Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich. Mam taki dylemat chce kupić do swojej buni felgi tylko teraz nie wiem czy 16" czy może 17" chodzi mi o to czy przypadkiem przy 17" nie będzie za bardzo tłukło. CZy przy felgach 17" zawieszenie przypadkiem szybciej szlag nie trafia? I jeszcze jedno pytanie jaki profil opon doradzili byście przy felgach 16" i 17".

Pozdrawiam

Ekstra zdjęcia, fotografie, USA http://www.imagesbygustav.com

Moja bunia: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=361605#361605

DO SPRZEDANIA felgi chromowane zdjęcia felg w galeri:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=361605#361605

Opublikowano

sprawa jest dosc prosta na naszych polskich dziurach

 

wyglad auta lepszy na 17''

eksploatacja lagodniejsza i tansza na 16"

 

wybor nalezy do Ciebie ;)

Opublikowano
mysle ze do e39 to min 17" Bedzie sie suepr prezentowac. Nie wiem jakie tam ma byc seryjne ogumienie. Ale powiem ci tak. Czym nizszy profil opony tym twardziej ale znowu auto trzyma sie super drogi. Czym szersza opona tym bardziej na koleinach rzuca. Ja mam w e36 wszystkie opony 225/45. Przyznam ze na 205 koleiny nie przeszkadzaly a teraz to juz o wiele gorzej. Ale autko sie prezentuje swietnie. Nie zaluje. Oczywiscie czym wieksze opony i szersze tym drozsze. Decyzja nalezy do cibeie.

http://img177.imageshack.us/img177/7296/111eb2.jpg

Moje BMW i sprzecik audio

www.bts-bmw.pl

Opublikowano
planuje kupic chromy firmy CABO i o to chodzi że 16 jest bardzo mały wybór a obawiałem się 17 ze względu na polski poligon na drogach

Ekstra zdjęcia, fotografie, USA http://www.imagesbygustav.com

Moja bunia: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=361605#361605

DO SPRZEDANIA felgi chromowane zdjęcia felg w galeri:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=361605#361605

Opublikowano
Moim zdaniem na nasze drogi to jedynie 15'' 225 60 większe zabezpieczenie przed dziurami krawężnikami a w koleinach opona styka się całą powierzchnią z asfaltem . Natomiat wybór między 16'' a 17 '' no to 16'' połaczenie atutów wizualnuch i praktyczności . Auto na 17 jest twarde i felgi trzeba często prostować a i w koleinach mają mniejszą przyczepność ponieważ kontaktują się jedynie rantami zewnętrznymi nie maja wyprofilowania półokrągłego .
Opublikowano
Niski profil trzyma droge owszem ale nie polską :nienie: :mrgreen: Na polskich drogach (większości) niski profi pogarsza trzymania!! Byle dziurka czy koleina i opona (koło )odrywa sie od nawierzchni
"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano
Moim zdaniem na nasze drogi to jedynie 15'' 225 60 większe zabezpieczenie przed dziurami krawężnikami a w koleinach opona styka się całą powierzchnią z asfaltem . Natomiat wybór między 16'' a 17 '' no to 16'' połaczenie atutów wizualnuch i praktyczności . Auto na 17 jest twarde i felgi trzeba często prostować a i w koleinach mają mniejszą przyczepność ponieważ kontaktują się jedynie rantami zewnętrznymi nie maja wyprofilowania półokrągłego .

 

Podzielam zdanie. To ze autko moze ywglada super na 17 to jest dla mnie nie wazne. Autko ma sie super prowadzic a nie tylko wygladac. Jezdzielm teraz E46 na 16 z oponami 225 niski profil i powiem ze jak dla mnie to tragedia co do prowadzenia. Po miescie nie da si ejezdzci a wtrasie jest wiecej kolein nic prostych drog. Ale to rzecz gustu. Pozdro600

Dla was to kilka liter, dla nas cale życie - B M W
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

moj z niemiec przyjechal na zimowkach 225/60/16 (zalozone w serwisie bmw, mimo, ze fabryka podaje 225/55/16), ja przez chwile jezdzilem na tych oponach i nic sie nie dzialo, samochod jest ciut wyzszy, na tyle wyzszy, ze po zmianie na profil 55 (przy niskich sprezynach) rozwalilem sobie zlaczki elastyczne w wydechu

 

majac do wyboru 16 i 17 wybralem 16, aby miec 2 komplety, na zime to na pewno nie warto 17, bo profil to juz tylko 45

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano
minimum 17" :cool2: :D

a ja nie sprzedaje swojej 7ki.


odpowiem na kazde pytanie zwiazane z felgami,oponami.

Opublikowano
conajmniej 17" .. a najlepiej 18" .. bo 19" to juz nie na polskie drogi .. ;)
kupie szerokie 17" do E36 - najchetniej 9" przod i 10" tyl
Opublikowano
Borykam sie z bardzo podobnym problemem tylko ze waham sie miedzy 17 a 18 tez do e39 i zastanawiem sie czy profil 45 podejdzie mi do 18. Ostatnio jednak sie zwiedzialem ze profli czyli u mnie zastanawiajace 45 to nie wys. w milimetrach tylko stosunek wysokosci do szerokosci. Idac dalej tym tokiem myslenia okazuje sie ze profil powiedzmy 40 na oponce dosyc szerokiej to to samo co 45 na nieco wezszej. Nie mogli tego poprostu zrobic w milimetrach...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.