Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ja nie lubie tego typu rzeczy na drodze bo łatwo o wypadek. Ale czasmi to poprostu płaczę ze smiechu jak gośc na światłach w uno mi silnikim warczy :lol: Szkoda wachy i silnika na wyscig :lol:
http://www.toya.net.pl/~yeahman/00/bmw4.jpg
  • Odpowiedzi 105
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Dean i Ty i ja i Jarek mamy takie same motory no to przyjmijmy ze nasz jest szybszy od calibry dla własnej satysfakcji :lol:

 

Jasne, że jest szybszy :D ale nie zawadziło by gdyby był jeszcze szybszy... Poza tym Calibry to prawie każda złom przypomina - strasznie zaniedbane.

 

170 po mieście to chyba lekka przesada - jaka by droga nie była - w Warszawie są fajne drogi, ale 120 nigdy nie przekraczam - ludzie tak dziwne rzeczy wyczyniają, że strasznie łatwo o wypadek...

Opublikowano
Tak sobie czytam, i dochodzę powoli do wniosku że paru uczestników tego forum swoimi odrzutowcami objechałoby moje 328 w każdych warunkach :lol: i potem pisało na forum o tym nowelki i bajeczki. Każdy ma jakiegoś bzika :mrgreen:
M3 - I K E R
Opublikowano (edytowane)
nieraz zeby kogos objechac nie potrzebne jest pokazne monstrum pod maska jest tu zapewne paru gosci ktorzy objechali by cie polonezem pomimo twojej 328 :norty: Edytowane przez dean2
Opublikowano
Panowie jeśli chcecie sie "objeżdżac" to zapraszam do kupna np. hondy integry. Silnik 1.8 i 190KM. W BMW liczy się charakter i komfort. BMW poprostu się kocha. No osiągi też są ważne ale to już drugorzędna sprawa. takie M3 jest niczego sobie :8)
http://www.toya.net.pl/~yeahman/00/bmw4.jpg
Opublikowano
mi osobiście calibra sie podoba, całkiem zgrabne coupe. niestety większość egzemplarzy jest skrzywdzona przez swoich właścicieli różnymi spojlerami i innymi blachami ryflowanymi i wygląda tragicznie

 

ale taka mi się podoba:

http://www.parkovka.info/wp-content/uploads/2006/03/opel_calibra_1.jpg

http://www.parkovka.info/wp-content/uploads/2006/03/opel_calibra_2.jpg

ladna bo to ospojlerowanie Zendera

Mialem calibre 2.0 16vprzez pare dobrych lat....i bylem z niej zadowolony.Fakt jezdzi duzo szrotów nienadajacych sie do jazdy.

samochod tani,a linie nadwozia jak na tamte czasy miala kosmos.

fakt calibra lubi paliwo lub gaz ja mialem na sekwencji,po miescie paliła 13-18 zalezy od stylu jazdy,trasa niepowiem 7litr przy 90-120,powyzej do 10litrów

co do Smigiełka jestem tez bardzzzzo zadowolony.motorek 1.8is wystarcza mi spokojnie,samochod zbiera sie do jazdy kiedy trzeba,

malo pali...nawet nie zamierzam go gazowac.

tu tez wkleje fote niezlego Tuyngu...porazka...

...niema jak pikne smigieło w serii,ludzie umieja sp***ić piekne rzemiosło

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2133100

mozna by było pisac i pisac na temat tych dwóch samochodów

Najgorsze jest to ze do Calibry i BMW jest przypisany typ;Mlody w dresie,tuyngi i ura bura, niewiadomo co....

.......najwazniesze jest to zeby to zmiec,a nie sie przekamazac na wzajem(wiadomo ze kazdy bedzie bronił i chwalił swoje) i jakies bajki pisac niestworzone

pozdro

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

hmmm :D

Też miałem Calibre w latach 90.Dokładnie chyba 96r była z 93 roku 2.0 16v nie ecotekc wiec 150km

Ale juz wzyciu zadnego opla bym nie kupił....

Może i dość ładne autko,ale niestety....to OPEL a ja kocham BMW.

