Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
J E L I T O mi się wydaje, żę w ogóle nie ma sprężyn do E32iL, to są zawieszenia NIVO (don ma EDC, więc jeszcze trudniej), więc zmiana sprężyn zmiena charakterystyke pracy całego zawieszenia nivo. Poza tym ono samo ma sobie rególować wysokość (w przypadku EDC), ewentualnie można to robić ręcznie (NIVO).

 

 

co za bzdury! W nivo nic recznie sie nie reguluje.... dodatkowy element na drazku stabilizacyjnym sam to robi.. jak? laczy stabilizator z zaworem regulujacym cisnienie w ukladzie NIVO, proste jak budowa cepa, wkladasz cos do bagaznika, samochod sie obniza, wiec na sztywno polaczony stabilizator z zaworem od nivo, zmienia polozenie zaworu... i samochod tym sposobem sie podnosi...

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=GC81&mospid=47354&btnr=33_0345&hg=33&fg=50 O tak to dziala " SELF LEVELLING !!! " !SAMO! Poziomujace.... jaka reczna regulacja... LUDZIE! to sie nadaje do szkla kontaktowego...

 

EDC - zmienna charaktreystka sily tlumienia, nie ma to nic wspolnego z podnoszeniem , opuszczaniem....

 

 

 

rozumiem ze Twoim zdaniem kierowca BMW serii 7 z Nivo tuz po zakupach w Castoramie kladzie sie pod autem, szuka zaworu na pompie NIVO i przestawia go, aby "podpompowac" zawieszenei... po czym wskakuje za keirownice i caly szczesliwy z tego jakze wygodnego systemu jedzie do domu zastanawiajac sie czy nie powinien czasem jeszcze troszke "podpompowac" wysokosci zawieszenie...

 

BRAWO!! W kazdym razie, caly ten temat jest pelny B Z D U R Panowie, Wstyd!!

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

  • Odpowiedzi 121
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Były e38 v6(pierwsze wersje silnikowe).Moze proponuje zapytac tych ludzi od których to wziąłes od jakich jest to wersji nadwoziowych,a nie wersji silnikowych.Zajmuje sie 7 bardzo długo,tylko takimi jezdze,młody tez nie jestem,a historie e 32 wydaje mi sie ze znam od podszewki.W okresie kiedy nastapiła produkcja pierwszego modelu e32 ja miałem 20 lat i było to moje oczko w głowie i wtedy marzenie wiec wałkowałem ten temat latami.

 

 

prosze Cie zlituj sie bo zaraz pękne ze smiechu

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

Opublikowano
J E L I T O mi się wydaje, żę w ogóle nie ma sprężyn do E32iL, to są zawieszenia NIVO (don ma EDC, więc jeszcze trudniej), więc zmiana sprężyn zmiena charakterystyke pracy całego zawieszenia nivo. Poza tym ono samo ma sobie rególować wysokość (w przypadku EDC), ewentualnie można to robić ręcznie (NIVO).

 

 

co za bzdury! W nivo nic recznie sie nie reguluje.... dodatkowy element na drazku stabilizacyjnym sam to robi.. jak? laczy stabilizator z zaworem regulujacym cisnienie w ukladzie NIVO, proste jak budowa cepa, wkladasz cos do bagaznika, samochod sie obniza, wiec na sztywno polaczony stabilizator z zaworem od nivo, zmienia polozenie zaworu... i samochod tym sposobem sie podnosi...

 

BRAWO!! W kazdym razie, caly ten temat jest pelny B Z D U R Panowie, Wstyd!!

 

Stones1 proszę Cie czytaj uważnie moje posty. Napisałem ewentualnie MOŻNA to robić ręcznie. Chcesz powiedzieć, że nie można sobie ręcznie wyrególować tylnego zawieszenia ? Wiem co to NIVO. Wrzucasz trzy ciała do bagarznika, a tył auta jest na tym samym poziomie. Ten poziom można wyregulować. Ja teraz mam bardzo nisko tył, wcześniej miałem wysoko. Nikt pod Castoramą nie będzie regulował tyłu. Napisałem to w kontekście obniżenia samochodu, chcesz możesz w garażu obniżyć sobie tył. Nie widze potrzeby wkładania z tyłu niskich sprężyn jak się ma wersję przedłużoną, no chyba, że chodzi o sztywniejsze zawieszenie (choć nie wiem na ile sprężyny mają wpływ na sztywność zawieszenia).

Opublikowano

nie ma mozliowsci recznej regulacji przy zawieszeniu NIVO. chyba ze zdejmiesz ten drazek, laczacy stabilizator z zaworem NIVO. Co przestawisz? jak?? masz polaczony zawor na sztywno z drazkiem stabilizacyjnym i NIC nie przestawisz, dopoki nie zdejmiesz tego lacznika....

 

 

dla Twojej informacji, posiadam i NIVO i EDC co wedlug Twoich postow jest niemozliwe.

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

Opublikowano
nie ma mozliowsci recznej regulacji przy zawieszeniu NIVO. chyba ze zdejmiesz ten drazek, laczacy stabilizator z zaworem NIVO. Co przestawisz? jak?? masz polaczony zawor na sztywno z drazkiem stabilizacyjnym i NIC nie przestawisz, dopoki nie zdejmiesz tego lacznika....

