Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mirek, 740 E32 była w wersji Long. Widać na naukę nigdy nie za wcześnie.

Były e38 v6(pierwsze wersje silnikowe).

Nie było E38 V6, były E38 V8.

Ponawiam pytanko do DONa kupiłeś amorki dedykowane do 750iL ?

  • Odpowiedzi 121
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Aaaaaa... sprzęży obniżające do E32 sprzedam!

 

Panowie, to jednak nie na moje nerwy. Dziś (3 dzień sprzężyn w samochodzie) najpierw byłem na lotnisku po szwagierkę z mężem i dzieckiem ... oczywiście nie miałem gdzie i jak zaparkować ze zwisem 10 cm z przodu. Następnie (po obiedzie) zawiozłem ich na śląsk (z krakowa) autorstadą A4 i S1 a potem 44. W ciągu 3h zrobiłem 250 km (tam i spowrotem) i DRAMAT.

 

Na obowdnicy Krakowa przy 80 km/h przwaliłem belką o krawędź koleiny. Następnie w Tychach to samo tylko że przy mniejszej prędkości i wiecej razy. Kilka progów zwalniających na osiedlu zdrowiem przypłacił wydech i nie wspominając o parkowaniu tyłem jak idiota gdy całą reszta parkowała przodem...

 

Aha, już wiem co oznacza "ping pong" świateł ... na trasie .....

 

Jutro jadę założyć spowrotem sprężyny seryjne.

 

2 przekładki = 200 pln + koszt sprężych = cóż, nauka kosztuje!

 

PS. tak wogóle LONG jest za długi to obniżania!

BMW E60 530d

Gdyby Bóg był za przednim napędem - wszyscy chodzilibyśmy na rękach ....

Opublikowano
Panowie czyli jednak jak widze potrafie pzryznac sie do bledu ze jednak mimo wszystko nie widzialem e 32 740 w iL ale powiem szczerze pzrewertowalem tysiace no moze przesadzam setki katalogow broszur sam jezdzilem i widzialem ich dziesiatki ale wersji 740IL nie wizdialem na wlasne oczy nigdy A co do OBNIZANEGO ZAWIESZENIA Dalej jestem zdania to nie na nasze drogi no i jak wyglada ta japonska pzrerobka e32 tragedia to juz nie jest limuzyna a jak widac E 32 to ma byc KOMFORT I EKXSKLUZIV a nie twarda taczanka i widze ze niektorzy sa tego samego zdania co ja ale jak pisalem wczesniej jak ktos pojezdzi e32 z dobrym zawieszeniem jakie powinno byc i pzresiadzie sie na kolki to zmieni zdanie Nie to zawieszenie nie do tego AUTA BMW E32 to KOMFORT i takie jest jej przeznaczenie a jak ktos sie uprze to i do MOTOROWKI Kola zalozy

http://img835.imageshack.us/img835/6681/snc00073m.th.jpg






DWIE ZYCIOWE MILOSCI MOJA ZONA I MOJA SIODEMKA

Opublikowano

Don daj sobie szanse.... ja śmigam po ślasku rak czasu faktycznie na początku zyzywałem ale nabrałem szybko wprawy i juz nigdzie nie targam...

 

moze w sumie przy longu rozkład masy jest inny....

 

ja mam glebe tak jak widzicie i nie nażekam naprawde mam sposób jazdy po naszych drogach i jakoś daje rade bez problemu ale przyznaje musiałem sie tego nauczyć teraz mam tylko frajde z jazdy.

www.swiatnadrukow.prv.pl

http://www.tele3.pl/lemmy/logos.jpg

Opublikowano

Mirek ale nie neguj cały czas tego ehhhhhhhhh bo to jest bezsensu

piszemu tutaj swoje spostrzezenia... jeden ma takie inny ma inne

wiec jak piszesz takie rzeczy to naprzykład dla mnie to jest przykre tak jak byś mówił ze jestem durniem bo mam e32 obniżone, a mi z tym dobrze robie tym samochodem długie trasy Sosnowiec Szczecinek nie męczy mnie po mieście tez załapałem technike jazdy

wyluzuj troszeczke masz swoje zdanie ok... ja nie pisze ze jeździsz kajakiem albo cieżarówką bez przesady człowieku :/

 

pozatym każdy dbający o auta omija dziury i spokojnie pokonuje progi.

www.swiatnadrukow.prv.pl

http://www.tele3.pl/lemmy/logos.jpg

Opublikowano

Don, teraz moje zdanie:)

 

Wydaje mi się że kupiłeś sprężyny nie dobrane do Twojego auta, sprawdzałeś po numerach do czego one są?

