Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 105
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Koledzy. Zastanawiam sie nad zamiana auta na Calibre albo BMW E36 i mam dylemat ktory wybrac.

Opel Calibra 2.0 8V 92-93'

BMW E36 318is 92'

 

cena jak wiadomo gra najwieksza role. dodam ze calibra jes to wiele tansza niz Bmka, rowniez w eksploatacji auta. nie chodzi mi o osiagi tych aut. doradzcie mi co mam wybrac.

autko ma byc do 9000 max

Nie zastanawiaj sie tylko kupuj calibre!!

1. Calibra wazy 1100kg a bmw o 300kg wiecej czyli calibra mniej pali ok. 6-7l/100km

2. Calibra tansza

3. Silnik 2.0 8V 115KM jest lepszy niz w bmw - Calibra do setki w 9.8s a bmw 13s,

4. Mialem Vectre A z tym silnikiem i ma buta od dolu, odrazu cie wciska.

5. Calibra jest autem sportowym a BMW autem klasy sredniej

6. Jak kupowac BMW to tylko z silnikiem pow. 2.0

7. Jedyny minus Calibry slabe blachy!!!

8. oba yajefajnie wzgladaja, oba sa dobre, tzlko tryeba odpowiedni silnik dobrac! Chyba ze bmw coupe, jest troche lzejsze i ma juz silnik 16V 140PS ale i tak jest wolniejsyz od Calibry bo jest lekka!

Najbardzej polecam calibry z silnikiem 2.0 16V 134 PS powiezie 2.0 150ps BMW

Udanego Kupna!!

 

Nie ma to jak dobre rady i fachowa wiedza :D :wink:

Opublikowano
Chcialem kupic swojego czasu calibre ale zobaczylem fajna BMW i dokonalem szybkiego wyboru :D Jezdze BMW i choc balem sie Skrotu BMW ( bedziesz mial wydatki ) to teraz wiem ze to nie wlasciwy skrot he he :D Choc przyznam ze na BP musze czesto wjezdzac ale jak tu nie wciskac skoro jazda BMW to sama przyjemnosc :D Juz marzy mi sie jakis nowszy model np. e 39 i nie wyobrazam sobie miec innej marki samochodu a tym bardziej nie Opel :D
Opublikowano

Ja jak przymierzałem się niedawno do kupna samochodu, to miałem 3 opcje:

- BMW E36

- VW Corrado G60

- Opel Calibra

 

Po wnikliwej analizie padło na E36 - z wielu względów - nie tylko wyglądu.

Opublikowano

nie no, ciekawe doświadczenie (przeczytanie tego topika). ale przynajmniej napisał, że bmw to auto klasy średniej (domyślam się ze miał na myśli E36 318is), a nie samochód sportowy (niczego nie ujmując w/w beemce, bo oczywiście jest super jak każde bmw)

pozdr

 

ps: też mi się calibra podoba. ma drzwi bez ramek i w ogóle, i jeśli odrzuci się stereotyp dotyczący jej typowych posiadaczy i znajdzie egzemplarz w dobym stanie, to nie jest to zły samochód. ale niestety napęd na przednie koła, co dla mnie znaczy tyle, że uważam go za fajne autko, ale nawet nie zaczynam zbierać na nie.

Opublikowano
Booze ... w zyciu bym Calibry nie kupil. Auto dresiarskie na maxa. Z 90% ktore widze, sa po wiejskim tuningu a prowadzi je jakis malolat w czapce, prowadzac auto agresywnie jak by nie wiem czym jechal :lol: Padaka :roll: No i do tego 4 cylindry ...... ble.
www.rc-trial.pl ----> ZAPRASZAM
Opublikowano
no to fakt ze wiekszosc Calibrów jest po jakims tandentym tuningu. Jak widze te zderzaki 10-15 cm nad ziemia to mnie to smieszy. Dodam ze wiekszosc ich ma te zderzaki polamane . ALe trzeba przyznac ze jest to auto wizualnie ladne jak na swoje lata.

Everyday I’m hustlin'

http://i53.tinypic.com/28tfl1c.jpg

Opublikowano
są rózne samochody... własnie o tym napisałem. istnieją sytuacje, że się spotyka kogoś normalnego w calibrze (doświadczyłem) i starszego, tak samo jak w bmw :wink: przecież to tylko dwudrzwiowy opel, panowie, jest jaki jest, ale reszta to stereotyp (mam nadzieję).
Opublikowano

Przez dwa lata bujałem sie calibrą 2.0 zamieniłem ją potem na BMW 520i, i przeżyłem załamanie....

Calibra z silnikiem 2.0 faktycznie ładnie przyspieszała od samego dołu, dobicie do 200 km/h nie stanowiło żadnego problemu, w trasie była jak przyklejona do asfaltu...BMW było jej zupełna przeciwnością, stąd te podłamanie, do tego remont BMW kosztował mnie 4500PLN a w calibrze silnik naprawiałem za 700 PLN....

NIe da sie ukryć że największym problemem calibr jest blacharka, jak również wiocherski tujning, na taśmex i diodex....

Dzisiaj nie kupiłbym już calibry tylko z jednego powodu...awaryjnośc, to auto sypało się na potęgę, może naprawy tańsze ale za to częstsze, co w skali roku się wyrównuje z BMW.

W becie zapomniałem co to kanał :)

 

Dzisiaj mam 525i i jedyne co w cali ciągle mi sie podoba to sylwetka i model z silnikiem 2.5 V6 który daje bardzo ładne osiagi, przyspieszenie i kulturę jazdy...tylko te blachy :?

