Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

gadacie takie bzdury ze mi sie niedobrze robi ...

 

kazdy jezdzi w innych warunkach - jeden jezdzi po drogach krajowych gdzie nie ma az tak strasznej nawierzchni , a inni jezdza po rondzie w kamyszowie , gdzie nawet zetor zawadza miska olejowa :duh:

 

 

ja nie zaloze sobie 18 - bo nie mam zamiaru jezdzic i niec nie robic tylko szukac dziur w drodze zeby czasem sobie oponki nie uszkodzic - to bzdura - ja cenie bardziej komfort a nie lans - chcecie lans - nie ma problemu - gleba do ziemi , oslona z blachy 5mm pod miske i felga 18/10 cali - i zapraszam na przejazdzke po krakowie :duh:

  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

:lol: :lol:

A co z autami które felgi 17" mają w serii, i szerokie opony ?

Do ogródka ?

 

Co do jakości felg to powtierdzam.

Miałem kiedyś ładne 17-ki ProLine podobne do wzoru AMG.

Co sezon to prostowanie.

 

Teraz mam turbine2 M5 i felgi są proste cały czas.

Opony lecą itp. a felgi nic.

 

 

Większość młodzieży straszne rzeczy tu wypisuje....

Zimówki mam 225/15 i problem kolein znika po zmianie z lata które mam 255/17. Duży udział w tym ma stan zawieszenia, czy pływamy i czy nas wozi....

Opublikowano
:.

 

Teraz mam turbine2 M5 i felgi są proste cały czas.

Opony lecą itp. a felgi nic.

Felgi z E34 M5 są nie do zniszczenia :!:

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
225-45-17 i 225-40-18

waskie i 45 przy takim waskim bedzie troche mniej opony niz przy 45 na 235,245 ale dasz rade mysle, choc sprawdz czy 225 z profilem 50, 55 ci sie nie zmiesci..

 

 

co do specow, wieksze wysilek zawieszenia na nizszym profilu jest faktem. w e23 oryginalnie byly 14 (tak, 14!) a opona to wysoki balon.. nadal mam taki komplet na zime... szczerze, jazda na czyms takim po prostej w dziurawym miescie to bajke, wiekszosc wyrw w jezdni amortyzuje sama opona.. po przesiadce na 17 musze zwolnic tempa przejazdu w okolicach gdzie sa szyny i dziury... za to wchodzac szybciej w zakrety czuje klej w stosunku do jazdy na wysokich waskich gumach...

 

ale twierdzenie 'kup 17 albo 18, chwal sie ze masz hajs, ja wyrzucilem takie na smietnik i kupilem mniejsze' - lol. to ja powiem - nie kladzcie lakieru ladnego na fury, i tak ktos zarysuje wozkiem z hipermarketu, sol z zimy go przezre a kwasne deszcze i szybka jazda po brudnych drogach spowoduja ze zmatowieje... kazdy robi to dla siebie, wazne zeby samochod na drodze byl sprawny i kogo to obchodzi czy ktos zakladajacy duze fele ryzykuje ze ja sobie polamie o wyrwe, jego sprawa..

Opublikowano

Witam

dodam coś od siebie w tym temacie :) przed moją E46 miałem seata toledo II miałem w nim felgi 17 szerokość 8.5cala i oponki 215/50 i szczerze powiem nieznałem tego pojecia "bujanie w koleinach" gdy kupiłem bumcie i założyłem jej felgi 8cali + oopony 225/45 tył 8.5 235/45 dopiero wtedy sie zaczeło ... tragedia klełem, jezdziłem do mechanika na geometrie, sprawdzał całe zawieszenie wszystko oki . cóż dałem sobie na wstrzymanie . Po wakacjach uszkodziłem sobie rant w tylnej oponie była do wyrzucenia wiec zaryzykowałem i opony z przodu przełożyłem na tył a na przód kupiłem 205/50r17 dopiero wtedy sytuacja sie poprawiła i wg mnie to jest jakiś kompromis miedzy komfortem i "lansem" Przy niskim profilu padają sworznie w wachaczach a to niemały koszt :cry: w E46