W aucie nie powinno być żadnego efektu PingPonga to świadczy o wylanych amortyzatorach i auto opiera się właściwie tylko na sprężynach.

Zakładanie tak niskich sprężyn jak w Twoim przypadku musi pociągnąć za sobą wymianę także amortyzatorów, poprostu seryjne mają za długi skok.

 

Z katalogu na stronie Eibach.de wynika że Eibach nie robi sprężyn do 750il i do żadnej 750tki. Produkowane są do całej serii 8 i do 735

 

Ja jeśli mieszkałbym w Krakowie nawet nie myślałbym o obniżaniu auta.

Opublikowano
J E L I T O mi się wydaje, żę w ogóle nie ma sprężyn do E32iL, to są zawieszenia NIVO (don ma EDC, więc jeszcze trudniej), więc zmiana sprężyn zmiena charakterystyke pracy całego zawieszenia nivo. Poza tym ono samo ma sobie rególować wysokość (w przypadku EDC), ewentualnie można to robić ręcznie (NIVO).
Opublikowano

Są sprężyny do 750il. Produkuje je h&r.

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img228.imageshack.us/img228/2189/750gb2.png

Opublikowano
Mam EDC ale jeno "historycznie" poniewaz przednie amory są zwykłe bez hydraluliki ani elektryki. Z całego EDC działa tylko tył - więc mam w praktyce jeno NIVO

BMW E60 530d

Gdyby Bóg był za przednim napędem - wszyscy chodzilibyśmy na rękach ....

Opublikowano

W aucie nie powinno być żadnego efektu PingPonga to świadczy o wylanych amortyzatorach i auto opiera się właściwie tylko na sprężynach.

 

No ale nie chodzi o to ze jedziesz i buja Ci samochodem, tyko o charaktertstyczne szybkie odbicie w każdym obniżonym samochodzie (spręzyny i amortyzatory) tak jest. Ale masz racje, moż eon ma źle dobrane sprężyny, bo ja mam glebe i nie mam takiej tragedii jak on opisuje, a moze poprostu brak wprawy w jeździe niskim samochodem.

www.swiatnadrukow.prv.pl

http://www.tele3.pl/lemmy/logos.jpg

Opublikowano
Lemmy kolego nie chodzilo mi oto zeby urazic cie lub na sile udowadniac wyzszosc obnizanego zawieszenia do standartowego i odwrotnie dla mnie Wszystkie BMW sa piekne a zwlaszcza e32 nawet te ktore sa juz zajechane przez swoich wlascicieli JAK SZMACIARZA KON bo zawsze stram sie w nich doszukac jeszcze czegos co ocalalo z oryginalu Dlatego tez moje zdanie ze wszystko z Rozsadkiem niedawno tez rozpisywalismy sie na temat tylnych lamp i ich wymian i co tez byly zdaniapodzielone I wiekszosc potwierzdala ze nie pasuje to do tego modelu oniewaz jest toklasyk w swoim wygladzie i zmiana zawieszenia pzrez co optyczne wrazenie powoduje jak te auto mialo by cos zepsute bo tak stoi jak by sie zapadlo ma swoje odbicie w wygladzie nie zaleznie od wlasciwosci jezdnych Jedynie z obnizonym zawieszeniem widzialem dwie bMK ktore nie stracily nic z uroku BYla to BMK kolegi Jelito i druga taka czarna Kolegi Franka ale ten japonski Schnitzer juz przestal przypominac e32 raczej to juz sportowa wersja Czegos blizej nie okreslonego ale tak jak pisalismy SA gusta i gusciki JA tkwie przy swoim E 32 TO limuzyna z komfortowym i ekskluzywnym charakterem MALY tuning delikatny DLACZEGO NIE ale w granicach rozsadku Widzialem nawet E32 w srodku w Grojeckim jak to mowia KARBONIE jak tez ALUMINIUM no to juz padlem ale Komus moze sie to podobac Wiec NIe obrazac sie :cool2:

