Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Są największe między niebieskim polem a pionem, ale to delikatne drgania.

Na biegu jałowym najbardziej przy obrotach ok. 1400 aż gdy wskaźnik temp dojdzie do pionu i popracuje troszkę. Później to pełną szklankę można stawiać.

Podczas jazdy drgań nie czuć, ale dopóki wskazówka nie jest w pionie potrafi przydymić. Nie dymi cały czas lecz gdy się trochę wciśnie. Po przejechaniu ok 10 km już nie dymi.

Stawiam na świece żarowe, choć problemów z zapalaniem nie mam. Jeżeli dogrzewają one aż do osiągnięcia normalnej temp, a nie tylko na "zimno" przy rozruchu.

Może wypowie się ktoś kto np. wymieniał świece.

Jeżeli świeca/e się skończyły to na kompie coś wyjdzie?

Opublikowano
Sprawdź świece omomierzem, bez wykręcania. Wydaje mi się, że świece służą tylko do uruchamiania silnika, później powstaje w komorze wysoka temperatura i świece nie mają po co pracować. W tym przypadku stawiałbym na jakiś czujni temperatury silnika.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

wydaje mi sie, ze swiece w 530d grzeja rowniez przynajmniej chwile po rozruchu, do osiagniecia okreslonej temperatury silnika - te silniki pala nawet bez sprawnych swiec, co padalo juz na tym forum, ale czytalem o tym rowniez na forum niemieckim

 

spotkalem sie z teoria, ze w tym silniku swiece zagrzewaja sie rowniez w momencie dodania gazu a ich niesprawnosc jest przyczyna dymienia przy przygazowkach - stwierdzil to mechanik podawany w polecanych mazowieckich warsztatach jako znajacy sie na rzeczy

 

ja wymienialem swiece stosunkowo niedawno, dwie z szesciu byly padniete, wlasciwie to roznicy nie zauwazylem, wczesniej skarzylem sie na dymienie przy przygazowkach, za wiele nie jezdzialem od czaus wymiany, wiec nie podajmuje sie stwierdzic czy to cos dalo

 

pozdr

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano

Bono z tymi dwoma niesprawnymi miałeś jakieś drgania zwłaszcza na nierozgrzanym siln.?

Czy komp pokaże, że któraś świeca jest padnięta?

Gdzie wymieniałeś i jaki koszt?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bono z tymi dwoma niesprawnymi miałeś jakieś drgania zwłaszcza na nierozgrzanym siln.?

Czy komp pokaże, że któraś świeca jest padnięta?

Gdzie wymieniałeś i jaki koszt?

 

drgan zadnych nie mialem, na kompie wyszlo, ze cos jest nie tak ze swiecami, wymienilem wszystkie, choc tylko 2 byly padniete

 

wymienialem w mag polu, 150 zl za wymiane, w innym miejscu (na zaciszu) krzyczeli 300-350 zl

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano

Nie chce krakac, ale moze to byc przytkany wtryskiwacz. Miałem podobne objawy w 525d - koszt wymiany wtryskiwacza ok 1300 zl. Najlepiej podjedz do warsztatu naprawiajacego diesle.

Pozdr

albi

Opublikowano
i jeszcze jedno, sprawdz przy okazji kompresje, dluga jazda z przytkanym wtryskiem moze prowadzic do uszkodzen silnika (wtedy przewaznie telepie zimnym silnikiem na niskich obrotach)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.