Pozdro

Opublikowano

Witam

dodam coś od siebie w tym temacie :) przed moją E46 miałem seata toledo II miałem w nim felgi 17 szerokość 8.5cala i oponki 215/50 i szczerze powiem nieznałem tego pojecia "bujanie w koleinach" gdy kupiłem bumcie i założyłem jej felgi 8cali + oopony 225/45 tył 8.5 235/45 dopiero wtedy sie zaczeło ... tragedia klełem, jezdziłem do mechanika na geometrie, sprawdzał całe zawieszenie wszystko oki . cóż dałem sobie na wstrzymanie . Po wakacjach uszkodziłem sobie rant w tylnej oponie była do wyrzucenia wiec zaryzykowałem i opony z przodu przełożyłem na tył a na przód kupiłem 205/50r17 dopiero wtedy sytuacja sie poprawiła i wg mnie to jest jakiś kompromis miedzy komfortem i "lansem" Przy niskim profilu padają sworznie w wachaczach a to niemały koszt :cry: w E46

Pozdro

Opublikowano

Witam

dodam coś od siebie w tym temacie :) przed moją E46 miałem seata toledo II miałem w nim felgi 17 szerokość 8.5cala i oponki 215/50 i szczerze powiem nieznałem tego pojecia "bujanie w koleinach" gdy kupiłem bumcie i założyłem jej felgi 8cali + oopony 225/45 tył 8.5 235/45 dopiero wtedy sie zaczeło ... tragedia klełem, jezdziłem do mechanika na geometrie, sprawdzał całe zawieszenie wszystko oki . cóż dałem sobie na wstrzymanie . Po wakacjach uszkodziłem sobie rant w tylnej oponie była do wyrzucenia wiec zaryzykowałem i opony z przodu przełożyłem na tył a na przód kupiłem 205/50r17 dopiero wtedy sytuacja sie poprawiła i wg mnie to jest jakiś kompromis miedzy komfortem i "lansem" Przy niskim profilu padają sworznie w wachaczach a to niemały koszt :cry: w E46

Pozdro

Opublikowano
zaryzykowałem i opony z przodu przełożyłem na tył a na przód kupiłem 205/50r17 dopiero wtedy sytuacja sie poprawiła i wg mnie to jest jakiś kompromis miedzy komfortem i "lansem" Przy niskim profilu padają sworznie w wachaczach a to niemały koszt :cry: w E46

Pozdro

O 205/50r17 pisalem juz kilka postow wyzej. Podzielam twoje zdanie.

Fotki, ktore widac w galerii robiles jeszcze na starych oponach?

Opublikowano
Chcialbym dodac ze samochod w 80% jazdzi po niemieckich drogach,ale jadac do domu musze przejechac cala polske wiec chcialbym dojechac w jednym kawalku i z calymi kolami. :mad2:
Opublikowano
Chcialbym dodac ze samochod w 80% jazdzi po niemieckich drogach,ale jadac do domu musze przejechac cala polske wiec chcialbym dojechac w jednym kawalku i z calymi kolami. :mad2:

 

czyli samochodem jezdzisz przede wszystkim po niemieckich drogach a po polsce przede wszystkim po glownych ??

 

to do E46 ja nie widze innego wyboru - 225/35/19 ... :8)

kupie szerokie 17" do E36 - najchetniej 9" przod i 10" tyl
Opublikowano

Mam nadzieje, że to żart.

 

dlaczego ??

 

wlasciciel auta mieszka w Niemczech, po Polsce jezdzi tylko raz na jakis czas .. a jak wiadomo w niemczech drogi sa "ciut" lepsze niz w Polsce .. wiec dlaczego mialby to byc zart ?? ludzie jezdza na 19" po Polsce i jakos tragicznie nie narzekaja .. wiekszosc glownych drog w kraju jest juz odremontowana lub jest wlasnie w trakcie takich remontow ..

 

zreszta ja juz swoje zdanie wyrazilem - bralbym 18" .. bo E46 na mniejszych felgach wyglada conajmniej kiepsko .. a ze tu wiekszosc osob jest zwolennikami 15" to juz inna historia ..

kupie szerokie 17" do E36 - najchetniej 9" przod i 10" tyl
Opublikowano
zaryzykowałem i opony z przodu przełożyłem na tył a na przód kupiłem 205/50r17 dopiero wtedy sytuacja sie poprawiła i wg mnie to jest jakiś kompromis miedzy komfortem i "lansem" Przy niskim profilu padają sworznie w wachaczach a to niemały koszt :cry: w E46

Pozdro

O 205/50r17 pisalem juz kilka postow wyzej. Podzielam twoje zdanie.

Fotki, ktore widac w galerii robiles jeszcze na starych oponach?

zdjecia były juz na nowych oponach

Opublikowano
jakie felgi na polskie drogi 17 czy 18 ?

