Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 116
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Panowie, niedługo dojdzie do tego, że TDs-y smigają 260 i jeszze mają zapas, powiem tak, zakłamania prędkości sa i to duże, wszystko zalezy od opon, a licznik w kilkunastoletnim aucie też może nieco kłamać, nie sądze aby jakiekolwiek autko pojechało więcej niz ma w katalogu NOWE, czyli takie kiedy mialo wszystko sprawne na tip top :)
Opublikowano
moze i jest przeklamanie. Ale polecial tyle. ale to byl max na dobrej prostej bardzo dobrej. jesli jest ktos z okolic ciechanowa to bedzie wiedzial o ktora droge moze chodzic
Opublikowano

Witam

TDS nie powinno sie katować ma Top Speed ale to swoje 205 km/h musi polecieć

Kiedyś miałem uwalony przepływomierz w TDS i prędkości max byly 200km/h ale na odcinku 5 km albo więcej, po wymianie nie było problemów a nawet 220 szybko zachodziło

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Na obwodnicy Garwolina jechałem 205 i wiecej nie poszła.
003.jpg
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Witam

TDS nie powinno sie katować ma Top Speed ale to swoje 205 km/h musi polecieć

Kiedyś miałem uwalony przepływomierz w TDS i prędkości max byly 200km/h ale na odcinku 5 km albo więcej, po wymianie nie było problemów a nawet 220 szybko zachodziło

 

ale kolega na filmie, to chyba manualem gonił, bo automat tak biegu nie zmienia i nie ciągnie do 5 tys obrotów :)

003.jpg
Opublikowano
widac nie miales automatu. jak pedal wcisniesz do konca to jest jeszcze jakby guzik pod nim i jak wpadnie jeszcze bardzoej to praktycznie do konca obrotow ciagnie
  • Członkowie klubu
Opublikowano
widac nie miales automatu. jak pedal wcisniesz do konca to jest jeszcze jakby guzik pod nim i jak wpadnie jeszcze bardzoej to praktycznie do konca obrotow ciagnie

 

Mam automat od trzech lat i wiem co jest pod pedałem gazu, ale jeszcze niegdy przy wciśnięciu gazu z przyciskiem obroty nie weszły na czerwone pole.

Może dlatego do tej pory moja skrzynia pracuje jak należy.

 

Pozdrawiam

003.jpg
  • Członkowie klubu
Opublikowano
widac nie miales automatu. jak pedal wcisniesz do konca to jest jeszcze jakby guzik pod nim i jak wpadnie jeszcze bardzoej to praktycznie do konca obrotow ciagnie

 

obejrzyj filmik z youtube i zwróć uwage na zmianę biegu :)

003.jpg
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
220 km/h jechales dwulitrowym dieslem.hmmm? cos mi sie wierzyc w to nie chce,chyba ze na chipie lub innego typu tunningu.pozdro.

 

Nie wiem jak E34 ale 3 E46 2.0 Diesel pieknie lata , cos szwagier mowil ze 240km/h :D sry za off top

 

ja wiem czy tak pieknie, kilka dni temu mialem spinke z taka e46 , start z 2 biegu i biedna dostala w dupke od wloszki :lol:

Była E34 M50 2.5 24v :) czerwona

Była Lancia Lybra 2.4 jtd SW lx 2000

Jest Citroen c5 2.2 hdi 2001 exclusive

Jest E34 524 td 1991

1997 YZF 750R (4hd)- sold- nastepny sezon juz hayabusa

http://img244.echo.cx/img244/9103/podavatar6bx.jpg

Opublikowano

525d w m pakiecie na zegarze pokazywalo 235km/h przy 4600 obrotach

opony 17" przod 235/45 tyl 255/40

ale chyba predkosciomerz cos oszukuje bo ograniczenie jest do 215 z tego co pamietam w 2,5d

Obecnie:

F11 530d M-Pakiet 2013

F10 520D M-Pakiet 2012

F25 X3 2012r.

Było:

1.E36 320i Coupe

2.E36 323i Coupe M-Pakiet

3.E46 320D Touring

4.E46 330xd Touring

5.E39 525D Sedan M-Pakiet 2000

Opublikowano

no ok jawor

ale posiadacze innych modeli np 2l w dieslu tez sie wypowiadali wiec czepiaj sie ich...

albo niech ktos zalozy z 10 tematow..

pyt. o prędkość maksymalną 2,0d

pyt. o prędkość maksymalną 2,5D

pyt. o prędkość maksymalną 3,0D itd...

 

 

pozdro

Obecnie:

F11 530d M-Pakiet 2013

F10 520D M-Pakiet 2012

F25 X3 2012r.

Było:

1.E36 320i Coupe

2.E36 323i Coupe M-Pakiet

3.E46 320D Touring

4.E46 330xd Touring

5.E39 525D Sedan M-Pakiet 2000

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
widac nie miales automatu. jak pedal wcisniesz do konca to jest jeszcze jakby guzik pod nim i jak wpadnie jeszcze bardzoej to praktycznie do konca obrotow ciagnie
Sprawdź sobie na filmiku, że wskaźnik temperatury położył się trochę na prawą stronę co by oznaczało że temperaturka poszła w górę o kilka(naście?) stopni co raczej nie powinno mieć miejsca. Ja mam swojego TDSa już jakiś czas, raz leciałem 210. Na trasie średnia 100 - 140 ale temperatura zawsze była ta sama czyli wskazówka równiutko w górze lub delikatnie przechylona w lewo. Szkoda koledzy tak silniki męczyć. Poza tym z tego co widzę to każda z tych waszych furek to średnia wieku 12- 15 latek . . . a potem zakładacie tematy że TDS to lipa, że w TDSach pękają głowice itp itd :duh: :evil:

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.