Powiem jeszcze wam jedno,by nie spieszyć sie z zakupem auta.Teraz jest to moja 6 sztuka BM-ka,zawsze wracam do tej marki,kilka Opli,Audi,Mercedes i inne .....Z szacunkiem co kto lubi,ale ja zostaje przy BMW.Owszem z tych co wymieniłem pieknie spisywała sie Audi 100 C-4 2.6 V6 jedno godne auto również polecenia.Merc jak MerC.....może być,ale jednak BMW to chyba miłość do której ciagle wracam....Pozdrawiam

Niech tak zostanie.... :twisted2:

  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano

Ludzie to jest masakra jakas jak niektórzy coś napiszą to ręce opadają :) jak sie zapewne domyślacie jestem szczęśliwym posiadaczem Calibry i pochodzę z forum calibry tu trafilem przypadkiem :)

 

korzystając z okazji chciałem wam życzyć wszystkiego najlepszego w ten wigilijny wieczór i wszytskiego najlepszego w nadchodzącym roku

 

niewiem jak was ale mnie już drażni spór pomiędzy CALIBRA a BMW a szczególnie rozbrajają mnie texty typu cyt. jarek15 "220 calibrą boki zrywać jeszcze z tym silnikiem 115 konnym Cool "

 

całe te prześciganie się w tych modelach która to Calibra jest gorsza jakie to padła nawet ktoś napisał ze CALI Turbo to szrot :) no ludzie darujmy sobie takie pierdoły tak samo w BMW znajdziemy szroty tak jak w Calibrze znajdziemy szroty po co to wszystko ?? stereotypowe myślenie niektórzy nigdy calibrą nie jechali a najwięcej sie udzielają

 

a wracając do wypowiedzi jarek15 :)

 

zapraszam cie kolego do łodzi przejedziemy sie pokaże ci prędkość 220km/h przy 115 konnym silniku osobiście jechałem tyle w 3 osoby na LPG

Opublikowano

 

zapraszam cie kolego do łodzi przejedziemy sie pokaże ci prędkość 220km/h przy 115 konnym silniku osobiście jechałem tyle w 3 osoby na LPG

 

Licznikowe 220 napewno,niekoniecznie jest to 220km\h i w innym samochodzie może to być raptem 200 :D Ale nie mówię że to nie jest możliwe,wiadomo że zdrowy silnik idzie jak burza :mrgreen:

http://www.iv.pl/images/16876943185426216561.jpg
Opublikowano

zapraszam cie kolego do łodzi przejedziemy sie pokaże ci prędkość 220km/h przy 115 konnym silniku osobiście jechałem tyle w 3 osoby na LPG

 

wow ile się zbierał i jak pochyła była jezdnia? 115 KM to nie jest sportowe auto to można powiedzieć że przy sportowych stało.

Prowadzę swoje życie, a nie BMW
Opublikowano

zapraszam cie kolego do łodzi przejedziemy sie pokaże ci prędkość 220km/h przy 115 konnym silniku osobiście jechałem tyle w 3 osoby na LPG

 

wow ile się zbierał i jak pochyła była jezdnia? 115 KM to nie jest sportowe auto to można powiedzieć że przy sportowych stało.

 

 

HAHAHA :clap: i o tym właśnie piszę czytając wcześniejsze posty czytałem o tym jak pisaliscie jakie to buraki z kierowców calibry

 

tymczasem ten oto przykład idealnie pokazuje kulturę co poniektórych kierowców BMW a piszecie ze goscie od Calibry to buraki :) ehhhh

Opublikowano

zapraszam cie kolego do łodzi przejedziemy sie pokaże ci prędkość 220km/h przy 115 konnym silniku osobiście jechałem tyle w 3 osoby na LPG

 

wow ile się zbierał i jak pochyła była jezdnia? 115 KM to nie jest sportowe auto to można powiedzieć że przy sportowych stało.

 

 

HAHAHA :clap: i o tym właśnie piszę czytając wcześniejsze posty czytałem o tym jak pisaliscie jakie to buraki z kierowców calibry

 

tymczasem ten oto przykład idealnie pokazuje kulturę co poniektórych kierowców BMW a piszecie ze goscie od Calibry to buraki :) ehhhh

Dlaczego to cialo obce zaistnialo na naszym forum?