 

Najlepiej ten trzeci rozmiar...... 19" :cool2:

 

 

Czy na 18 mozna jezdzic bez obawy ze na pierwszej wyrwie zrobi sie osemka z kola.Czy 17 sa rozsadniesza alternatywa

 

Jezeli zainstalujesz odpowiednio mocne felgi, wykonane z dobrego materialu, dobrej firmy to prawdopodobienstwo ugiecia bedzie zdecydowanie mniejsze.

Jezdze dobrych kilka lat po bardzo kiepskiej jakosci drogach i jak do tej pory nie ugialem zadnej z felg. Jezdzac na duzych felgach trzeba sie po prostu nauczyc troszeczke innego stylu jazdy. :)

Opublikowano
ja w swojej bmce mam 12 letnie oryginalene felgi OZ i sa nie do zajechania. moja dziewczyna przejechala 120 przez prog zwalniajacy bo nie widziala i z felgami nic sie nie dzieje. 235/45/17 ( na koleinach troche znosi, ale jak szofer jest dobry to mu to nie przeszladza...
Opublikowano
Witam - po tych dywagacjach nie pozostaje mi nic innego jak wyrazić opinię: Felgi wyłącznie 23 cale- najlepiej sprowadzić je z USA -tam się w ogromności lubują. Przy okazji polecam przeróbkę na HotRoad. Jak iść w koszty to na całego. A tak serio -16 cali to wszystkie pieniądze. Lepiej uśmiać się niż płakać!!! Pozdrawiam wizjonerów.
Nie sztuka skorzystać z serwisu-SZTUKA ZROBIĆ TO SAMEMU !!!
Opublikowano

Przez pół roku jeździłem na 235/35/19 i żadnej felgi nie zniszczyłem, co prawda auto nie służ mi na codzień jako moja maszyna do zarabiabia, tylko autko do wożenia d**y, więc wszystko zależy od tego co kto chce.

Tak wyglądają 19' w E46

W e90, w opcji są 19, więc nie wiem w czym problem, mam E46 330Ci i mniejszych jak 17 nie włożę, czekam do wiosny i będą 18 albo 19.

http://img638.imageshack.us/img638/9205/panoramaaut.png
Opublikowano
Przez pół roku jeździłem na 235/35/19 i żadnej felgi nie zniszczyłem, co prawda auto nie służ mi na codzień jako moja maszyna do zarabiabia, tylko autko do wożenia d**y, więc wszystko zależy od tego co kto chce.

dokładnie sie zgadzam mam 19/275/30

a co do mniejszych felg założyłem na zimę 16/225/55 i oczywiście bardziej miękko dziury sie nie czuje i kolein ale

trakcja przy głębszym pedale gazu tragedia co chwile ingeruje mocniejsze hamowanie i od razu abs

szybkie łuki zapomnijcie to nie ten wóz

podsumowanie:moze twardo może drożej ale czekam na lato

Pozdrawiam Artur

Opublikowano (edytowane)
Przez pół roku jeździłem na 235/35/19 i żadnej felgi nie zniszczyłem, co prawda auto nie służ mi na codzień jako moja maszyna do zarabiabia, tylko autko do wożenia d**y, więc wszystko zależy od tego co kto chce.

dokładnie sie zgadzam mam 19/275/30

a co do mniejszych felg założyłem na zimę 16/225/55 i oczywiście bardziej miękko dziury sie nie czuje i kolein ale

trakcja przy głębszym pedale gazu tragedia

 

Taki maly OT:

19" w e60 a 19" w e46 robi jednak roznice...

 

Swoja droga krzysztof325: jak juz zalozysz te 18/19 to moze bedzie szansa zebys mnie przewiozl po sasiedzku, wtedy moze i ja sie skusze na te kilka cali wiecej :twisted:

Edytowane przez AD4M
Opublikowano

tak ok ale od 16 do 19 to pełne spektrum co mozna założyc według tabliczki

wiec jeśli w innym modelu jest na tabliczce jakiś rozmiar to spoko można założyc już oni wiedzą co robią

Opublikowano
tak ok ale od 16 do 19 to pełne spektrum co mozna założyc według tabliczki

wiec jeśli w innym modelu jest na tabliczce jakiś rozmiar to spoko można założyc już oni wiedzą co robią

 

Nie no wiadomo, ze mozna, z tym to ja sie nie bede spieral. Tyle ze pewnie inaczej jezdzi sie na 19 w e46 a inaczej w przyp. e60 :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.