Odkręcasz Cięgno przesuwasz i przykręcasz. Frabryczna rególacja jest naprawdę duża. Mam wysłać foto auta po obniżeniu, żebyś uwierzył ?

 

dla Twojej informacji, posiadam i NIVO i EDC co wedlug Twoich postow jest niemozliwe.

 

Hmm zawsze myslałem, że EDC to bardziej rozbudowane NIVO

Opublikowano

jak odkrecisz lacznik , samochod idzie maksymalnie w gore.... nie wiedziales o tym? nic recznie sie nie reguluje, zdejcie lacznika powoduje maksymalne odchylenie elemtnu przy zaworze ktory trzyma w/w łącznik.

 

zajrzyj tu, naprawde warto :

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=GC81&mospid=47354&btnr=33_0345&hg=33&fg=50

 

 

w tym temacie piszesz kilkukrotnie ze jak samochod ma EDC to nie ma nivo... no coż...

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

Opublikowano
nie rozumiesz ze ta regualcja porusza ŁĄCZNIK?? Gdy go zdejmiesz, samochod idzie maksymalnie do gory. A jesli go nie zdejmiesz to nie zmienisz polozenia zaworu..... bo trzyma go lacznik. CEP jest podobnie skomplikowany.

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

Opublikowano
nie rozumiesz ze ta regualcja porusza ŁĄCZNIK?? Gdy go zdejmiesz, samochod idzie maksymalnie do gory. A jesli go nie zdejmiesz to nie zmienisz polozenia zaworu..... bo trzyma go lacznik. CEP jest podobnie skomplikowany.

Stones. Odkręciłem to cięgno czy jak sobie to nazwiesz, auto nie poszło do góry, przesunąłem Cięgno auto się obniżyło przykręciłem w tym miejscu i mam auto niżej postawione.

Opublikowano
nie rozumiesz ze to ciegno ŁĄCZY drazek stabilizacyjny z zaworem regulujacym cisnienie NIVO? i nie ma mozliwosci ustawienia tego na STALE.... caly czas jest polaczenie stabilizator - zawor nivo, a wiec zaleznie od ruchu gora-dol lacznik porusza zawor NIVO. chyba ze sprawiles iz Twoj stabilizator przestal sie ruszac na dziurach etc. GRATULUJE! Opatetnuj to. Przeciez SAMO CIEGNO sie nie porusza, RUSZA NIM DRAZEK STABILIZACYJNY!

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

Opublikowano
e Panowie piszcie tutaj na temat albo zróbcie sobie nowy temat bo bajzel sie robi.

www.swiatnadrukow.prv.pl

http://www.tele3.pl/lemmy/logos.jpg

Opublikowano
Stones1 było o tym już na forum poczytaj sobie tutaj:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=18555&highlight=nivo

 

no i nie zrozumiales nic z tego co napisal Marek? zdejmujesz lacznik i ruszasz zaworem.. auto sie opuszcza lub podnosi . po czym zakladasz z powrotem łącznik i o wysokosci zawieszenia przestaje decydowac Twoja regualcja tylko znowu regualcja zajmuje sie ten lacznik...

 

nie zrouzmiales o czym pisal Marek..

 

oczywiscie ze mozesz wejsc pod auto i podnosic / opuszczac samochod po zdejciu lacznika, dotykajac zaworu nivo... ALE NIE ZROBISZ NIC NA STALE.

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

Opublikowano
Stonse1 to cięgło ma mocowanie powiedzmy jajowate w poziomie. Przykręcając go pare mm w drugą strone ustawiasz zawieszenie wyżej/niżej. Po takiej regulacji moj tył stoi niżej. Wcześniej mogłem włożyć palce między koło, a nadkole teraz nie.
Opublikowano

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=GC81&mospid=47354&btnr=33_0345&hg=33&fg=50

 

sa otwory i nakretki .. co Ty chcesz tu regulowac? ten lacznik mozna zalozyc w JEDEN sposob i to ON reguluje wysokosc tylu, czyli pozycje zaworu od Nivo.. mozesz bawic sie w opuszczanie i podnoszenie tylu w kanale, przy zdjetym laczniku.

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

Opublikowano
otwor przy zaworze powinien byc srednicy bolca, od lacznika.

Być może tak jest w E38, ale w E32 jest jajowaty i naprawdę jest regulacja tego zawieszenia.

Opublikowano

W celu wyjaśnienia sytuacji w sprawie nivo w E32.

Wysokość się reguluje.

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=GC81&mospid=47354&btnr=33_0345&hg=33&fg=50

 

Popuszczamy nakrętkę: 7

Ruszamy dźwignią: 2

 

cięgno do zaworu zostawiamy w spokoju: 1

 

Sposób na regulację Nivo w E32 jest opisany w Bentley'u SM E32,

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
nie proponował bym obniżenia bemki ja mam obnizoną z przodu bardzo nisko i bez osłony silnika że mam obszorowaną miske olejową bede wstawiał jej spręzyny w najbliższym czasie obniżona nie na nasze drogi ale taką już kupiłem pozdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.