Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam,jestem nowy na forum,ale oczytałem się dokładnie. Edytowane przez Gierap
http://www.iv.pl/images/16876943185426216561.jpg
Opublikowano
o tam masz za kapcie z tyłu bo wygląda jak jakiś dragster Laughing hehe...

 

A no takie same jak z przodu czyli 245/45 :twisted: :twisted: i poważnie autko na tych oponkach robi wrażenie,na ulicy się oglądają :mrgreen: Z tym że po śniegu jest ciężko jechać prosto :roll: :roll: bokiem chce wyjeżdżac z każdego zakrętu :wink:

http://www.iv.pl/images/16876943185426216561.jpg
Opublikowano
Radze najpierw olej w skrzyni zmienic i filtr a nie olej w silniku ... Skrzynie automatyczne sa bardzo wrazliwe na zmiany oleju i jego stan - zadbaj o skrzynie w pierwszej kolejnosci - wiem co mowie. Poza tym bardzo ladne auto.
Opublikowano

Gratuluje zakupu, takze przez forum. Co o autku sadzie mielismy okazje przedyskutowac jeszcze przed zakupem wiec sobie juz podaruje.

 

Opony 245 z przodu to przesada, uwazam ze komplet 205 na 524td to z wielu powodow opytymalny rozmiar, ewentualnie z tylu 225 ale juz napewno wplanie na dynamike. 245 z przodu dosc szybko wykonczy Ci przekladnie kierownicza, no i litr spalania wiecej przy szybszej jezdzie to sprawa niemal pewna.

 

Co do skrzyni to nie daj sie zwariowac. Chodzi plynnie, bez luzow szarpania i innych niespodzianek - naturalnie musisz o nia dbac i zmieniac w aucie generalnie wszystkie plyny eksploatacyjne wedlug zalecen, ale nie daj sie zwariowac i nie wpadaj w panike, mozesz spokojnie jezdzic.

E24 628CSi 12/1982 Delphin-Metallic - wegetacja... :(

E28 524td 06/1985 Karminrot ze szpera :) i silnik nowka!!!


Nowe amortyzatory BILSTEIN B6, CZESCI UZYWANE

Kontakt: 0049-176-4889-3646, 0695039390, GG 244669 lub PW

Opublikowano
Z oponami to macie racje... za szerokie opony zwłaszcza jak jest deszcz/śnieg to zagrożenie dla blacharki... zwłaszcza od strony barierek dzielących pasy ruchu :roll:
Opublikowano
Gratuluje ! Swietny samochod ! Czuje sentyment do tego modelu..
Opublikowano

jakie ty masz kola?? 245 ? :duh:

na naszym rekinie sa identyczne

http://img184.imageshack.us/img184/6317/hpim0837eg3.jpg

 

sa to duze TRX r415 o szerokosci 240

felgi te sa nic nie warte bez opon poniewaz opony te sa praktycznie niedostepne na rynku opon uzywanych a nowe sa na zamowienie okolo 1200zl za sztuke :mrgreen:

moje modele
Opublikowano
Przy strzelonej głowicy widziałem jak pewne auto nawet przy odpalaniu wywalało wodę do zbiornika wyrównawczego, że aż wykipiała. Jak podejrzewasz uszczelke to jedź do kogoś zmierzyć kompresje i tyle... wszystko sie dowiesz
Opublikowano
Miałem kiedyś podobne objawy, tzn. w trasie dmuchało zimnym powietrzem i temperatura silnika rosła. Przyczyną był wąż doprowadzający wodę do nagrzewnicy, pękł w dziwny sposób, tak jakby ktoś zrobił dziurkę szpilką i tylko po dłuższej trasie, w której włączałem ogrzewanie, był w stanie wypryskać taką ilość płynu, żeby zauważalny był spadek poziomu w zbiorniku wyrównawczym i wtedy dmuchało zimnym powietrzem. Miałem również (nie)przyjemność z pęknietą głowicą, dwa razy. W pierwszym przypadku jedynym objawem był spadek poziomu płynu i biały dym z rury wydechowej, lecz tylko na postoju. Poza tymi objawami wszystko było normalnie. W drugim przypadku, jak pękła głowica, to w chłodnicy i zbiorniku wyrównawczym był taki szlam, że od razu wiadomo było co się stało.
Opublikowano
Jesli peklaby glowica lub padala uszczelka pod glowica to mialbys olej w wodzie albo wode w oleju ... Poza tym grzalaby sie caly czas a nie tylko przy trasie ... Stawiam na problem z ukladem chlodzenia ... Peknieta glowica, walnieta uszczelka = majonez pod korkiem oleju ... Jesli tak nie jest nie masz sie co martwic tylko szukac problemu z ukladem chlodzenia ... Moze pompa wody albo termostat ? Ja bym obstawial termostat bo jest to w miare sensowne ... Na trasie auto jedzie z rowna predkoscia nie sa zbyt zmienne temperatury w silniku wiec moze termostat nie otwiera sie nie wlacza sie duzy obieg ... W miescie za to temperatury sa wieksze auto czesto pracuje na wolnych , ciagle ruszanie , glownie 1,2 i 3 bieg w uzyciu - termostat sie otworzy .... Ja bym tutaj szukal problemu a za glowice i uszczele zabralbym sie wtedy jak sie pojawi majonez :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.