Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich:) zwaśnionych i chciałem przedstawić moją apcje jaką to ja skolei wykombinowałem w swoim aucie:) ,po przyfodach związanych z moimi wczęsniejszymi autami ( Jetta 16V , escort 1.8 16V , Escort RS2000) postanowiłem zaznać troszeczke luksusu za przystępną cene:) więc kupiłem moje BMW serii 5 :) , na początu bardzo spodobał mi sie komfort na oponach 205/65/15 i seryjnym zawieszeniu lecz jednak auto mi sie wydało zamało sportowe w prowadzeniu ! ale nic z tym nie robiłem , pewnego dnia postanowiłem zmienic amortyzatory na nowe i kupiłem bilseteina B5 co znacznie poprawiło prowadzenie,do tego obnizylem probil opon na 55 i auto naprawde sie teraz sympatycznie prowadzi:) , polecam wiec kupic twarde amory dobrej firmy i obnizyc profil opon!!!
  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

upalacz, ale opona 55 to straszny balon ! wiec jak obnizac to zakladac opony o profilu max 45(w ostatecznosci 50) . przy wyzszym profilu bedzie tarlo o rannty i poza tym caly efekt wizualny psuje.

kilof, jak czytalem twoja wypowiedz to od razu wyobrazilem sobie slowa moich zgarbionych emerytow z klatki ktorzy maja po 70-80 lat :lol:

Opublikowano

Ja mam profil 55 i jest git. Dziury wybiera badzo elegancko, a i wygląd nie jest wcale głupi. Taki kompromis (205/55R15), niby seryjne ale wymyslone chyba optymalnie (mówie o moim przypadku).

Zresztą profil 55 już ma wyższy indeks prędkości V=240km/h, a to już indrks niskoprfilówek :wink:

Pozdrawiam

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano
pewnego dnia postanowiłem zmienic amortyzatory na nowe i kupiłem bilseteina B5

 

możesz coś wiecej powiedzieć o tym wynalazku, nigdy o takich amorach nie słyszałem , a może się to okaże złoty środek na polskie drogi....

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
pewnego dnia postanowiłem zmienic amortyzatory na nowe i kupiłem bilseteina B5

 

możesz coś wiecej powiedzieć o tym wynalazku, nigdy o takich amorach nie słyszałem , a może się to okaże złoty środek na polskie drogi....

 

mysle ze chodzilo mu o B6 :P

http://img177.imageshack.us/img177/7296/111eb2.jpg

Moje BMW i sprzecik audio

www.bts-bmw.pl

Opublikowano

Podsumowując temat:

koło mnie niedaleko jest sklep, mają właśnie wyprzedaż ENDURO.... :duh: :duh: :duh: :mad2: :mad2: :mad2:

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano

Jak to obniżyć profil, można tak sobie profile obniżać?, obniżanie profilu powinno iść w parze z poszerzaniem opony, przypuśmy, że mam na e39 225/55/16, to co tak ot sobie założe 225/45/16, musiałbym założyć 265/40/16, żeby zachować mniej więcej średniće oryginalną koła, czyli kolega mówi że miał 205/65/15, a teraz ma 205/55/15, małe koła jak na piątkę.

Podsumowując, wszyscy powinni jeździć traktorami.

http://img638.imageshack.us/img638/9205/panoramaaut.png
Opublikowano

Ooo kolejny kolega ze Szczytno :cool2: Pozdrawiam

Ja jestem jak najbardziej za zachowaniem jak najbardziej zbliżonej do oryginału średnicy koła ale wiem z doświadczenia że ludzi tak przyciąga 17 cali i niski profil że mają to głęboko w...przeremblu :!:

+ 30 mm czy - 50 mm nie robi żadnej różnicy :duh: ważne żeby wyglądało ładnie, wiadomo wygląd, indywidualizm ważna sprawa ale z głową :idea:

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano

Auto zawsze najlepiej wygląda na niskim profilu i obniżone.

 

Pech chce, że projektanci rysując bryłę auta, zawsze rysują je blisko gleby, na wielkich kołach ładnie wypełniających nadkola.

Wtedy widać prawdziwy zamiar stylisty.

 

 

Ostatnio wodziałem e32 w W-wie, na felgach 14-kach, o bardzo dużym ET, tak że koła bardzo mocno schowały się w głąb.

Do tego zawieszenie fabryczne.

 

Do dziś nie mogę się otrząsnąć z tego widoku, koszmar. Auto ponton.

Szlag trafił wszytsko co e32 przedstawia. Wyglądało jak auto z przełomu lat 50-tych i 60-tych.

Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Opublikowano

Ostatnio wodziałem e32 w W-wie, na felgach 14-kach, o bardzo dużym ET, tak że koła bardzo mocno schowały się w głąb.

to do E32 fejdą 14stki na dużym ET :?: :shock: , a tarcze na to pozwolą :?:

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
Podsumowując temat:

koło mnie niedaleko jest sklep, mają właśnie wyprzedaż ENDURO.... :duh: :duh: :duh: :mad2: :mad2: :mad2:

 

dobra, to ja lece. Dlaczego? Mam seryjne zawiszenie... Nic mnie gorzej nie wk* jak jade sobie alejkami osiedlowymi w taka pogode jak dzis, gdzie sa 2 koleiny, a przez srodek kraweznik.. i dre podwodziem.. caly czas :/ strach pomyslec co by bylo gdybym nie mial enduro. Cale doskonale prowadzenie i lans, poszedl by w nicosc :/

Breast. Mouth. Waist.
Opublikowano

Liskoski przecież każdy i tak zrobi jak uważa, ja nikogo do niczego nie zmuszam, a jeśli chodzi o mnie i mój zawias to wiesz jestem jeszcze młody, lubie czasem sie przylansować, coś zaruchać, radia posłuchać :8)

Pozdro i Luzzz :D

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
Liskoski przecież każdy i tak zrobi jak uważa, ja nikogo do niczego nie zmuszam, a jeśli chodzi o mnie i mój zawias to wiesz jestem jeszcze młody, lubie czasem sie przylansować, coś zaruchać, radia posłuchać :8)

Pozdro i Luzzz :D

 

a to wszystko zalezy od wysokosci zawieszenia ?? jak tak to zakladam airride

 

:mrgreen: :mrgreen:

 

do tworcy watku :

ja wyznaje cos innego - zaloz, pojezdzisz, przekonasz sie .. albo zmienisz na seryjny .. albo zawsze bedzie ci sie wydawalo ze jeszcze centymetr to mozna by bylo dac nizej ... :8)

kupie szerokie 17" do E36 - najchetniej 9" przod i 10" tyl
Opublikowano
Liskoski przecież każdy i tak zrobi jak uważa, ja nikogo do niczego nie zmuszam, a jeśli chodzi o mnie i mój zawias to wiesz jestem jeszcze młody, lubie czasem sie przylansować, coś zaruchać, radia posłuchać :8)

Pozdro i Luzzz :D

Kujon ja Cie poprostu uwielbiam :handshake:

Enduro jest praktyczne a gleba działa na panny jak lep na muchy :dance:

http://www.toya.net.pl/~yeahman/00/bmw4.jpg
Opublikowano
Liskoski przecież każdy i tak zrobi jak uważa, ja nikogo do niczego nie zmuszam, a jeśli chodzi o mnie i mój zawias to wiesz jestem jeszcze młody, lubie czasem sie przylansować, coś zaruchać, radia posłuchać :8)

Pozdro i Luzzz :D

 

Czloweeeeku :8) ja tak tylko, bo sie wku* na ta jazde po osiedlu, wchodze na forum a tu topic taki, czytam, a tu enduro :lol:

 

No to mowie nie zdzierże :twisted:

 

Nie traktuj tego posta jak jakiegokolwiek offence'a :roll2: :8)

 

Pozdrawiam

Breast. Mouth. Waist.
Opublikowano
Liskoski przecież każdy i tak zrobi jak uważa, ja nikogo do niczego nie zmuszam, a jeśli chodzi o mnie i mój zawias to wiesz jestem jeszcze młody, lubie czasem sie przylansować, coś zaruchać, radia posłuchać :8)

Pozdro i Luzzz :D

 

Czloweeeeku :8) ja tak tylko, bo sie wku* na ta jazde po osiedlu, wchodze na forum a tu topic taki, czytam, a tu enduro :lol:

 

No to mowie nie zdzierże :twisted:

 

Nie traktuj tego posta jak jakiegokolwiek offence'a :roll2: :8)

 

Pozdrawiam

luzzz, :D

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano

A ja tak powaznie koledze "Honzik1976" poradze, bo sam mam glebe w swojej i powiem ze jest to troche uciazliwe i komfort zginal.

powiem tak jak chcesz swoja postawic na gleboe to zrub to z gustem i nie "buracz" (bez obrazy) -60mm :nienie:

przod o 40mm gora a tyl zawsze o 20 mm mniej niz przod wtedy wyglada ladnie.

