Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szukam dobrego warsztatu gdzie moglbym przeprowadzic geometrie. Najlepiej w warszawie poludniowej (Ursynow i okolice)

Dzieki! :modlitwa:

Opublikowano

Ktoś tu polecał warsztat bodajże koło Leclerc'a na Ursynowie.

 

Sam miałem zamiar się wybrać, ale jeszcze nie dojechałem ;-)

E61 530d '04 (2015-?), E34 525TDS touring '95 (2006-2016), E30 325i '89 (1996-2006)
Opublikowano
Tez widzialem ten wpis, ale z tego co pamietam to dokladnie ta osoba nie okresila gdzie to sie znajduje. Kolo leclerca to moze byc np shell. Prosilbym o konkretna lolalizacje, dzieki
Opublikowano

Faktycznie, nie ta przecznica, shell jest w innym miejscu, cos musialo mi sie pomylic.

 

czyli poleca ktos jakies budy na cynamonowej? Malo to przekonujace :norty:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie abrdzo wiem gdzie jest TVN, ta augustuwka to jest ulica niedaleko elektrowni i walu zawadowskiego?

 

Tak ,te okolice. TVN jest na rogu Wiertniczej/Augustówka.

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano
powiem Wam, że będąc jeszcze studentem WAT miałem laborki w stacji diagnostycznej nalezącej do tej uczelni a dostępnej dla wszystkich. Otóż, sprzęt był naprawdę porządnej jakości i mierzył w zasadzie wszystko co można było zmierzyć między czterema kołami. no i osoba, która to obsługiwała miała pojęcie co robi, a to jest ważne. NIeraz jak gdzieś pojade i widzę jak jakiś medżik, który 10 lat bykom w PGRze jaja bujał,bierze się za maszyne to aż szczękościsku macicy dostaje!! myślę , że warto tam zajrzeć. mają też szynę do punktów bazowych.
Bring More Women
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A możesz podać jakiś konkretny namiar? stronka www, telefon, godziny pracy, ceny czy cuś?? :wink:

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano
bardzo konkretnego namiaru nie podam bo nie znam ale to jest naprzeciwko hotelu Hilton. ulica Kaliskiego. wjeżdżasz w taką bramę i jest duży szyld. dasz rade!!
Bring More Women
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
oki dzięki! :cool2: Ale hotel Hilton w Warszawie to jest a raczej będzie na Grzybowskiej, chyba że myślisz o jakimś innym hotelu Chilton :doh: :mrgreen:

pozdrawiam

Paweł

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Problem wątku dawno rozwiązany, ale pewnie nieraz ktoś tu jeszcze zajrzy...

 

Na przykład ktoś, kto tak jak ja uda się po wymianie paru elementów przedniego zawieszenia na geometrię do Andrzeja Kulawika przy ul. Bokserskiej... :nienie: Dowiedziałem się, że samochód nie trzyma żadnych parametrów (zbieżność, kąty wyprzedzenia, kąty pochylenia koła itd itp) i że cud że kierownica prosto stoi i samochód prosto jedzie, a regulować to właściwie nic się nie da. Dałem za tę fachową usługę 120 peelenów i pojechałem totalnie zdołowany.

Kierownica nie stała prosto, a samochód zjezdzał w prawo... :?

Parę dni później jak sprawdzałem ciśnienie w oponach to z tyłu w jednym miałem 2 atmosfery a w drugim 3 atm.

 

Zdołowanie narastało, bo jak pewnie większosc jezdzacych w Polsce, zaliczyl kiedys dawno temu dzwona i zacząłem się obawiać, że dzwon był gorszy niż sie spodziewalem i samochod jest skoszony i nadaje sie na złom.

 

Postanowiłem zmierzyć punkty bazowe podłogi, żeby dowiedzieć się czy warto jeszcze inwestować w próby dojścia do ładu z geometrią. Na jakimś inszym forum namierzyłem stację przy AUGUSTÓWKA 4/6 i tam się umówiłem.

 

Na starcie spytali dlaczego chce to robic, bo nie chca zebym wyrzucił bez sensu kasę (255zł). Szok w dzisiejszych czasach. To opisalem perypetie i co wyszlo na geometrii i jak ją robili.

 

Goście odradzili mi mierzenie podłogi i wzięli się za geometrię uprzednio dociążając samochód odpowiednio (jak się dowiedziałem w BMW robi się geometrię tylko jak jest dociążony!! na Bokserskiej albo nei wiedzieli, albo ciężarków nie chciało się tachać...). Wszystko w normie, tylko zbieżność schrzaniona- prawe kółko stało na zewnątrz, więc musiał zjeżdżać w prawo.. Tylko, że to się dwoma kluczykami reguluje błyskawicznie :D

 

Wyjechałem na pobliski tor testowy (trasa siekierkowska :cool2: ) i wszystko git. Polecam wszystkim ten zakład. Choć otwarcie mówią, że nie lubią robić geometrii w BMW, bo wymaga więcej skuienia i wysiłku (ciężarki) niż inne fury, to zrobią dobrze i bez naciągania. I bez łaski, że robią.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.