Piszze sobie na swoim kolibrowym forum.

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Opublikowano

skwituje to tak Burak, Wieśniak, Dres

 

a mówią ze to tylko stereotyp ze goscie z BMW to dresy buraki :) kulturę to wy macie a jaka gościnność :) hahaha masakra :)

Opublikowano
skwituje to tak Burak, Wieśniak, Dres

 

a mówią ze to tylko stereotyp ze goscie z BMW to dresy buraki :) kulturę to wy macie a jaka gościnność :) hahaha masakra :)

 

Kolega dramatyzuje, przecież nikt nie określił Cię takimi epitetami. Chłopaki jedynie zgodnie uznali, że Calibra 115KM to kebab, a jest niemożliwością pojechać tym 220km/h i to jeszcze na LPG w 3 osoby. Muszę Cię zasmucić, że licznik w górnych granicach skali przekłamuje... A do tego dochodzi czynnik kół o nieodpowiednim rozmiarze i ja polecę "200" moim E30 :norty:

Wg katalogu Calibra 115KM jedzie max 200km/h. Koniec tematu.

 

Pozdrawiam i Wesołych Świąt

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
ten oto przykład idealnie pokazuje kulturę co poniektórych kierowców BMW a piszecie ze goscie od Calibry to buraki :) ehhhh

 

Jak zauważyłeś nie jestem jeszcze kierowcom BMW.

 

zapraszam cie kolego do łodzi przejedziemy sie pokaże ci prędkość 220km/h przy 115 konnym silniku osobiście jechałem tyle w 3 osoby na LPG

 

Ja mam w Prelude 2.2 (chip-tunning Wetterauer), która ma 107 KM...więcej od Twojego "ścigacza", ale w przeciwieństwie do ciebie nie podniecam się prędkością bo nie jest ona dla mnie istotna. Zdziwię cie ale nie lubię predkosci.

Cenie w tym aucie sposób prowadzenia, dobre dynamiczne przyspieszenie, solidny układ hamulcowy i niezły układ kierowniczy pozwalający przecinać zakręty w imponujący szybkim tempie. Auto nie robi niespodzianek dopóki oczywiście się go nie sprowokuje.

Prowadzę swoje życie, a nie BMW
Opublikowano

Taak! Zgadza sie. jestem ze Wsi, i to z Nowej! Dresu nie mam, a do Buraka mi daleko, bo bledzioch jestem.

Tutaj nie dyskutuje sie, ile sie wyciaga na gazie. Zle trafiles, kochany... Pojecie tuningu jest tez wiekszosci nas obce.

Po prostu Twoj post traktuje jako prowokacje, chyba sie spodziewales, jaka bedzie reakcja...

Reasumujac, kazdy lubi, to co ma, a moze i odwrotnie, ma to, co lubi. Nie ma co kogos przekonywac o swoich racjach, bo kto ma racje, ten stawia kolacje.

 

Wesolych Swiat i Szczesliwego Nowego Roku dla Kolegow w calibrach!

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Opublikowano
Zdziwię cie ale nie lubię predkosci.

Cenie w tym aucie sposób prowadzenia, dobre dynamiczne przyspieszenie, solidny układ hamulcowy i niezły układ kierowniczy pozwalający przecinać zakręty w imponujący szybkim tempie. Auto nie robi niespodzianek dopóki oczywiście się go nie sprowokuje.

 

no to ja teraz też cię zdziwię ale ja nigdzie nie pisałem ze podnieca mnie prędkość chciałem zdementować to co napisał jarek15 calibra i 220km/h ja napisałem tylko ze jechałem tyle własnie takową calibra a kolega delikatnie mowiac szydził z tego ??

 

a chciałem tylko normalnie pogadać wymiana poglądów itp.

Opublikowano

Taak! Zgadza sie. jestem ze Wsi, i to z Nowej! Dresu nie mam, a do Buraka mi daleko, bo bledzioch jestem.