nie zapomnij ze lepiej dolazyc pare groszy i postarac sie o progresywne spiralki do tego fgazowki o odpowiednio dobranej charakterystyce i oprocz wygladu masz jeszcze dobre parametry trakcyjne i nie stracisz na komforcie :cool2:

pamietaj ze nie trzeba rezygnowac z komfortu :dance:

BMW jest tanie dla bogatych

http://img102.imageshack.us/img102/1093/copyright6phpki9.th.jpg

Opublikowano

moim skromnym zdaniem obnizanie auta w naszym pięknym kraju (dziury) mija sie troche z celem, no chyba ze zawiecha pro ;) gazówki, inne sprezyny (ale jak wiadomo cena :shock: )

 

ja lubie seryjny zawiasik, i tak w beemkach jest twardszy niz w innych autkach ;)

Opublikowano

dorzuce 2 grosze, jak kupile mojego touringa to mialem ma aucie alu 17" i opony bodajze 235/45/17 i na autobanach SUPER!

wrocilem do kraju a tutaj jakas porazka!! mysle sobie co jest grane ? czuje kazda dziure, nierownosc itd, caly komfort podruzowania w leb wzielo, doslownie jade po miescie i cisnienie mi skacze,

no ale spadl snieg i szybko nabylem 205/65/15 na tytanowo aluminiowych felgach no i odzylem - cisnienie w normie, w koncu moge komfortowo sie przemieszczac,

Jestem w stanie zrozumiec ze ktos ma potrzebe podniesienia atrakcyjnosci swojej osoby niska zawiecha i niskim profilem, byc moze hmm leczy to kompleksy - prosze bardzo,"...kto bogatemu zabroni?:..."

btw oprocz kwesti wyglad i komfortu jest jeszcze aspekt finansowy, wszyscy 'niscy' zdaja sobie chyba sprawe z obciazen jakim podlega zawiecha w momencie braku amoryzacji?

528iA Touring pali srednio:

http://images.spritmonitor.de/166705_5.png LPG/Pb95

Opublikowano

Podobają mi sie wypowiedzi włascicieli E36, E30 , którzy mówią , że cenią sobie "komfort na seryjnym zawieszeniu" , sorry ale mam wtedy wrażenie że E36 to najlepsze BMW jakim jezdziliście.

Proponuje przejechać się choćby nawet BMW E39, czy E38 to będziecie mieć namiastkę komfortu jeśli chodzi o tłumienie nierówności itp.

To nie jest zaden offset do zwolenników enduro, ale wiem z doświadczenia ze modele serii 3 do E36 włacznie mają bardzo słabo dopracowane tłumienie

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano

Nie mówie że mam super komfort, widomo auto ma swoje lata a najważniejszym jest to że to nie LIMUZYNA! W przypadku trójek, są to auta o zacięciu sportowym, dlatego nawet w przypadku 316i i to w kombi są np. sportowe (kubełkowe ) fotele. Więc napewno komfort w E39 jest z innego świata ale jakbym chciał limuzyne, bądź limuzyno podobne to bym sobie nie kupował E30!

Dla mnie E30 ma naprawde dość optymalne zawiasy, dziury wybiera ładnie, a przy tym nie pływa i nie przechyla sie na zkrętach za bardzo (koła seria 205/55R15 BBS- oczywiście na lato).

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano
Witajcie. Mam obniżone e38 o 5 cm na niebieskich sprężynach H&R wygląda nieżle jeździ się też nie najgorzej aczkolwiek zamienił bym się z kimś na seryjne bo mi nie pasują trochę trzęsie :evil: i trzeba uważać na spowalniacze jakby ktoś był zainteresowany to zapraszam na PW
Opublikowano
zrub to z gustem i nie "buracz" (bez obrazy) -60mm :nienie:

 

no to jestem burakiem .. moze rozwiniesz swa mysl ??

kupie szerokie 17" do E36 - najchetniej 9" przod i 10" tyl
Opublikowano
zrub to z gustem i nie "buracz" (bez obrazy) -60mm :nienie:

 

no to jestem burakiem .. moze rozwiniesz swa mysl ??

Kiloff nie zaprosze cię już nigdy na zlot do Tarnowa, BURAKU TY :!: :!: :!: :mrgreen: :wink:

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
Jeśli Kiloff ze swoim zawieszeniem jest burakiem to oby więcej takich buraków w Polsce !!

E30 325i '90

E36 325i Coupe '92

E46 320TD Compact '03

E46 320D Touring '02

E91 320XD LCI '09

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.