http://img835.imageshack.us/img835/6681/snc00073m.th.jpg






DWIE ZYCIOWE MILOSCI MOJA ZONA I MOJA SIODEMKA

Opublikowano
Dziś wróciłem do fabrycznych sprężyn.....

BMW E60 530d

Gdyby Bóg był za przednim napędem - wszyscy chodzilibyśmy na rękach ....

Opublikowano

http://www.tele3.pl/lemmy/mala.jpg

http://www.tele3.pl/lemmy/mala2.jpg

www.swiatnadrukow.prv.pl

http://www.tele3.pl/lemmy/logos.jpg

Opublikowano
zawsze chcialem mieć bananowy środek ... :cry:

BMW E60 530d

Gdyby Bóg był za przednim napędem - wszyscy chodzilibyśmy na rękach ....

Opublikowano
czarna skóra łacznie ze skórzanymi boczkami i środkowym kokpitem

BMW E60 530d

Gdyby Bóg był za przednim napędem - wszyscy chodzilibyśmy na rękach ....

Opublikowano

rozumiem, ja tam przypadkowo na taką trafiłem jak kupowałem ją no i ciekawie wygląda ;)

nawet fajnie mi te fotki dzisaj wyszły.

 

http://www.tele3.pl/lemmy/mala4.jpg

 

jak dla mnie nie straciła lini przez glebe ;)

www.swiatnadrukow.prv.pl

http://www.tele3.pl/lemmy/logos.jpg

Opublikowano
No dzieki Mirek ;) ale przyznam sie ze jak zawsze zrobiłem serie fotek i jak to przy sesji jedna dwie są dobre ta akurat sie udała ;) tez mi sie podoba, jak autko z katalogu ;)

www.swiatnadrukow.prv.pl

http://www.tele3.pl/lemmy/logos.jpg

Opublikowano

Jak być moze wspominałem - mam spowrotem standardowe spręzyny i pomysłem że moze "obniżę" wizualnie samochód zwiększajac wielkość kół letnich ?

 

na lato mam felfi 16" na zdjęciu są opony letnie 225/55 R16 i jeszcze sporo jest przświtów w nadkolach. Więc gdyby zastowować większą oponę wygląd by był lepszy i komfort zapewne też.

 

Np 245/50 R16 lub 245/55 R16 a może nawet 255/55 R16 - tylko nie wiem jakby to przodu weszły

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//www.3card.net/bmw/750m/03.jpg

BMW E60 530d

Gdyby Bóg był za przednim napędem - wszyscy chodzilibyśmy na rękach ....

Opublikowano
No tylko uwazaj czy na seryjnym zawieszeniu skok amortyzatora nie sprawi tego ze będzie Ci targać o nadkole opony.

www.swiatnadrukow.prv.pl

http://www.tele3.pl/lemmy/logos.jpg

Opublikowano
racja racja - wszyatko z umiarem. nie planowałem zapodać 265/70 R16 wprost z Jeepa tylko cos bardziej subtelnego ....

BMW E60 530d

Gdyby Bóg był za przednim napędem - wszyscy chodzilibyśmy na rękach ....

Opublikowano
Mirek, 740 E32 była w wersji Long. Widać na naukę nigdy nie za wcześnie.
Były e38 v6(pierwsze wersje silnikowe).

Nie było E38 V6, były E38 V8.

Ponawiam pytanko do DONa kupiłeś amorki dedykowane do 750iL ?

 

 

BMW nigdy nie zrobilo szesciu cylidnrow w ukladzie V. Na szczescie.

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.