Tutaj nie dyskutuje sie, ile sie wyciaga na gazie. Zle trafiles, kochany... Pojecie tuningu jest tez wiekszosci nas obce.

Po prostu Twoj post traktuje jako prowokacje, chyba sie spodziewales, jaka bedzie reakcja...

Reasumujac, kazdy lubi, to co ma, a moze i odwrotnie, ma to, co lubi. Nie ma co kogos przekonywac o swoich racjach, bo kto ma racje, ten stawia kolacje.

 

Wesolych Swiat i Szczesliwego Nowego Roku dla Kolegow w calibrach!

 

nie nie nie to nie żadna prowokacja po prostu tak sobie smigałem w necie i natrafiłem na ten post i po przeczytaniu niektórych wypowiedzi postanowiłem się włączyć nie myślałem ze koledzy tak zareaguj na osobę z zewnątrz myślałem ze klub BMW jest bardziej gościnny

 

a po moich wypowiedziach zostałem zmieszany z błotem mowię tu o

 

"zapraszam cie kolego do łodzi przejedziemy sie pokaże ci prędkość 220km/h przy 115 konnym silniku osobiście jechałem tyle w 3 osoby na LPG

wow ile się zbierał i jak pochyła była jezdnia? 115 KM to nie jest sportowe auto to można powiedzieć że przy sportowych stało."

 

a ty mi piszesz ze to ja prowokację urządzam :))) spoko chciałem tylko pogadać jeśli nie macie ochoty dajcie znać i już znikam nie bede nikogo obrażał ??

 

SORRY ZA TE BURAKI W DRESACH

Opublikowano

Obydwa będą bardzo zawodne. Poprostu są stare i mają ogromne przebiegi.

Konstrukcyjnie i materiałowo lepsze będzie E36 ale niewiele...

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano
Taak! Zgadza sie. jestem ze Wsi, i to z Nowej! Dresu nie mam, a do Buraka mi daleko, bo bledzioch jestem.

Tutaj nie dyskutuje sie, ile sie wyciaga na gazie. Zle trafiles, kochany... Pojecie tuningu jest tez wiekszosci nas obce.

Po prostu Twoj post traktuje jako prowokacje, chyba sie spodziewales, jaka bedzie reakcja...

Reasumujac, kazdy lubi, to co ma, a moze i odwrotnie, ma to, co lubi. Nie ma co kogos przekonywac o swoich racjach, bo kto ma racje, ten stawia kolacje.

 

Wesolych Swiat i Szczesliwego Nowego Roku dla Kolegow w calibrach!

 

nie nie nie to nie żadna prowokacja po prostu tak sobie smigałem w necie i natrafiłem na ten post i po przeczytaniu niektórych wypowiedzi postanowiłem się włączyć nie myślałem ze koledzy tak zareaguj na osobę z zewnątrz myślałem ze klub BMW jest bardziej gościnny

 

a po moich wypowiedziach zostałem zmieszany z błotem mowię tu o

 

"zapraszam cie kolego do łodzi przejedziemy sie pokaże ci prędkość 220km/h przy 115 konnym silniku osobiście jechałem tyle w 3 osoby na LPG

wow ile się zbierał i jak pochyła była jezdnia? 115 KM to nie jest sportowe auto to można powiedzieć że przy sportowych stało."

 

a ty mi piszesz ze to ja prowokację urządzam :))) spoko chciałem tylko pogadać jeśli nie macie ochoty dajcie znać i już znikam nie bede nikogo obrażał ??

 

SORRY ZA TE BURAKI W DRESACH

 

wow ile się zbierał i jak pochyła była jezdnia? 115 KM to nie jest sportowe auto to można powiedzieć że przy sportowych stało."

Ostatnie zdanie to akurat ja napisałem a nie Arecki. Chociaż mam czym w porównaniu z Toba to nie przewiózłbym Cię.

Mimo że mam hondę to chcę mieć BMW nawet z mniejszym silnikiem. Prędkość mnie nie obchodzi, a z Twoich postów wynika, że jednak to Cię kręci. Od KM jeszcze ważniejszy jest moment obrotowy a ten w Calibrze i to jeszcze przy 115 KM jest beznadziejny. Słuchaj, skoro kręci Cię prędkość to możemy sie ustawic i pokaże Ci co potrafi dobry japoniec tj. bez turbo do 200 km/h do 19 sek.

