Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich! Mam mały duży problem z zaparowanymi szybami w mojej e34 tds.

Problem wygląda następująco.

Przednia szyba paruje jak jest wilgotno.Włączam nawiew na 4 i za minutę para schodzi, ale tylko z polowy pasażera. Po stronie kierowcy para schodzi tylko do połowy wysokości a dalej już nie. Dopiero po dobrych 20 minutach jak sie w samochodzie ładnie ciepło zrobi to powoli para schodzi z szyby ,ale zaczyna się pojawiać na mojej bocznej i muszę ja wycierać szmatą żeby coś widzieć.

Zauważyłem ze samochód ogólnie wolno się w środku nagrzewa. jakieś 10 min.

zauważyłem również, że jak mam ustawiony nawiew na Ciepłe powietrze to strumień powietrza jest przytłumiony w porównaniu do tego z zimnego ustawienia i znacznie słabiej dmucha

Proszę o jakieś rady co i jak? dodam że mam klimę i filtra PP nie wymieniałem.

Czemu ta jena strona ładnie sie osusza a druga ma taki problem.

W samochodzie nie jest bardzo wilgotno.

BMW jest tanie dla bogatych

http://img102.imageshack.us/img102/1093/copyright6phpki9.th.jpg

Opublikowano
Cieply nawiew zawsze pracyje slabiej niz zimny( bo na zimnym powietrze idzie bezposrednio z komory za szyba a cieple idzie przez nagrzewnice. Jak masz klime to musisz o nia dbac-wymiana filtrow wskazana jaknajbardziej.Myzle ze masz zawalony i zawilgocony caly uklad nawiewu i dlatego nie dmucha ci na twojej stroni ei idzie stosunkow zle. Polecam tez wytarcie szyb jakims specyfikiem anty parowaniu szyb.
Opublikowano
zaczne od filtra. W tym tygodniu wymienie go i zobacze czy sie cos zmieni. Napewno dam znac co sie zmieniło. Martwoe sie jednak czy przypadkiem nie mam jakiejs nieszczelnosci na lewym kanale tym skierowanym na podszybie. Ale i tak zacznę od filtra bo autem jeżdżę pół roku a huk wie kiedy mógł być wymieniany. Tym bardziej że ja jeżdżę z cały czas właczonym nawiewem Cały rok :clap:

BMW jest tanie dla bogatych

http://img102.imageshack.us/img102/1093/copyright6phpki9.th.jpg

Opublikowano

Dzisiaj jechalem omega A z 93r. i co ciekawe po 10 kilometrach bylo tak goraco i nawiew dzialal tak sprawnie ze az mnie to zdziwilo. wentylator byl tylko na 1 biegu

a ja w swoim normalnie mam 3 lub 4 jak jest duzo pary, a i tak cieplo to w niej bylo ale latem. Z nawiewow wydobywa sie cieple powietrze. jenak na 4 biegu to ledwo dmucha w porownaniu do tego co dzisiaj zaobserwowalem w omedze.

Przypuszczam ze tak nie powinno byc??!!!

BMW jest tanie dla bogatych

http://img102.imageshack.us/img102/1093/copyright6phpki9.th.jpg

Opublikowano

No wiec tak jak wczesniej wspominalem zmienilem filtr PP kabinowy na filtrona K 1031, i okazuje sie ze pomimo iz jest on bez ramki to pasuje iak ulal

teraz pieknie wieje przez wszystkie otwory poleczm czesta wymiane, ael przydalo by sie zeby ktos dal namiar na tanie filtry bo ja za swoj przeplacilem 54pln

zalezalo mi jednak na czasie :cool2:

Pozdrawiam wszystkich uzytkownikow z klima

BMW jest tanie dla bogatych

http://img102.imageshack.us/img102/1093/copyright6phpki9.th.jpg

Opublikowano
Kiedyś przeklinałem klimatyzację i już miałem dać zarobić serwisowi klimatyzacji, ale postanowiłem zmienić filtr i... szok klima odżyła. 54zł to zbytnio nie przepłaciłeś.
Opublikowano
a gdzie dokladnie sie ten filtr kabinowy znajduje? bo i ja mam tak samo tylko na odwrot u pasazera wieje z dziu a po mojej stronie cisza
Opublikowano

cabrio - tu :

 

http://www.filtron.com.pl/2005/katalog/instrukcje/1031k.pdf

 

ale poczytaj jeszcze to :

 

http://autobmwklub.triger.com.pl/forum/viewtopic.php?t=12180&sid=b94924e619ba1e419166fd3b36c42191

 

w wersji bez klimy występuje w zależności od rocznika , sprawdź w :

 

http://www.realoem.com/bmw/select.do

 

- wpisz 7 ostatnich znaków swojego nadwozia/ masz dane swojego auta / i przejdź dalej , zaznacz w lewym oknie 64 potem w prawym 6410 - wyskoczy Ci czy jest w Twoim czy nie - jak nie to nie masz co go szukać - jak tak to z tych linków wyżej będziesz wiedział jak wymienić

 

- sorki że tak piszę ale nie wiem czy buiegałeś już po OEM-ie ...

 

jednak sprawa nawiewu nawiewu na strone pasażera lub kierowcy to wina elektrozaworów ogrzewania albo samych klapek / w przypadku ręcznego sterowania ( bez klimy ) to mało prawdopodobne - w przypadku z klimą to może być silniczek klapki ....

* - w zależności od typu i wyposażenia
Opublikowano

misisz zdjac schowek czyli wysunac spinki na tasmach i rozpiac zawiasy od dolu pod schowkiem mocno z tylu.

zdjac boczek wewnetrzny mocowany na 1 wkret

nastepnie 2 wkrety mocujace gorna plastikowa oslone

nastepnie rozpiac wszystkie wtyczki

kolejne 2 wkrety na przedniej scianmie grodziowej mocujace kanal powietrzny na nogi

nastepnie wyjac kable elektryczne razem z czarna puszka z za nagrzewnicy przez nacisniecie od dolu klipsa i wyciagniecie na bok

i juz bedzie widac taki zolty- kremowy plastki mocowany na dole 1 wkretem i na gorze plastikowym czrnym pokretlem zabezpieczjacy

wykrecasz wkreta Torx anastepnie kokretlo zabezpieczajce przekrecasz przecownie do wskazowek zegara i wyjmujesz

za nim znajduje sie mikrofiltr :cool2:

BMW jest tanie dla bogatych

http://img102.imageshack.us/img102/1093/copyright6phpki9.th.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.