Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
koledzy pomóżcie!!! nabyłem ostatnio bmw 525 tds z 93 r i zaczynam tego bardzo zalowac. pierwsza akcja to głowica- wymiana(koszt 2200), i juz myslalem ze skonczyly sie moje problemy, los jednak plata figle. wybralem sie dzis do miasta i w czasie jazdy slysze trrrrr , gdzies w okolicy komory silnika, beta gasnie. probuje ja odpalic, a silnik wydaje odglosy jak orkiestra, po czym w staje jak zablokowany.podrzućcie pare rad lub wyjasnien co to moze byc? czy to moze byc pekniety lańcuch? prosze o pomoc :modlitwa: [/b]
Opublikowano
sluchaj lancuch ma spora zywotnosc nawet do kilkudziesieciu , kilkuset tysiecy( ale sposob w jaki sie urzywa auta tez si eprzynia ) jesli miales juz taki klopot z glowica mozna sie spodziewac ze auto bylo katowane.......ale co do lancuszka on si eod razu nei KONCZY daje znac ze zaczyna miec dosyc po woli powinno byc slychac na ucho nawet ze cos jest nie tak, a co mechanik n ato przy tej glowicy.nic nie mowil?moze to nie lancuch
Opublikowano
jutro beda ogledziny. autko faktycznie dostawalo w d... od poprzedniego wlasciciela,bo uszczelka pod glowica na to wskazywala. no coz mechanik stwierdzil ze sa przedmuchy, ale na temat lancucha nic nie wspominal. dodam,ze to jeden z lepszych gutków w moim rewirze
Opublikowano
znajomy z serwisu mówił mi że przed zerwaniem ostatnie 20-50km bardzo mocno łańcuch hałasuje
Opublikowano

No to kupiles auto po dziadku :lol: mordercy piatek :shock: :roll:

Czeka Cie spory wydatek

Szkoda ze nie zagladales na forum wczesniej bo wszystko bys wiedzial w tym temacie

Tds-y to wyjatkowo delikatne instrumenty!

a koszty ich naprawy moga dac po kieszeni nie jednemu bogaczowi

Wg mie to zluzowal ci napinacz lancucha i glowica znowu do roboty + rozrzad, a w najgorszym wypadku dojda tloki :mad2:

jednym slowem masakra

BMW jest tanie dla bogatych

http://img102.imageshack.us/img102/1093/copyright6phpki9.th.jpg

Opublikowano
powiem wam szczerze ,ze zadnej zmiany w pracy silnika nie bylo. jakis wiekszy halas zaraz bym wylapal. no ,ale niedlugo bede wiedzial na czym stoje. powiadomie szanowne forum jaka to awaria :oops:
Opublikowano
no i co dalej z tym silnikiem?? napisz cos bo zniecierpliwieni forumowicze czekają.
Podjechali ułani pod okienko beemką siódemką.
Opublikowano
Spidi ale mnie przestraszyłes,dzisiaj sprawdziłem swoj łancuch przez korek i do góry nie mozna go odciągnąć od koła a do przodu i tyłu przesuwa sie z lekkim oporem -to chyba dobry ? ,ale auto dosc głosno pracuje
Opublikowano
Spidi ale mnie przestraszyłes,dzisiaj sprawdziłem swoj łancuch przez korek i do góry nie mozna go odciągnąć od koła a do przodu i tyłu przesuwa sie z lekkim oporem -to chyba dobry ? ,ale auto dosc głosno pracuje

 

leże już drugi tydzień w domu na chore zatoki :? ale po waszych wypowiedziach pójdę na parking i sprawdze łańcuch bo az strach :shock: moja bm'ka ma przebieg 224tys . tak dla informacji :wink:

jak by BÓG preferował przedni napęd to byśmy chodzili na rękach ;)
Opublikowano
właśnie wróciłem z servisu BOSCH i okazało się że wszystko jest OK :D na kompie żadnych błędów i rozrząd git :norty: faktem jest popłynąłem 60pln ale było warto :mrgreen:
jak by BÓG preferował przedni napęd to byśmy chodzili na rękach ;)
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

witam ponownie.

probowalem opchnąć bunie bez oględzin u mechanika. no niestety nie powiodo sie, wiec dzis zaciagnolem ja na warsztat i co sie okazalo....

w glowicy ,ktora wczesniej zregenerowalem zawor sie nie cofnął i nastapiło zderzenie z tłokiem. zawór zmiażdzony a tłok tez niezle pocharatany. na głowice dostałem 1 rok gwarancji wiec mam nadzieje ,ze gosc ktory ja robil wykaze sie zasada fair play. tylko kto mi zwroci za pocharatany tłok,i nie wiadomo czy korbowód tez nie dostal?

Opublikowano
Miałem tds'a a na liczniku 400 000 i wszystko ok. Autko nieźle dostawało w kość a silnik pracował cicho i równo.

Pozdrawiam

Igor

Opublikowano
Masz gwarancje na glowice no to nie pisz o zasadach "fair play" bo to nie triatlon ani koszykowka :D Za zniszczenia spowodowane zla regeneracja glowicy powinien Ci zwrocic zaklad ktora ja przeprowadzal. Trza byc Twardym a nie "miętkim" :D

"________ 730iA

/________\

(0o=[][]=o0)

[_]/'''''''''''\[_]

Opublikowano
Sądzisz, że te 400 tysiaków na jednym łańcuchu ?

Tego jestem pewien. Nawet by mi do głowy nie przyszło wymienić łańcuch bo jakiś fachura powiedział mi że w tym silniku jest podójny łańcuch i jest "dożywotni".

Pozdrawiam

Igor

Opublikowano
no to Ci chyba zle powiedział: ponieważ łańcuchy są dwa a nie żaden podwójny. Ja w tygodniu szykuję wymianę bo mój już jest tak wyciągnięty że mogę go prawie podnieść z zębaki na wałku rozrządu od strony pompy wtryskowej.
e46 318d M47N

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.