Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

strzela kicha prycha i nie odpala

ciśnienie paliwa sprawdzone czujnik położenia sprawdzony iskra jest świece nowe ciśnienie na cylindrach jest git jednym słowem trup, niekiedy sie zdaży ,że po półgodzinnym kręceniu odpali to chodzi niby normalnie i zapala od razu ale jak postoi to znowu to samo za nic nie chce zapalić, zaznaczam auto nie ma gazu nigdy nie miało, normalnie załamka

BMW sie nie psuje
Opublikowano
sprawdz kompresje.

 

czytaj uwaznie posty - juz sprawdzal...

 

 

m60 to kaprysna bestia wystarczy ze cos jej nie spasi i jest problem - wepnij sie z kompem - bo tak to bedziesz szukal przez miesiac - moze przeplywka , moze wiazka , moze cos tam - ciezko to ocenic

Opublikowano
strzela kicha prycha i nie odpala

 

WITAM.

miałem kiedyś podobne objawy,ale to było w czasie mrozu.a przyczyna była w silniku krokowym.Proponuję wyją ,przemyć a może pomoże.

pozdrawiam

40tys na gazie i bez problemu
Opublikowano
świece nowe

 

... banalne i zbyt proste , ale kabli nie pomyliłeś ?

 

a jak jest zalana to też ciężko pali

 

toś pokozoł :duh: w m60 nie ma kabli - kazdy cilinder ma osobna cewke polaczona bezposrednio ze swiecą :duh:

 

 

tak jak mowie - wepnij kompa i bedzie cos wiadomo

Opublikowano
i tu sie pojawia problem bo mój komp sie z nią nie komunikuje wogule ze starymi BMW sie nie komunikuje dopiero z E 38 E 39 E 46 itd a te starsze olewa w sumie wszystko wymieniłem i sprawdziłem wszysko wygląda dobrze a czećsi które podmieniam na 100proc są dobre jeszcze mi sie taka sytuacja nie zdażyła żebm nie naprawił BMW. ale ta jest wyjatkowo uparta świnia jedna stara rura
BMW sie nie psuje
Opublikowano

nie kombinuj tylko podjedz gdzies na kompa ...

 

powodow moze byc przynajmniej 100 - np czujnik polozenia walka rozrzadu czy jkas inna pierdola - to nie stary gaznikowiec , ktory jak ma paliwo i iskre to musi palic ...

 

 

ja tez juz mialem takie sytuacje i wiem ze bez kompa ciezko cos w m60 wygrzebac

Opublikowano

jak mam podjechać na komp jak to padło nie zapala

powodów wiadomo ,ze może być dużo ale właśnie wszystkie takie żeczy z tym związane powymieniałem i nic, co za złom chyba go porąbie siekierą i bedzie po kłopocie wkońcu to tylko stary szrot nie będzie szkoda.

BMW sie nie psuje
Opublikowano
jak mam podjechać na komp jak to padło nie zapala

powodów wiadomo ,ze może być dużo ale właśnie wszystkie takie żeczy z tym związane powymieniałem i nic, co za złom chyba go porąbie siekierą i bedzie po kłopocie wkońcu to tylko stary szrot nie będzie szkoda.

Zagadaj z jakimś zakładem. Jak mają KTS-a podłączanego do Laptopa to za minimalnie większą opłatą przyjechali by do ciebie podpiąć się pod samochód.

Opublikowano
Marek zacisnij wąż powrotny paliwa zaraz za listwą z wtryskami i wtedy odpalaj to samo miałem w kolegi 530 i też wszystko niby ok cisnienie paliwa itd ale potym zabiegu odpaliła okazało się że padł zawór ppodcisnieniowy regulacji cisnienia paliwa i benzyna latała w koło :)
www.klinika-bmw.pl
Opublikowano
był przed chwilą u mnie kolega z '' gutmanem '' podłączył pokasował błedy które ja zresztą porobiłem bo odłaczałem różne tem pieroły, a to padło dalej nic kręci jak gupi a nie zapali oczywiście ten numer z zaciskaniem węża na powrocie juz wcześniej robiłem bo też podejzewałem reg ciśnienia, poprostu pomysły mi sie skończyły co by jeszcze mogło być
BMW sie nie psuje
Opublikowano
co za złom chyba go porąbie siekierą i bedzie po kłopocie wkońcu to tylko stary szrot nie będzie szkoda.

 

Oj Stary za takie cos i kilku innych "Kolegow" moglibysmy sie obrazic :hand:

Zapraszam na forum uzytkownikow Diesla


http://www.bmw-diesel.pl

Opublikowano
co za złom chyba go porąbie siekierą i bedzie po kłopocie wkońcu to tylko stary szrot nie będzie szkoda.

 

Oj Stary za takie cos i kilku innych "Kolegow" moglibysmy sie obrazic :hand:

Czego? Jak nie dbał o samochód to ma szrota :twisted: Ja mam idealną lale (starszą od jego auta)z "małymi" niedociągnięciami :)

 

Marek co pokazał kom ? zero błędów ? Jak kręciłeś to co wyskakiwało ? Może to wina przepustnicy ? Jak filtr powietrza wygląda ? Może kolektor dolotowy jest nieszczelny ? Może masz uszkodzony komputer sterujący silnikiem ?

Opublikowano

Kolego

Piszesz ze wszytko jest tzn paliwo, zaplon a nie odala moze czas sie zastanowic czy aby ma zapewnia sie silnikowi opuszczanie spalin. Sprwdzilbym na Twoim miejscu czy nie masz stopionych katalizatorow

Na mojej stacji juz trafialy sie przypadki gdzie stopiony katalizator powodowal ze nie mozna bylo uruchomic silnika

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
ostatnia żecz jaka przyszła mi do głowy to jakość paliwa, wyglądało jak bęzyna śmierdziało jak bęzyna z jednym małym wyjątkiem ,nie paliło sie, ot cały feler ,po wymianie paliwa na palne auto normalnie odpaloło a ja sie naszukał oj naszukał przekopałem wszystko łącznie z prześwietleniem instalacji,i kto by pomyślał ,że na stacji można kupić bęzyne co sie nie pali
BMW sie nie psuje
Opublikowano
Skoro na stacji mogą wlać 40 litrów do zbiornika o pojemności 34 litrów, to czemu by nie mieli sprzedawać takiej niepalnej benzyny :duh: Może to jakaś akcja w ramach ochrony środowiska, albo z cyklu mniej samochodów na drogach = mniej wypadków :roll2: sorry za OT, ale nie mogłem się powstrzymać, ten kraj nigdy mnie nie przestanie zadziwiać, tylko jak zrobili, że to śmierdziało benzyną, może jakiś aromat benzynowy :roll2: Polak potrafi :mad2:

BMW i wszystko jasne :)


Least and most powerful of the '89:

http://imageshack.us/g/11/dsc0001gw.jpg/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.