Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Interesują mnie opinie bądź doświadczenia osób które maja gaz sekwenycjy w takim własnie silniku?

Jak się sprawuje i w ogóle?

Pozdrawiam

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano

Nikt niema? Coś wierzyć mi sie nie chce.

Może przenieść temat do Klaszyczne E30?

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano

Czemy mija się z celem? Jakieś poważne powody czy poprostu bo?

A jak się sprawuje II gen.?

Pozdrawiam

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano
Czemy mija się z celem? Jakieś poważne powody czy poprostu bo?

A jak się sprawuje II gen.?

Pozdrawiam

 

ja mam m43, gaz II gen sprawuje sie znakomicie... 0 strzalow, a srednio pali tyle ile w podpisie (głównie miasto) .. Naprawde nie ma sensu ladowac sie w sekwencje, szczegonie jesli jezdzisz duzo na krotkich odcinkach. Instalacja byla juz w samochodzie w momencie zakupu.. Jesli interesowalby Cie szczegoly, zapytaj, to poszukam.

 

Gaz 2 gen, naprawde daje rade w przypadku mojego silnika, nie moge na nic narzekac.. W miescie nie da sie :o przekroczyc 12,5 l gazu w zime.

 

Spalanie: miasto 10,5-12 l. / trasa 8-9,5 l.

 

Nie powinienes sie zastanawiac :)

Breast. Mouth. Waist.
Opublikowano

No właśnie głównie jeżdźe w mieście, a miasto mało :wink: teraz mysle o przeprowadzce na obrzeża i będe musiał do pracy śmigać autkiem, a w benzynie....... :mad2: musiałbym mieć na nazwisko Kulczy zeby było miło :wink:

I tak właśnie mysle o założeniu instalacji, tylko chodzi mi o to żeby maksymalnie nie zmulała autka, ale skoro mówicie że II gen. jest jak znalazł to czemu nie.

A orientuje się ktoś co do kosztów?

I sekwencji i II gen. do mojego silnika (1.6 M40)

Z góry dzieki i Pozdrawiam

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano

Zrobiłem rozpoznanie:

- sekwencja 2500zł

- II gen. 1800zł

Który lepiej, plusy i minusy.

Jesetm bardzo wdzięczny za pomoc bo nie wiem na co się zdecydować!

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano

Witam!!!

Kolego ja miałem e30 z silnikiem 1,8 m40 załozyłem gaz II generaji i było Ok. Nigdy mnie to nie zawiodło a paliła mi średnio 10,5 - 11 /100.

Samochód ładnie się zwijał i nie było dużej różnicy pomiędzy benzyna - gaz.

Także w zupełnosci polecam gaz II generacji.

jak ktoś Ci dobrze założy to będziesz na pewno zadowolony.

 

POZDRAWIAM!!!

Opublikowano
Mija sie z celem bo dobra sekwencja zrówna sie prawie z wartościa auta:( a to nadal będzie m40, ja mam II gen i sprawuje sie idealnie, nigdy nie miał wystarzłu ani nic, ciekawe kiedy ci sie zwroci sekwencja , dla mnie to mija sie z celem zupełnie
Opublikowano

No wiesz jeżeli chodzi chodzi o zwrot kosztów instalacji to dużo dłużej by to nie trwało, bo II gen.- 1800zł, sekwencja- 2500zł.

Ja powiem szczerze że nie mam praktycznego doświadczenia z ins. LPG bo nigdy nie jeździłem na gazie (wcześniej Diesel i Garbus'69). A jak miałem nieprzyjemność przejechać się z kimś kto miał to było strasznie strzelał i mulił strasznie ale to było ze 3 lata temu więc pewnie to był jedne z pierwszych (u mnie) instalacji.

Koleś w zakładzie mi tak właśnie opisał działanie II gen." Że strzela i muli".