 

Najważniejszy jest szacunek do kierowców innych marek, mi osobiście nie przeszkadza kto czym jeżdzi, jak to się mówi " o gustach się nie dyskutuje" kazdy ma takie auto jakie mu sie podoba, albo stać go na nie, albo przypadkiem je kupił i sie w nim zakochał... Jak szukałem 525i szukałem również Audi C4 2.8 V6 i kupił bym to co by mi najpierw w ręce ładniejszego wpadło, dla mnie auto jest środkiem transportu, zamiłowaniem do mechaniki, ale nie bóstwem...

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Calibra ma dla mnie 3 wady:

- naped na przod,

- beznadziejna jakosc blachy,

- brzydka deske, z Vectry A.

Po prostu mial to byc ladny i tani samochod, w dodatku 'szybko wygladajacy', ale tak nie do konca wyszedl.

Gdybym chcial kupic samochod w tym stylu, to 5 razy wolalbym Fiata Coupe.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano

...bo Calibra to vectra nakryta inną czapką.

opli nie lubie ale wychodziły również calibry z napędem 4x4 oraz silnkami V6, tak więc nie tylko przedni napęd i silniki R4

...tylko BMW
Opublikowano
525i R6 a nie V6...

zobacz sobie pod maske a napewno zobaczysz ze masz w rzedzie 6 cylindrow a nie w ukladzie V :duh:

 

Czytaj ze zrozumieniem proszę. Kolega pisał o "cali" 2,5V6 (tak potocznie nazywają calibrę)

Opublikowano
525i R6 a nie V6...

zobacz sobie pod maske a napewno zobaczysz ze masz w rzedzie 6 cylindrow a nie w ukladzie V :duh:

 

Czytaj ze zrozumieniem proszę. Kolega pisał o "cali" 2,5V6 (tak potocznie nazywają calibrę)

 

Przepraszam zapedzilem sie zwracam honor ale jestem jzu wyczulony na takie rzeczy wiec wiesz :wink: sorry

moje modele
Opublikowano (edytowane)
525i R6 a nie V6...

zobacz sobie pod maske a napewno zobaczysz ze masz w rzedzie 6 cylindrow a nie w ukladzie V :duh:

 

Acha.. problemy ze wzrokiem czy ze zrozumieniem tekstu :wink:

 

Pozdrawiam :)

 

Ps.

 

Ok właśnie odświeżyło i nie zobaczyłem wyjaśnienia..

 

Spoko nie ma problemu, każdy może się pomylic :)

Edytowane przez c@liber
Opublikowano
525i R6 a nie V6...

zobacz sobie pod maske a napewno zobaczysz ze masz w rzedzie 6 cylindrow a nie w ukladzie V :duh:

 

Acha.. problemy ze wzrokiem czy ze zrozumieniem tekstu :wink:

 

Pozdrawiam :)

preczytaj post wczesniej zrowcilem honor problem ze wzrokiem

moje modele
Opublikowano (edytowane)
Calibra to fajne auto :) A z 4x4 to już całkiem całkiem ;) Edytowane przez NIKI
http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano

Gdybym chcial kupic samochod w tym stylu, to 5 razy wolalbym Fiata Coupe.

 

raczej corrado do mnie bardziej przemawia z tego stylu

http://img410.imageshack.us/img410/9554/m5hire1nt1.gif
Opublikowano
Calibra ma dla mnie 3 wady:

- naped na przod,

- beznadziejna jakosc blachy,

- brzydka deske, z Vectry A.

Po prostu mial to byc ladny i tani samochod, w dodatku 'szybko wygladajacy', ale tak nie do konca wyszedl.

Gdybym chcial kupic samochod w tym stylu, to 5 razy wolalbym Fiata Coupe.

 

Co do deski, to BMW np. E34 to też nie jest jakiś tam fenomen :)

Natomiast co do fiata.... dziekuję to ja chyba wole calibrę, za te pieniądze miałbym ładną V6 <170KM> lub LET-a < turbo 4x4 204 KM>... poprostu w fiutach..sory fiatach lekko silniki są nie dopracowane i maja troszke problemy z panewkami :)

Opublikowano

 

Co do deski, to BMW np. E34 to też nie jest jakiś tam fenomen

 

zaraz, zaraz proszę zostawić deske od e34 w spokoju.. :nienie:

http://img410.imageshack.us/img410/9554/m5hire1nt1.gif
Opublikowano

 

Co do deski, to BMW np. E34 to też nie jest jakiś tam fenomen

 

zaraz, zaraz proszę zostawić deske od e34 w spokoju.. :nienie:

 

Hehheh wiedziałem że będzie taka reakcja :)

 

Również mam E34 i miałem równiez calibrę więc mam porównanie, które napisałem :)

 

Pozdrawiam :)

Opublikowano

 

Co do deski, to BMW np. E34 to też nie jest jakiś tam fenomen

 

zaraz, zaraz proszę zostawić deske od e34 w spokoju.. :nienie:

 

Hehheh wiedziałem że będzie taka reakcja :)

 

Również mam E34 i miałem równiez calibrę więc mam porównanie, które napisałem :)

 

Pozdrawiam :)

 

 

Czy ja wiem ta w Calibrze wygląda raczej kiepsko ;)

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano

 

 

 

Również mam E34 i miałem równiez calibrę więc mam porównanie, które napisałem :)

 

 

niedawno miałem vectre A na handelek i jakoś ta deska do mnie nie przemówiła.. a w e34 jest aaligancko hehehehe :8)

http://img410.imageshack.us/img410/9554/m5hire1nt1.gif
Opublikowano

NIe napisałem nigdzie że wygląda fajnie, wręcz odwrotnie, wygląda tak...osobowo...

 

 

Zmierzając do konsensum sprawy... każdy chwali to co ma :)

Calibra ma beznadziejną dechę i kilka innych drobiazgów, ale BMw również ma takie nie dociągniecia, dlatego ....albo lepiej nie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.