Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mysle o kupieniu BMW - chcialbym aby byl to model E30 bo jest stosunkowo tani

Mam auto ktorym poruszam sie na codzien - Audi A3 1.8T a BMW stanowilo by auto do zabawy - troszke jakies lokalne wyscigi no i zabawa z tylnim napedem na lotnisku.

 

Z tego co widze mozna kupic E30 do 5tys zl. - im taniej to lepiej naturalnie.

Interesuje mnie silnik 2.5 - bo chyba wiekszego nie montowali w tym modelu? On ma 170KM tak? Jak najwieksza moc...

Teraz zauwazylem ze ta ma 192KM - http://moto.allegro.pl/item160202720_bmw_e_30_325_24v_192_km_gaz_cena_do_negocjacji.html

Czemu? Pomijam fakt LPG bo tego nie chce

 

Na jakie koszta sie szykowac gdy auto ma sluzyc do takich celow? Sprzeglo, przegoby?

 

A np. to: http://moto.allegro.pl/item160023766_bmw_325_szpera.html

Gosc pisze ze auto ma szpere - to seryjnie montowane bylo?

 

Duza roznica w wadze i osiagach jest miedzy coupe/sedane a kombi?

 

Sa jakies typowe bolaczki modelu E30 na ktore trzeba zwracac uwage?

 

Dziekuje za odpowiedzi :)

Opublikowano

Pierwszy link ma 192 a nie 170 km bo jest 24V a nie 12V jest swap.. w E34 po którymś tam roku były już silniki M50.

Tak były też seryjnie ze szpera.

Myśle ze do driftu touring bedzie najlepszy... i moim zdaniem najładniejszy :)

...nieważnie dokąd jedziesz,ważne ze bokiem...
Opublikowano

do wyjasnienia- szpera to opcja!

zdecydowanie polecam! -e30 z m20b25 to miód w czystej formie!

nie patrz na przebieg i rocznik, szukaj zadbanego egzemplarza i bedziesz zadowolony

-typowe bolączki tego modelu: szybko zużywające się opony :D

pozdro

Nordschleife... 20,8km w 9:38s
Opublikowano

A jakos w kodzie wyposazenia czy po vinie da sie poznac ze jest szpera?

 

Kombi od zawsze mi sie podobaly - takie marzenie z dzieciecych lat :)

Opublikowano
A jakos w kodzie wyposazenia czy po vinie da sie poznac ze jest szpera?

 

Kombi od zawsze mi sie podobaly - takie marzenie z dzieciecych lat :)

 

 

w ASAP'ie wywali Ci, czy auto posiada szperę czy nie. ja zawsze wyciągam od sprzedających 7 ostatnich znaków, sprawdzam wyposażenie fabryczne i porównuję z tym, co twierdzą sprzedający. sam na tym skorzystałem, ze dwóch znajomych również. :twisted:

 

a touring ze szperą na glebie - nic lepszego nie potrzeba... :cool2:

18.11.2006

Forza evil!

Opublikowano

(A)rturo powiedz jakie cię interesują zabawy związane z tym autem . W Klubie rozgrywamy Chamipionship e30stkami 2,0l. i mamy przygotowane auta do tego celu . Natomiast zwykłym seryjnym autem możesz się przyłączyć i powalczyć.

 

Tu masz link do mojej strony rajdowej . Są tu opisy spotkań w których brałem udział .

 

Jeżeli będziesz miał parę pytań to wal śmiało: www.rajdowy.pl

Opublikowano

Felix - BMW Klub Polska: Jeszcze sam nie wiem.

Ale sadze ze pewnie poczatki driftu moze jakies amatorskie rajdy? I ew. lokalne 1/4 aby loic dupsa astra - choc to robie moim audi :)

Wiem ze jak cos jest do wszystkiego to jest do dup* - ale na tym etapie mi sie trudno okreslic. W moje okolicy zadnych takich ala KJS nikt nie rozgrywa

Mam pod nosem spore nie uzywane lotnisko i napewno tam chcialbym zaczac sie bawic i podnosic 'umiejetnosci'

 

O i wkop mamy fajny:

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//arturo.a3-club.net/galeria/FOTOGRAFIE/zwaly_16czerwca/P1010566.jpg

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//arturo.a3-club.net/galeria/FOTOGRAFIE/zwaly_16czerwca/P1010554.jpg

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Twierdzenie że jak jest coś do wszystkiego to jest do dup*... wcale tak nie jest, jestem jednym z klubowiczów który ma profesjonalnie przygotowaną E30 do zabawy i jedyna opcja której nie mogę robić to szutry (ale jak bym się uparł hehehe... :norty:) Co do 1/4 to z taką mocą wiele nie zawojujesz, chyba że rekreacyjnie...

 

Obecnie robie swap na 3l benzyna 231 KM + może czips :norty: na 250, 260 koniaczy... :twisted:

Pozdrawiam

Rafał F.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Feda a my to co seryjne mamy E30. Już niedługo będzie klatka i będę mógł się nazywać profesjonal tak jak ty :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .

 

Ja to będę EXTREMAL hehehe... Będziemy łoić dupska subarakom, miśkom i M-ką hehehe... :twisted: Oczywiście jak zapanuję nad trakcją... :whistle:

 

Normalnie po nocach mi się Felix sni moja kara, ale to budzie maszinum... :diabel_faja:

 

P.S.

Felix keysser mi pokazywał jaką klatkę chcesz zbudować... Nie przesadzasz co do zaawansowania, normalnie WRC... :?: :?:

Pozdrawiam

Rafał F.

Opublikowano
Felix - BMW Klub Polska: Jeszcze sam nie wiem.