Ale miło jest usłyszeć zdanie użytkowników :wink: :mrgreen:

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano

jedź gdzieś indziej - 1800 za II generację, to zdzierstwo - koleś prawdopodobnie próbuje Ci wcisnąć sekwencję, gdyby były takie różnice, to oczywiście, że bardziej opłaca się brać sekwencje - zwłąszcza, jak masz jednorazowo dłuższy odcinek do pokonania

z drugiej strony (bez urazy) ale w 1,6 m40 nie za bardzo jest co zamulać, bo ten silnik juz fabrycznie jest niezłym mułem

 

na Twoim miejscu poszukałbym sobie gdzies tańszej II generacji, bo 1800 to drogo

beemki to choroba - nieuleczalna, ale za to bardzo przyjemna

miłośnik E30 ... użytkownik E46 :)

Opublikowano

Nie jest to rakieta :wink: i dlatego jeszcze większenie zamulenie go zabije :cry2:

Ale oprócz tego sam. bardzo mi odpowiada i zamierzam sporo jeszcze się szwendać tym autem więc inwestuje z myslą na przyszłośc :cool2:

A nie jest tak że sekwencje są też bardziej oszczędne?

Pozdrawiam

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano

Witam,

mam E30 z silnikiem M40 z instalką II gen. firmy Landirenzo. Na fakturze za instalację którą założył poprzednik widnieje 1900 zł (2004 r) Jak do tej pory nie miałem żadnych problemów z LPG poza jednym przypadkiem zamarznięcia miksera. Nie mam porównania do innej M40 bez gazu ale w pracy jeżdżę 100 konną Astrą II na PB i jakiejś specjalnej różnicy w osiągach nie widzę. Chociaż nie mogę się ciągle przyzwyczaic do tego klockowatego auta :duh: Jeżdżę głównie po mieście i moja "rakieta" w zupełności mi wystarcza, niedostatki mocy odczuwam czasami na trasie ale powiem, że wolę wyprzedzac na LPG - brak odcinki i kręci jak szalony. Wystrzałów nie miałem ale podejrzewam, że poprzednik miał (pęknięta obudowa filtra i rozerwana guma w dolocie - wymieniłem)

 

Generalnie złego słowa na temat LPG nie powiem.

A na sekwencji się nie znam.

 

P.S

Na pełnym zbiorniku LPG (33l) zrobię 320 km. Przy mrozach po odpaleniu jadę na benzynie aż wskazówka temp wejdzie na połowę niebieskiego pola i dopiero wtedy przełączam na LPG (wtedy wg licznika km zrobię na zbiorniku 400 km). W lecie i generalnie jak jest w miarę ciepło po odpaleniu od razu przełączam na LPG i jest OK.

 

Pozdrawiam.

www.ifp.pl

www.bmw-e30.pl

Opublikowano
Kurza stopa, i się będe gryzł teraz :cry2:
"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano
jak widzisz nikt nie namawia Cie do instalowania sekwencji, wiec daj sobie z tym spokoj, zamontuj zwykly gaz u dobrego majstra a zapomnisz o problemach.
POSZUKAJ ZANIM ZAPYTASZ, NIBY NIC A TAK WIELE!!!!!!!!!!!
Opublikowano
Bez urazy ale nikt nie namawia bo z tych osób co sie wypowiadają nikt nie ma sekwenycjnej. Nie chce byc uszczypliwy tylko chce mądrze zainwestować i nie żałować np. że nie dołożyłem 600 jak coś się stanie :modlitwa:
"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano
ok. w sumie jak tak do tego podchodzisz to zainwestuj te jak dobrze licze 700 plnow, skoro pare osob piesze ze nie ma problemow z II gen a Ty dalej szukasz dziury w calym to nie widze problemu, 700 to nie tak duzo, a bedziesz mial spokojne sumienie...... powodzenia w gazowaniu
POSZUKAJ ZANIM ZAPYTASZ, NIBY NIC A TAK WIELE!!!!!!!!!!!
Opublikowano
Nie bedziesz miał spokojnego sumienia,pojedziesz czyscic wtryski gazu(sekwencja)co 3 miesiace to bedziesz płakał (i płacił50-80zeta)że nie załozyłeś 2 gen.jesli tylko mozna unika sie zakładania sekwencji(chodzi o to jesli konstrukcja dolotu na to pozwala-generalnie jak jest metalowy to mozna 2 gen)własnie ze wzgledu na zasyfiony gaz na naszych stacjach,no i cena instalki tez ma znaczenie w moich okolicach 2gen załozysz za 1200zeta(3 miesiace temu zakładalismy u brata w e36/m43)sekwencja owszem jest fajna ale zupełnie nie ma sensu ze wzgledu na koszty założenia i pozniejszej eksploatacji.pozdro
Opublikowano

