Skocz do zawartości

Pytanie o obroty


ciopek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam takie pytanie wyjechalem autem z garazu wszystko bylo w porzadku postalo pare godzin wsiadam odpalam i nagle obroty skoczyly na 4tys i tak zostaly i niechca sie zmniejszyc czego to moze byc wina , w miedzy czasie byla odpinana wtyczka od czujnika temp.silnika z gory dzieki za pomoc

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....czy oborty spadly po zgaszeniu silnika?

( moze to byc spowodowane zawieszeniem silnika krkowego-regulator biegu jalowegu)a to sie dzieje przez jakies chwilowo wychodzace bledy z komputera auta-mozesz go przekasowac( a jak znajdziesz w zrob to sam)powinno pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

posprawdzalem wszystko przemylem krokowy i troche pomoglo ale teraz chwile pochodzi na normalnych obrotach za chwile zwiekszy do 3tys , moglo to by byc spowodowane peknieciem jakiegos weza od podcisnienia? jezeli tak to jakiego?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakbys mial nieszczelny dolot powietrza to obrtoty od razu wskoczyly by na poziom 3tys., a moze to TPS-czujnik polozenia przepustnicy

kasowales ten kompouter tak jak ci mowilem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odlacz przeplywke i zobacz czy auto bedzie sie dlawic...........moze byc to ze ona sie wlasnie zaciela-bys ja wymontowal i sprawdzil czy zagropda w srodku sie swobodnie porusza czuy sie eni zawiesila...........
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli już wiesz że przepływomierz jest sprawny,choć może też czasem się blokować klapka i efektem będzie własnie to co piszesz,

Piszesz że odpiołeś kostkę od czujnika temp.silnika, a po co ?

może to właśnie on jest niesprawny, po odpieciu komp mógł złapac własnie błąd choć piszesz że resetowałeś..??

druga sprawa to czujnik TPS,

no i sprawdz czy gdzieś nie ciągnie lewego powietrza,np. przez odmę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak przeplywomierz raczej sprawny bo za kazdym razem robi to samo , odpinalem czujnik temperatury bo nie dziala mi wskaznik i szukalem czego to moze byc przyczyna , do konca niewiem czy odpiolem ten czujnik co potrzeba(w glowicy od przodu) ,ale tylko go odpiolem zmasowalem i nic nie zadzialalo wiec podpiolem spowrotem jak zapalilem po chwili to wlasnie nagle skoczyly obroty , teraz mam odpiety silnik krokowy i obroty skacza miedzy 1-2tys jak go podepne to nagle obroty rosna do 4tys i tak trzymaja moze trzeba na komputer podjechac zeby zmniejszyli obroty? czy to nic nie pomoze ? (weze sprawdzalem wszystkie sa podpiete na miejsca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obroty to można było w gaźnikach regulować tu obroty regulują czujniki i własnie myślę że przez to zmasowanie kabelków coś uszkodziłes :!:

 

zawsze jak coś grzebie przy motorze i za chwilę coś robi się nie tak, a wczesniej było dobrze, to zawsze przypominam sobie czego sie dotykałem i w 100% właśnie w tym tkwił problem... wiec myslę a nawet stawiam że ma to zwiazek z tym co zrobiłes.

masz dwa czujniki,jeden od temp.którą pokazuje na zegarach, i drugi od temp. silnika który daje sygnał do kompa. Nie wiem jak rozmieszczone są w ISie ale mogłeś zrobić zwarcie w kompie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i wlasnie tego sie obawialem ze moglem cos namieszac przez to i prozba jezeli ktos ma zdjecie lub moze mi dokladnie powiedziec gdzie znajde te czujniki bo niewiem czy napewno sprawdzalem czujnik od temp. i co w takim wypadku zrobic jechac na komputer czy niema sesu? jezeli zrobilo jakies spiecie to co z tym zrobic?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba musisz podjechać na komputer aby odczytać błędy. Ale przez to że kombinujesz już odłaczając wszysko co się da tych błędów wyskoczy kilka i w tym jest problem. Nie potrafie tego wytłumaczyć ale w kilku samochodach gdy miałem nie wiadomo z jakigo powodu nagłe kłopoty z wolnymi pomagało przegazowanie silnika do odcinki i po tym obroty stabilizowały sie na prawidłowym poziomie. Tylko nie zrób tego na zimnym silniku. :nienie:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nagłe kłopoty z wolnymi pomagało przegazowanie silnika do odcinki i po tym obroty stabilizowały sie na prawidłowym poziomie. Tylko nie zrób tego na zimnym silniku. :nienie:

 

cos w tym jest.....ale nie na tym ma wlasnie to polegac( bo moglo by sie okazac ze przepalilismy wtryski, ze sonada lambda tez mogla zczytac troszke inne wartosci i tp.) ale silnik nie baczac na jego dociskanie powinien zawsze pracowac dobrze( powiem wam szczerze ze z bmw mi sie to najbardziej uwidacznia-uno fire0chodzil swietnie, felicja Desel, golf ||,toledo || i tylko w tym pierdzilonym przechwalonym bmw sie to dzieje, moze dlatego z etamte byly z salon od nowosci kupione)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak już podłąnczą cię pod kompa poproś żeby zwrócili uwagę na wskazania temperatury silnika w ich kompie z tymi co pokazują ci na zegarach w aucie jeżeli tak samo bedą rosnąć i trzymać w miarę równo to raczej te czujniki są dobre.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i juz wszystko zrobione tak jak powinno byc , okazalo sie ze przerwal sie kabel ktory idzie od kompa do czujnika przepustnicy oraz czujnika temperatury wody , wymienilem go na nowy i wszystko zaczelo chodzic pieknie :) dzieki wielkie za pomoc

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.