Prowadzę swoje życie, a nie BMW
Opublikowano
Ciekawi mnie czy w porównaniu moje E-34 520 M50B20 kontra Calibra 8V kto by wygrał i nie rozpatruję tu tylko przyspieszenia od 0-100 bo to nie jest realny odnośnik osiągów auta a silnik mam igłę bez gazu raz w życiu po kupnie sprawdziłęm to 220 poleciała Calibra raczej tyle nie pójdzie więc ciekawe czy spod świateł na dłuższym odcinku wygrałbym ja czy on licząć że obydwaj kierowcy radzą sobie z autem którym jeżdżą i pytanie przy jakiej prędkości powyżej 100 on by odpadł bo Caklibra osiąga jakieś 200 więc kiedyś musi odpaść:)
Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano
wow ile się zbierał i jak pochyła była jezdnia? 115 KM to nie jest sportowe auto to można powiedzieć że przy sportowych stało."

Ostatnie zdanie to akurat ja napisałem a nie Arecki. Chociaż mam czym w porównaniu z Toba to nie przewiózłbym Cię.

Mimo że mam hondę to chcę mieć BMW nawet z mniejszym silnikiem. Prędkość mnie nie obchodzi, a z Twoich postów wynika, że jednak to Cię kręci. Od KM jeszcze ważniejszy jest moment obrotowy a ten w Calibrze i to jeszcze przy 115 KM jest beznadziejny. Słuchaj, skoro kręci Cię prędkość to możemy sie ustawic i pokaże Ci co potrafi dobry japoniec tj. bez turbo do 200 km/h do 19 sek.

 

 

Spoko wiem co to znaczy dobry japoniec zakończmy ten spór nie chcę się tu kłócić

Opublikowano
Ciekawi mnie czy w porównaniu moje E-34 520 M50B20 kontra Calibra 8V kto by wygrał i nie rozpatruję tu tylko przyspieszenia od 0-100 bo to nie jest realny odnośnik osiągów auta a silnik mam igłę bez gazu raz w życiu po kupnie sprawdziłęm to 220 poleciała Calibra raczej tyle nie pójdzie więc ciekawe czy spod świateł na dłuższym odcinku wygrałbym ja czy on licząć że obydwaj kierowcy radzą sobie z autem którym jeżdżą i pytanie przy jakiej prędkości powyżej 100 on by odpadł bo Caklibra osiąga jakieś 200 więc kiedyś musi odpaść:)

 

 

skoro masz 150 kuca to napewno wygrasz i niewiem nad czym tu sie zastanawiać ?? 115 vs 150 :))) sprawa oczywista

 

a tak na marginesie twierdzicie ze w Calibrze licznik przekłamuje na wyższych prędkościach ?? dlaczego tak sie dziaje ?? i czy jesteście pewni czy wasze nie przekłamują ?? skąd ogólnie takie informacje ??

Opublikowano

Nie twierdzę że licznik w Calibrze przekłamuje bo one przekłamują w każdej marce:)

 

Mój według książki ma 211 skoro osiągnałem 220 według licznika to na żywca było to pewnie z 205-210 i to mnie cieszy bo silnik jeszcze się trzyma:)

 

Swoją drogą Calibra pewnie licznikowo osiąga z 205-210

 

A ta moja wygrana nie jest taka pewna bo ja ważę 1425kg beze mnie:) a ważę 95kg:)

 

A calibra waży ze 300kg mniej więc różnica w mocy i momnencie się równoiważy według danych fabryczbnych to cali jest szybsza ode mnie o 0,6s do setki:)

 

Ciekawi mnie tylko jak by to było przy wyścigu od zera do maxa :)

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano

a to nie jest tak ze po prostu w książkach zaniżają prędkości maxymalne ??

po to żeby nie próbować wyciskać więcej niż fabryka dała ??

 

Calibra warzy 1181 ??

bardzo niski wspólczynnik oporu powietrza: Cx=0,26 :)))

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.