Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

hej

niedawno zauwazylem, ze na rurze biegnacej od intercoolera mam slady oleju. najlepiej widac to na fotkach bo ja sie nie znam to tego nie potrafie opisac :)

skad ten wyciek i co moze byc jego przyczyna?? bo z tego co wiem to chyba nie powinno byc tam wogole oleju.

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img183.imageshack.us/img183/56/fotka001sp3.jpg

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img300.imageshack.us/img300/9113/fotka002ga7.jpg

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img183.imageshack.us/img183/9981/fotka004jv4.jpg

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img138.imageshack.us/img138/5651/fotka005do6.jpg

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img300.imageshack.us/img300/2525/fotka006rn8.jpg

Wszystko o dieslach BMW .::: http://www.bmw-diesel.pl :::.
Opublikowano

Bierze olej czy tylko sie poci? Mozesz umyc węże, wysuszyc i patrzec co sie dzieje. Sprawdz jak wyglada poziom oleju.

Czasami -szczegolnie przy ostrej jezdzie, ale nie zawsze- olej przedostaje sie przed turbinę poprzez rurke odpowietrzajaca skrzynie korbowa. Turbina tloczy opary oleju wraz z powietrzem do układu dolotowego...

dlatego moze sie pocic.

Jesli olej umyka -to grubsza sprawa.

 

Pozdrawiam

T.

Opublikowano

poza tymi wyciekaimi silnik ładnie wymyty.

Taki kupiłes?? Czy sam myłes?? Jesli kupiles niedawno z wymytym silnikiem to mysle ze ten olej od dłuższego czasu sie z tego miejsca wydostaje .

Opublikowano
kupilem z takim umytym :) wydaje mi sie, ze wczesniej nic tam nie cieklo i ze zaczelo po wymianie oleju. ale reki se uciac nie dam. powycieralem ladnie wszystko i zobacze jutro czy znowu bedzie upaprany.
Wszystko o dieslach BMW .::: http://www.bmw-diesel.pl :::.
Opublikowano

Witam

Mam ten sam problem od 2 lat ,myłem przewody ,interkuler,a turbo po regeneracji,uszczelniacze raczej ok bo po zdjęciu filtra powietrza i przy gazowaniu nie widac aby mial tam przedmuch,a olej ciagle sie pojawia.

Olej napewno pochodzi z odmy, a nie jest to ubytek ktory dalo by sie zauwazyc.

Ja co jakis czas wycieram szmatka wyciek i jezrzdze dalej.

Jesli nie jest to padniete turbo,albo przedmuchy pozostaje tylko szmatka

  • 8 miesięcy temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja mam identyczna sprawę jak Mały Baron.A w ogóle to cos mi się zdaje,że to "bolączka"wszystkich starszych TDSów(mój niby po remoncie).No i nie wiem dlaczego tak mało się o tym mówi na forum...Czy jest na to jakaś inna rada jak szmatka?Ja mam tę szmatkę już na stałe w tym miejscu i ją od czasu do czasu zmieniam(spokój z wycieraniem i myciem).Ale myslę,że chyba to umyję jakim rozpuszczalnikiem i silikonem zakleję.Tylko czy nie ma na to innej rady,np.zlokalizowanie rzeczywistej przyczyny obecności oleju i jej usunięcie?Czytałam coś o zaślepieniu odmy a odpowietrzenie przeniesć w inne miejsce.Ciekawie to wyglądało ale...nie za bardzo przypadło mi do gustu(troszkę z tym roboty).Upieram się raczej za oryginalnymi rozwiązaniami.Powiem tak;filtr powietrza mam suchy,choć obudowa mokra,turbina;można dopatrzeć się oleju.Stawiam na to,że jednak odma i troszkę turbo.Ciekawe jak wygląda zawór EGR w środku(rozbierałam ale ten element"najciekawszy"jest nierozbieralny),bo ciekawa jestem czy nowy też przepuszcza.Jeśli nie przepuszcza to sprawa jasna a jeśli tak,to...? :doh:

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Opublikowano
moze zawor EGR jest nie szczelny - a to ze troche oleju znajdziesz w dolocie to praktycznie norma w kazdym dieslu z turbo...
Opublikowano

widze, ze odgrzebales moj stary temat :)

tak, to lecialo z EGR'a. a dokladnie to z odmy, z ktorej walily opary oleju i zasysala je turbina.

egr i kolektor juz wyczyscilem, zrobilem tez odprowadzenie odmy i teraz nic nie chlapie olejem :)

Wszystko o dieslach BMW .::: http://www.bmw-diesel.pl :::.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No to jesteśmy jakby "w domu"i temat uważam za wyczerpany.Ja tylko ze swej strony dodam,że żałuję że mnie nie było przy wymianie uszczelniaczy w głowicy. :mad2:

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.