Ale sadze ze pewnie poczatki driftu moze jakies amatorskie rajdy? I ew. lokalne 1/4 aby loic dupsa astra - choc to robie moim audi :)

Wiem ze jak cos jest do wszystkiego to jest do dup* - ale na tym etapie mi sie trudno okreslic. W moje okolicy zadnych takich ala KJS nikt nie rozgrywa

Mam pod nosem spore nie używane lotnisko i napewno tam chcialbym zaczac sie bawic i podnosic 'umiejetnosci'

 

 

Nie namawiam cie do przystąpienia do BMW klub Polska na wstępie tylko mówię ci , że mógłbyś sobie taką przygotować BMW i śmigać po torze w Kielcach tak jak my to robimy jak tylko są organizowane Super Oesy . Do tego Umawiamy się w Ułężu gdzie naprawdę można się wyjeździć do ostatniego punktu kontrolnego na oponie :mrgreen:

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img252.imageshack.us/img252/3430/u322ezzdj281ciekf4.jpg

 

Po co hetać soje auto które wozi nas na co dzień do pracy i po bułki jak można polatać taką e30stką po czymś takim jak widać na zdjęciu .

Opublikowano
Feda a my to co seryjne mamy E30. Już niedługo będzie klatka i będę mógł się nazywać profesjonal tak jak ty :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .

 

Ja to będę EXTREMAL hehehe... Będziemy łoić dupska subarakom, miśkom i M-ką hehehe... :twisted: Oczywiście jak zapanuję nad trakcją... :whistle:

 

Normalnie po nocach mi się Felix sni moja kara, ale to budzie maszinum... :diabel_faja:

 

P.S.

Felix keysser mi pokazywał jaką klatkę chcesz zbudować... Nie przesadzasz co do zaawansowania, normalnie WRC... :?: :?:

 

 

Feda mam zamiar startować w poważniejszych imprezach niż KJS więc jeżeli popełnię błąd i nie będę miał solidnej klatki to tylko raz popełnię , przy tak rozbudowanej klatce człowiek będzie się czuł bezpieczniej ( w miarę ). Kesser nawet nie zadzwonił , więc już mi nawet o nim nie przypominaj. :|

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Feda a my to co seryjne mamy E30. Już niedługo będzie klatka i będę mógł się nazywać profesjonal tak jak ty :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .

 

Ja to będę EXTREMAL hehehe... Będziemy łoić dupska subarakom, miśkom i M-ką hehehe... :twisted: Oczywiście jak zapanuję nad trakcją... :whistle:

 

Normalnie po nocach mi się Felix sni moja kara, ale to budzie maszinum... :diabel_faja:

 

P.S.

Felix keysser mi pokazywał jaką klatkę chcesz zbudować... Nie przesadzasz co do zaawansowania, normalnie WRC... :?: :?:

 

 

Feda mam zamiar startować w poważniejszych imprezach niż KJS więc jeżeli popełnię błąd i nie będę miał solidnej klatki to tylko raz popełnię , przy tak rozbudowanej klatce człowiek będzie się czuł bezpieczniej ( w miarę ). Kesser nawet nie zadzwonił , więc już mi nawet o nim nie przypominaj. :|

 

Więc jak myślisz o prawdziwym ściganiu to ja na Twoim miejscu zainwestował bym w klatkę z prawdziwego zdarzenia, czyli z homologacją FIA a nie spawaną po jakis halach i garażach...

Pozdrawiam

Rafał F.

Opublikowano
Feda Homologowana klatka z FIA kosztuje jakieś 10 tys zł a może i więcej . By ścigać się np w PZMocie wystarczy klatka zrobiona zgodnie z załącznikiem "J" Kesser nie ma czasu więc muszę szukać kogoś innego . Okazuje się że u nas w Białymstoku jest koleś który robi klatki. Jego konstrukcje śmigają w Pzmocie więc uważam że koleś się zna .
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Feda Homologowana klatka z FIA kosztuje jakieś 10 tys zł a może i więcej . By ścigać się np w PZMocie wystarczy klatka zrobiona zgodnie z załącznikiem "J" Kesser nie ma czasu więc muszę szukać kogoś innego . Okazuje się że u nas w Białymstoku jest koleś który robi klatki. Jego konstrukcje śmigają w Pzmocie więc uważam że koleś się zna .

 

Felix życie masz tylko jedno, a homologacja czemuś służy...

 

Na bezpieczeństwie się nie oszczedza...-zapamiętaj :!:

 

Ja zmieniam silnik i samochód ma mi służyć do zabawy, ale bezpiecznej zabawy wię zleciłem minimalną rozbudowę klatki...

Pozdrawiam

Rafał F.

Opublikowano

Jeszcze raz ci powtarzam że klatka którą bede miał będzie zbudowana zgodnie z załącznikiem J. Budowa klatki wg załącznika ma na celu zapewnienie pełnego bezpieczeństwa jak i dopuszczenia do startu przez komisję robiącą przed startem Badania Kontrolne . Mam gdzieś że klatka zrobiona będzie w Garażu w hali czy w lesie jak będzie zrobiona zgodnie z załącznikiem J ( czyli poprawne nie szlifowane spawy , budowa podstawy pod skręcenie klatki i takie tam . ) to to mi wystarczy :P

 

Widziałeś jaką chcę klatkę to nie jest moja wydumka . Podwójne przestrzały na kielichy przednie jak i pojedynczy przestrzał na tył . Krzyże z boku + wspornik nad głową .

 

Takie coś jest w załączniku J nazywa się to klatka bardziej rozbudowana :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :roll2: :roll2: :roll2: :roll2:

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Ta klatka to przeżyje tą bemę hehe... Klatka jest maksymalnie rozbudowana... moja wygląda przy tej jak szałas :mrgreen:

Pozdrawiam

Rafał F.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.