jezeli jest tak mala roznica w cene miedzy IV a II - to cos musi byc nie tak - dowiedz sie dokladnie na jakich podzespolach bedzie to montowane ...

 

 

jezeli wszystko bedzie dobrze zrobione i taka roznica w cenie to ja bralbym IV gen - mniejszy wzrost spalania gazu , praktycznie brak spadku mocy ( pod warunkiem dobrego zamontowania )

Opublikowano
Te dwie ceny 2 gen wynikają z tego że jedna jest z "komputerem" do gazu a druga z regulacją na śrubę. Jesli założysz sekwencję na matrixach to będziesz czyścił co chwilę, jeśli na valtekach to będziesz miał święty spokój bo są bardziej toporne a przez to wolniejsze ale w tym silniku w zupełności wystarczą. Natomiast od tego trzeba zacząć że w M40 nie będziesz miał prawdziwej sekwencji bo silnik ma wtrysk dwugrupowy benzyny (półsekwencję) i w takim trybie będzie też pracował na gazie. Wybór należy do ciebie bo ten silnik będzie pracował dobrze zarówno na "sekwencji" jak i dobrze zamontowanym "mieszalniku".
Opublikowano

O takie odpowiedzi mi chodziło troche więcej techniki a mniej : "Bo ja bym..".

Dzięki za wszystkie posty, rozjaśniło mi to w głowie :dance: :clap:

Założe II gen. tylko może gdzieś taniej znajde, chyba że podzespoły które tu zostaną użyte wymagają takiej ceny, bo wiadomo jakość kosztuje.

A co do jakości to jakie podzespoły jakich firm są mile widziane?

Serdecznie Pozdrawiam

 

P.S. Nie chodzi mi o szukanie dziury w całym tylko dla mnie wydatek rzedu 2000zł to duży wydatek i wole dogłębnie rozpatrzyć wszystkie za i przeciw.

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano

Przypomniala mi sie pewna kwestia, zwiazana z lpg w moim aucie. Mam jak pisalem wczesniej najporostrza instalacje 2 gen.

 

Mianowicie gdy wyrzuce na luz, a silnik wczesniej mial pow. 3 obr, to na luzie obroty utrzymuja sie na poziomie 2 tys, i spadaja bardzo powoli.

 

Gazownik polecil zamontowanie malego komputera, ktory bedzie 'od reki' ustawial obroty na zadanym poziomie.. 2 gen + ten komp to instalacja 2.1 jak dobrze pamietam ... Podobniez zjawisko to wynika z tego, ze gaz musi sie 'wypalic' <- tak mi tlumaczyl gazownik..

 

Za zamontowanie takiego kompa to mojej instalki zaspiewal 400 czy 450 zl, moze razem bedzie taniej.. Moze ktos to ma?

 

:roll:

Breast. Mouth. Waist.
Opublikowano
Gaz musi sie wypalic z dolotu,im wiekszy dolot tym dłużej to trwa,jak chcesz to montuj komputerek za 4 stowy ale ja mam na to taki sposob,jak wrzuce luz i obroty stoja to pukam lekko noga w gaz i od razu spadaja do 900obr.pozdro
Opublikowano
ja 3 lata temu zakladalem do m40 1 generacje z anty wybuchen i dalem 1400, z kompem czyli drugiej generacji chcieli 1650, butle mialem w kole,gazu palil 12.5
przednie kola sluza do kierowania, a tylne do napedzania

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.