Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ja podejrzewam, że mój problem z wypadaniem zapłonu zniknie po wymianie serwa, a pierwszy post kolegi Arko5 tylko mnie utwoerdził w przekonaniu. Mam tylko pytanie odnośnie tego gdzie konkretnie wpada przewód od podciśnienia serwa, bo zastananawia mnie cały czas jaki to ma związek z przerywaniem silnika? Jeśli w serwie zbiera się woda i przedostaje przy wciśnięciu pedału do przewodu to gdzie potem wędruje? Do dolotu, kolektora ssącego czy gdzieś indziej? Bo u mnie auto po mocniejszym naciśnięciu pedału gazu też puszcza białą chmurę, a efekt z rury podobny jak przy padniętej uszczelce głowicy. Co jeszcze warto ssprawdzić po wymianie serwa na nowe? Konieczna będzie kontrola układu dolotowego/ zasilania? Jest jeszcze jakaś uszczelka między pompą a serwem, którą warto by wymienić?
  • 5 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.