Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mam założone od tuleje od emki z otworami po wewnętrznej stronie. Przez jakieś 15-20 tysięcy było ok po czym teraz zaczęły się problemy tzn, czasami podczas hamowania z małej prędkości przy mocniejszym przyhamowaniu coś stuka że tak powiem podwójnie. Jeden stuk i za sek. drugi Również jak dojeżdzam do śpiącego policjanta lub dziury i wjade bez przyspieszania ani hamowania to puka. Ale czasami dzieje sie tak ze wogóle przestaje pukać np na 3 dni a pozniej znów zaczyna. Mechanik mówi ze to najprawdopodobniej wlasnie te gumy. Najdziwniejsze jest to ze w srodku slychac duze uderzenie a na zewnątrz w kanale nic nie slychać... Czy dałoby radę założyć te z otworami w środku? Jak myśliscie czy to wina tych gum?
Opublikowano
Najdziwniejsze jest to ze w srodku slychac duze uderzenie a na zewnątrz w kanale nic nie slychać...

własnie na tym polegają wybite tuleje metalowo gumowe tzw silentblocki , przenoszą one drgania na karoserie samochodu a nie na zewnątrz

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
Ja słyszałem, że te tuleje są tak twarde, że wymienia się tylko raz. Być może ich twardość spowodowała uszkodzenia innych elementów zawieszenia
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeśli chodzi o twardość to jest super bo samochód prowadzi się bardzo dobrze. Wymieniałem ostatnio obydwa sworznie zewnętrzne bo poleciały, napewno twardość tych tulej wpływa negatywnie na inne podzespoły ale dla takiego polepszenia trakcji to warto :) tylko mam jeszcze pytanie czy bedą pasować te z otworem po środku?
Opublikowano
Jesli ktoś chce od emki to właśnie powinny byc założone te z otworami w środku od wersji 3.2. Od emki 3.0 z otworami ustawionymi mimośrodowo nie nadają się bo powodują przestawienie wahaczy gdyż M3 3.0 ma całkowicie inną geometrię niż pozostałe wesje. Te tuleje powinny iść w parze ze znaczny przesunięciem górnych mocowań kolumn i paroma innymi rzeczami tak ze do normalnych wersji tylko od M3 3.2. Jeśli miałeś te od 3.0 to po wymianie na te od 3.2 lub na standardowe powinienes zaraz jechac na geometrię zawieszenia bo bardzo przestawi się zbieżność.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dzięki za odpowiedź, właśnie jak byly orginaly to mialem otwór na środku i zrobiłem zbieżnośc po założeniu tych od emki 3.0 :) W takim razie teraz kupie te z otworami w środku i znów na zbiezność :) Mam nadzieje ze te stuki ustaną :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.