Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,chciałbym się dowiedzieć odnośnie spalania ale nie gazu lecz benzyny jaką zurzywają wasze fury przy odpalaniu?

posiadam 740, na odpalanie w ciągu tygodnia zurzywam jakieś 7 litrow benzyny. dziennie wychodzi jakies 7-10 odpaleń fury, z tym, ze za pierwszym razem musze przejechac okolo 1,5 kilometra do momentu przełączenia sie na gaz, a przy nastepnych przelacza sie w zaleznosci od temeratury silnika po okolo 200 w maxie po dluższym postaju 400 metrach?ciekawe jestem jak to wyglada u was?pozdrawiam

Opublikowano

A jak to wyliczyłeś?

 

P.S. Kiedyś w Top Gear przeliczali o ile wzrośnie spalanie jak zapuścisz wąsy! :mrgreen:

Obliczyli wage wąsa, podzielili, pomnożyli, dodali i wyszło im kilkadziesią litrów na rok.

Z wypróżnieniem może byc podobnie :wink:

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano
No znam ten problem niby na LPG sie jezdzi ale Pb znika....ale walsnie rozruch silnika na zimnym pochlania wlasnie najwieksza ilosc paliwa do mometu kiedy to on nie uzytska tem. roboczej i dlatego tak sie zdarza ze na tych krotkich trasach tyle polyka........
Opublikowano

Zgodze się z panem z pietra wyżej :wink:

Ja zasłoniłem część hłodnicy, i naprawde dużo szybciej rozgrzewa, a o przegrzaniu, nie ma mowy, przynajmniej u mnie, czy chłodnica zasłonięta czy nie trzyma środek, tylko szybciej nabiera tem.

 

Oczywiście latem może się nie sprawdzić :wink:

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano
A jak to wyliczyłeś?

 

P.S. Kiedyś w Top Gear przeliczali o ile wzrośnie spalanie jak zapuścisz wąsy! :mrgreen:

Obliczyli wage wąsa, podzielili, pomnożyli, dodali i wyszło im kilkadziesią litrów na rok.

Z wypróżnieniem może byc podobnie :wink:

 

Wyszło kilka funtów więcej... :duh:

Myślenie nie boli...

http://www.toya.net.pl/~yeahman/00/bmw4.jpg
Opublikowano

Ja odkad zalalem do ukladu chlodzenia orginalny plyn BMW spalam o 70% mniej Pb niz przedtem. Przelacza sie momentalnie na gaz po okolo 2minutach w zime na zimnym silniku. Gdy postawie autko na jakis czas, a temperatura nie spadnie ponizej niebieskiego pola to na gaz przelacza mi sie po kilku sekundach. Tak wiec splanie benzyny mam teraz znikome. Polecam ten zabieg jezdzacym na plynach z TESCO itp. :P

PS. Wspomne tylko ze moj M52 ma aluminowy blok, co jest dodatkowym atutem. Szybciej sie rozgrzewa!!

Opublikowano
Ogólnie rzecz biorąc, wielkość zużycia paliwa w tym przypadku jest wprost proporcionalna do współczynnika tarcia i odwrotnie proporcjonalna do temperatury panujacej w silniku, razy dwa do potęgi siódmej podzielone przez promień koła kierownicy minus jedna czrarta długości tylnego zderzaka.W przypadku zderzaków lakierowanych należy uwzględnic (odjąć) gróbość powłoki lakieru. :cool2:
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Ogólnie rzecz biorąc, wielkość zużycia paliwa w tym przypadku jest wprost proporcionalna do współczynnika tarcia i odwrotnie proporcjonalna do temperatury panujacej w silniku, razy dwa do potęgi siódmej podzielone przez promień koła kierownicy minus jedna czrarta długości tylnego zderzaka.W przypadku zderzaków lakierowanych należy uwzględnic (odjąć) gróbość powłoki lakieru. :cool2:

 

zapomniałeś pomnożyć i dodać IQ kierowcy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.