Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam wibracje samochodu od 110km/h. Wymienilem zawieche. Tarcze raczej proste, klocki nowe.

Gdy stoje w miejscu i robie lekkie ruchy kierownica w lewo i w prawo slysze stuki. Znajomy wlazl do kanalu, a ja ruszalem kierownica, zlapal za jakas czesc maglownicy i stwierdzil ze jest niezle rozru....na. I teraz moje pytanie - co z nia zrobic? czy w e39 da sie ja wyregulowac? czy w gre wchodzi tylko wymiana/regeneracja????

 

czy uszkodzona maglownica moze skutkowac drganiami powyzej 110km/h i stukami na przejezdzaniu po dolkach?

Konrad


http://www.maxmotors.pl

SKLEP MOTOCYKLOWY

Opublikowano
Ja bym osobiście nie dał maglownicy do regeneracji ale to tylko moja myśl a do tych drgań przy 110 to może mieć POZDRO :cool2:
BMW- BENDZIESZ MUSIAŁ WYPRZEDZIĆ
Opublikowano

Uważam że regeneracja jest jedynym wyjściem . Nowa przekładnia firmy TRW kosztuje 7000 lub 9000zł a regeneracja 600-800zł. Regeneracja standardowa polega na wymianie uszczelniaczy , dorobieniu tulejek , wyszlifowaniu gniazda i wyregulowaniu luzu na zębach. Jeżeli zęby są bardzo wybite i nie można ich wyregulować to już maglownica jest szrotem. W e39 często padają maglownice i trzeba je regenerować gdy pojawia się luz a nie czekać do końca . Luz na maglownicy łatwo wykryć wystarszy na zgaszonym silniku szybko poruszać kierownicą lewo prawo .Jeżeli słychać stuki to ozncza luzy na zębach. Natomiast luz na tulejkach wyczuwa się machając drążkiem góra dół.

Uszkodzona maglownica stuka przy jeździe po dziurach i jest powodem niestabilności na zakrętach. Drgania mogą się przenosić na kierownicę .

Polecam jeszcze sprawdzić poduszki zawieszenia silnika.

Ja ostatnio borykałem się z podobnymi dolegliwościami które to doprowadziły do regeneracji maglownicy i wymiany poduszek pod silnikiem.

Opublikowano
witam ja też miałem problem z drżąca kierownicą powyżej 100h/godz pomogło dopiero wyważanie kół na specjalnej doważarce ktura wyważa koła na aucie i problem zniknoł zwykła nie dała rady z alufelgami 16''
Opublikowano
Po pierwsze to wyważ felgi solidnie!!! a nie u Władka, potem, kolumna potrafi mieć luzy, jeśli ma ogromne to może stukać i wibrować, koła dostają wibracji poziomej,,,,i wali po kierownicy. Sprawdź jeszcze, końcóweczkę która nakręcona jest na wieloklin i popycha cały drążek kierowniczy, jest na opasce, sprawdź czy ona nie ma luzu na wiloklinie, jak ma to ją umiejętnie dociągnij,,,,,,,ostrożnie bo do e34 te ramiączko od kolumny prowadzące cały drążek to koszt 450 zł !!!!,i sprawdź czy cały wieloklin wystający z maglownicy się rusza. Stuka często na wsporniku drożka czyli po prawej stronie tulejka z ramieniem na której wspraty jest drążek kierowniczy (35 zł) Wiem że w e34 się da regulować, ale w twojej ?? u mnie stukał tez wieloklin, łączenie nad pedałem hamulca, jesli masz regulację poziomą kierownicy !!! To na nierównościach wali jak stabilizatory !!!! zdejmij osłone nad nogami i tam będzie nakrętka na klucz 32'' spróbuj dokręcić,,,,ostateczność to regeneracja,,,,,sprawdź dokładnie gdzie stuka. u mnie mimo że pod ręką ma luzy w maglownicy z serwem, w środku już nic nie słychać, jak podokręcałem jak wyżej. Pozdrawiam. Jeśli się mylę,, przepraszam. Powolutku, regeneracja to ostateczności i zawsze możesz ją zrobić jak nic nie znajdziesz.
Teraz to ja mam radość z jazdy :)
Opublikowano
Witam jeśli stwierdziłeś luzy na maglownicy to musisz je usunąć jak najszybciej bo jest to niebezpieczne na drodze , ja miałem to samo i nie była to wina maglownicy tylko drążków kierowniczych jeden średniej klasy drążek kosztuje ok.80 pln cała naprawa z geometrią trwała około gogziny całkowity koszt to 200 zeta i Poz.
Opublikowano
Po pierwsze to wyważ felgi solidnie!!! a nie u Władka, potem, kolumna potrafi mieć luzy, jeśli ma ogromne to może stukać i wibrować, koła dostają wibracji poziomej,,,,i wali po kierownicy. Sprawdź jeszcze, końcóweczkę która nakręcona jest na wieloklin i popycha cały drążek kierowniczy, jest na opasce, sprawdź czy ona nie ma luzu na wiloklinie, jak ma to ją umiejętnie dociągnij,,,,,,,ostrożnie bo do e34 te ramiączko od kolumny prowadzące cały drążek to koszt 450 zł !!!!,i sprawdź czy cały wieloklin wystający z maglownicy się rusza. Stuka często na wsporniku drożka czyli po prawej stronie tulejka z ramieniem na której wspraty jest drążek kierowniczy (35 zł) Wiem że w e34 się da regulować, ale w twojej ?? u mnie stukał tez wieloklin, łączenie nad pedałem hamulca, jesli masz regulację poziomą kierownicy !!! To na nierównościach wali jak stabilizatory !!!! zdejmij osłone nad nogami i tam będzie nakrętka na klucz 32'' spróbuj dokręcić,,,,ostateczność to regeneracja,,,,,sprawdź dokładnie gdzie stuka. u mnie mimo że pod ręką ma luzy w maglownicy z serwem, w środku już nic nie słychać, jak podokręcałem jak wyżej. Pozdrawiam. Jeśli się mylę,, przepraszam. Powolutku, regeneracja to ostateczności i zawsze możesz ją zrobić jak nic nie znajdziesz.
Mowa o e39 a to cos innego
Opublikowano

Jeśli przy ruszaniu kierownicą na postoju słyszysz stuki to sprawdź drążki czy nie mają luzów. Jeśli drążki będą ok to pozostaje tylko maglownica.

Jakby co to mam taką maglownicę w idealnym stanie. Pisz na PW.

PZDR :)


GDYBY PRZEDNI NAPĘD BYŁ LEPSZY TO CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH :dance:


http://img171.imageshack.us/img171/9086/2fn2.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.