Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Najbardziej odpowiednie hamulce do BMW to oczywiscie JURID - pierwszy montaz. Niedawno przyprowadzilem 750 z Niemiec i byly zalozone ATE - widac niemiaszek chcial "oszczedzic' a efekt taki ze przy ostrzejszym traktowaniu pedalu gazu na trasie klocki tracily swoje wlasciwosci i hamulec "drewno". Wiadomo - wiekszosc produkcji firmy ATE pochodzi z Marek pod Warszawa (fomar-roulunds) a z kolei TRW-Lucas to wyrob hiszpanskiej fabryki. Mozna ,oczywiscie jezdzic na klockach tych producentow gdyz powszechnie uchodza oni za dobrych i sprawdzonych ale jezeli chcesz miec prawdziwa 'radosc z jazdy' doloz pare zlotych a nie bedziez zalowal!! POWODZENIA.
Opublikowano
kumpel założył do e39 tarcze ATE i po 2 tys. km zaczęły trząść. Może to jego wina bo sam montował, na razie są od nowa przeszlifowane (nie mylić z toczeniem) i nie trzepie kierownicą.
Opublikowano

Zainteresuj sie jeszcze Ferrodo.

Dość miekkie klocki, ale jakość hamowania znacznie przewyższa ATE, nie ma "drewna".

Z obecnych "marek" zdecydowanie Ferrodo.

Opublikowano
szczerze mowiac to wlasnie teraz mam ferrodo i jestem srednio zadowolony. Hamulec nie jest zbyt mocny, przy wysokich temperaturach (np. w lato) klocki bardzo glosno piszcza, a takze wytraca sie z nich mocny osad na felgi.

Konrad


http://www.maxmotors.pl

SKLEP MOTOCYKLOWY

Opublikowano

Zależy też wiele od tarczy.

Piszczenie akurat, to albo jest albo nie ma, i nikt nie wie do końca skąd się bierze.

Ferrodo są miekkie, dlatego pylą na felgi.

 

Sporo latałem po autostradach i przetestowałem dość konkretnie pare klocków. Obecnie znów wróciłem do Ferrodo, i na moich tarczach (w poprzednim aucie też) są najlepsze.

ATE kiedyś mi popękały, zresztą bo bardzo szybkiej jeździe na A4.

Opublikowano

tez mam Ferrodo,

tez piszcza (pomaga mocniejsze walniecie raz na jakis czas w hamulce, zeby zerwac spiek z powierzchni klocka - tworzy sie od zbyt delikatnego i przedluzanego hamowania),

tez bardzo pyla (miekkie sa i tyle),

ale nie narzekam - skutecznosc super

Opublikowano

Ja w swojej mam JURID więc nie mam porównania co do innych.Mi się wydaje,że trochę pylą bo felgi muszę często wycierać z czarnego pyłu.LUCAS jest już wykupiony przez TRW i tylko kwestia czasu aż znikna pudełka LUCAS a pojawią się TRW.Ja polecam FERODO PREMIER,ATE i JURID. ATE klocki do BMW E34 są produkowane we Włoszech.

Na FERODO jeżdżę w POLONEZIE i się dobrze sprawują,tarcze w POLONEZIE mam BREMBO,natomiast w BMW chyba jeszcze oryginały.

  • 2 lata później...
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Dziwne, ja ostatnio założyłem ATE ( przód, 1 zmiana ) i jak dotąd nie narzekam. Nie czuję, żeby auto hamowało gorzej, klocki nie piszczą ani nie pylą, nawet przy ostrej jeździe nie było ani razu miękkiego pedału. Co do doświadczeń z innych aut, nie polecam klocków EBC, zachęcają ceną i na tym warto skończyć :)

 

Pozdrawiam

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
Cisną mnie te hamowniki...ale słuchuy chodzą, że mikoda jest najlepsza...
mam tyle koni, że mnie nikt nie dogoni...
  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano

hej, sorry za odkopanie posta, ale jestem po świeżo po wymianie tarczy i klocków w swojej E39 i natrafiłem na ten temat. obecnie mam takie tarcze hamulcowe ATE na przód + klocki ATE i jestem bardzo zadowolony, nie ma żadnego bicia, nie ścierają się, nie piszczą, po prostu rewelka. od znajomych slyszalem ze TRW i Textar tez sa niezle, ale tych nie przetestowalem na sobie ;)

 

pzdr

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Dwa tygodnie temu założyłem z tyłu klocki i tarcze JURID, jak na razie wszystko bdb :cool2:
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

tarcze ATE power disc to porażka. Jak ktoś pisze, że są ok tzn. że jeździ powoli albo nigdy nie hamował ostro. Wystarczy zahamować ze 160 km/h do zera i ATE są krzywe, to jest fakt po prostu. Miałem dwa komplety ATE power disc i wszystkie toczyłem po kilka razy bo się gieły a potem znowu to samo.

 

Teraz założyłem Zimerman Sport i jak na razie (po 2000 km) jest ok. POdobno EBC turbo groov są jeszcze lepsze.

Konrad
Opublikowano

Wypisujesz farmazony kolego. Chyba, że kupiłeś jakieś podróby ATE z allegro :lol:

 

Ja w poprzedniej 330d miałem PD i spisywały się wyśmienicie żadnego bicia, hamowania z dużych prędkości. Obecnie w e90 nie zauważyłem nic niepokojącego.

 

Każdą tarczę możesz załatwić, bez względu jaka ona by nie była.

 

 

Kumpel właśnie Zimmermany pokrzywił i powiedział, że dziadostwa więcej nie kupi.

 

 

Pzdr.

Opublikowano
Jakiej firmy polecacie klocki do bmw e92 335i. Oryginalne kosztują jakieś 600 na oś. Chciałbym kupić jakieś dobre nie oryginalne. Przeglądałem jak na razie ATE i EBC. Jakieś 400-500 mogę dać. Jeżeli kupuje już za taką kasę to lepiej kupić oryginalne czy może zamienniki są lepsze?
Opublikowano

Ciężko doradzać bo każdy pisze co innego.. Zaufaj sobie. Kup to co uważasz :mrgreen: Ja bym kupił ATE Ceramic.

 

Pzdr.

Opublikowano
Też myślałem nad tymi ATE ceramic tylko, że wtedy będę musiał chyba wymienić też tarcze i zaciski? Teraz mam normalne oryginalne tarcze i zaciski BMW.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.