Skocz do zawartości

Zmieniam e36 na serie 7


adi0583

Rekomendowane odpowiedzi

Słuchaj Zomol...widze,ze jestes madrzejszy od telewizora...Mógłbym powiedziec,ze ujrzałęm juz dno studni ludzkiej głupoty,ale zawsze mozna spotkac kogos,dzieki komu dowiaduje sie,ze studnia jednak nie ma dna...

Na takich niedowiarkach jak ty mógłbym jeszcze duzo zarobic,ale nie chce mi sie prowadzic juz głupiej dyskusji.Ja powiedziałem swoje,a madry człowiek powiedziałby"GRATULUJE"udanej wersji 750,a tak wypowiedzi swiadczą tylko o twojej zlosliwosci.

Poza tym,to nie ty jezdzisz tym samochodem,nie ty go kupiłes i gucio o nim wiesz bo nigdy nim nie jechałes.Moge wnioskowac ze twoje teorie sa wyssane z palca,i miałes przykre doswiadczenia majac BMW750.Współczuje i na nastepny raz nie oceniaj samochodu dopóki nim nie pojezdzisz...

 

Drogi kolego Mirek374 moje doświadczenie ze spalaniem w V12 było takie samo jak 99,99 % użytkowników tego forum.

Nie wiem czy zauważyłeś, że masz chyba najekonomiczniejszą na świecie 750 więc może podziel się swoim doświadczeniem z koncernem BMW to w końcu zaczną robić ekonomiczne auta a na Ciebie spłynie grad $$$ :mrgreen:

 

adi0583 uszczelka pod kolektor ssący naprawdę kosztuje około 2 tys dlatego większość posiadaczy uszczelnia silikonem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zomol a do tej uszczelki dodają chociaz złoty zegarek? :) Dla mnie to lekka przesada aby uszczelka kosztowała 2tys zł przeciez mozna kupic materiał na uszczelki i samemu dociąc.

 

Też tak myślałem ale nie ma szans. Poszukaj było już o tym na forum bo to częsta przypadłość tych aut. Jedyne wyjście jeżeli nie jest popękana to lekko ją zeszlifować i silikon.

Zapomniałem dodać, że 2 tys to cena samej uszczelki a ile zapłacisz za robociznę to już inna kwestia :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zomol a do tej uszczelki dodają chociaz złoty zegarek? :) Dla mnie to lekka przesada aby uszczelka kosztowała 2tys zł przeciez mozna kupic materiał na uszczelki i samemu dociąc.

 

Też tak myślałem ale nie ma szans. Poszukaj było o tym na forum bo to dość częsta przypadłość. Jedyne wyjście dla "oszczędnych" to lekko zeszlifować (jak oczywiście nie popękana) i silikon. Zapomniałem dodać, że podana cena nie zawiera robocizny :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wracając do tematu ... jeżeli szukasz w 7ce najlepszego stosunku mocy i kosztów to zastanów się nad 3,5R6 bądż 3,0V8 - czy automat czy manual to juz pozostawiam do twojego wyboru . Ogólny bilans kosztów wyjdzie na korzyść M30B35 . Spali ciut więcej od V8 ale pozostała eksploatacja wyjdzie taniej .

Moja w manualu spala mi po mieście 13-14 L .

marnujesz życie jeżeli nie jesteś dobry w tym co robisz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tej uszczelki wracajac do tematu dociac sie jej nie da- sam w poprzedniej 750 wymienialem uszczelniacze i wyglada to jak gruba Guma zalana w niej blacha i przykrecona do bloku silnika ma szesc owalnych otworow i nie jestes w stanie tego podrobic tez robilem to na zasadzie leciutkiego przeszlifowanie jej pow i zalania przed zlozeniem silikonem termo A co do oryginalu podobno Stacja AUTO FUS BMW na Ostrobramskiej w wawie wypzredaja stare(do Starszych modeli) czesci magazynowe wyprzedaze ostanio kupilem u nich spinki listw progowych jak tez pare innych gadzetow zawias klapki paliwa taniej 10zl niz na allegro i wyszlo mi nie cale 50zl wiec zadzwon moze maja takowa na wyprzedazy w rozsadnych cenach

http://img835.imageshack.us/img835/6681/snc00073m.th.jpg






DWIE ZYCIOWE MILOSCI MOJA ZONA I MOJA SIODEMKA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mehow a wystepowały wersje iL z takim silnikiem? Ja nie chce zwykłej 7 ale max wypoas i najlepiej bez kanpy z tyłu tylko te fotele i z tunelem przez całą kabine. To bedzie auto na niedziele i wakacje. Na reszte dni mam sprintera i montyego
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

735iL były na pewno , co do 3,0 V8 nie jestem pewien

 

EDIT

 

nie wiem jak bardzo zalezy tobie na małym spalaniu ale jezeli np nie przeraża Ciebie spalanie w miescie w granicach 16-18L to myśle że powinieneś się zainteresować 4,0 - pali znacznie mniej od 5,0 a osiągi niezauważalnie mniejsze (na papierze) . Subiektywnie powiedziałbym nawet że V8 lepiej idzie od V12 . Pozatym 4,0 robili do 94roku , 3,5 tylko do 92 .

marnujesz życie jeżeli nie jesteś dobry w tym co robisz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.