grubszymi kabelkami. To jest właśnie wtyczka od samego wentylatora. Należy tam podł. napięcie i zobaczyć, czy ruszy wentylator. Można to też sprawdzić na kostce od jeza, ale to już jest ryzyko dla kogoś kto nie interesuje się elektryką. Można łatwo spalić bezpieczniki 40A.

 

 

Pozdrawiam...

BMW IS THE BEST! FUCK THE REST!

NO RISK, NO FUN :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.