Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jezeli ktoś miał podobny problem to niech pomoże bo nie mam pojecia o co chodzi. podczas jazdy jest ok. ale jak stoje obroty falują delikatnie ,okolo 500-1100 obr/min.może da sie coś z tym zrobić bez "pomocy" mechanika
Opublikowano
Stawiam na silniczek krokowy. Ale użyj też w opcji szukaj "falujące obroty". :idea:

Freude am fahren

http://img481.imageshack.us/img481/483/img0050ek9.jpg

Opublikowano

Spróbuj wymyć silniczek krokowy. Mnie też falowały obroty ale już jest ok.

Pozdro.

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano
znajomy mi podpowiada że to mogłaby być sonda lambda aco wy na to?

co by było gdybym ją odłączył na chwile jak powinien sie zachowac silnik jezeli byłaby sprawna??? :?

.powiedz znajomemu ze sie chyba nie orientuje za bardzo-za wysokosc obrotow na biegu jałowym jest odpoiwedzialny silnik krokowy podajacy odpowiednia ilosc powietrza do silnika , wplyw moze miec uszkodzenie cujnika TPS czyli polozenia przepustnicy, dziala na jak zwykly potencjometr-przy tzw. luzie przepustnica jest zamknieta i przy danej rezystancji nastepuje dalsze sterowanie dawka paliwa itp.

...........z reszta zanim bedziesz zadawal pytania to sie pofatygoj i urzyj opcji szukaj-jest tam tego mnustwo na ten temat-w Zrob to sam jest nawet moj Temat odnosnie poprawy obrotow biegu jalowego.

Opublikowano

źle działająca lambda również powoduje objawy falowania obrotów ale łączy się to z tym że silnikiem szarpie , głównie na biegu przy przyspieszaniu , i wzrostem zużycia paliwa tak ok 2 litry,

 

u ciebie wystarczy przeczyścić , tak jak pisałem wyżej, silniczek krokowy a jak to mu już nie pomoże podmienić na inny.

Opublikowano
Sonda Lambda ? :roll: Dobre :D uwierz mi że miałem sonde walniętom i dalej było to samo po wymianie . Silniczek krokowy jest w większości powodem nierównych obrotów na "luzie" chyba że ci gdzieś łapie lewe powietrze ? :D sprawdz gume za przepływomierzem czy mie jest dziurawa w którymś miejscu , ogólnie ten układ musi być cholernie szczelny

M y F a v o r i t e ? O n l y B l a c k ...



B l a c k - M i g h t y - W o n d e r f u l

Opublikowano
znajomy mi podpowiada że to mogłaby być sonda lambda aco wy na to?

co by było gdybym ją odłączył na chwile jak powinien sie zachowac silnik jezeli byłaby sprawna??? :?

.powiedz znajomemu ze sie chyba nie orientuje za bardzo-za wysokosc obrotow na biegu jałowym jest odpoiwedzialny silnik krokowy podajacy odpowiednia ilosc powietrza do silnika , wplyw moze miec uszkodzenie cujnika TPS czyli polozenia przepustnicy, dziala na jak zwykly potencjometr-przy tzw. luzie przepustnica jest zamknieta i przy danej rezystancji nastepuje dalsze sterowanie dawka paliwa itp.

...........z reszta zanim bedziesz zadawal pytania to sie pofatygoj i urzyj opcji szukaj-jest tam tego mnustwo na ten temat-w Zrob to sam jest nawet moj Temat odnosnie poprawy obrotow biegu jalowego.

 

tak mozliwe bedzie TPS czyli czujnik polozenia przepustnicy.mialem taki przypadek w Nissanie micrze 1.3 falowaly mi obroty jak kolega opisuje i po wymianie chodzi super.

Był BMW E30 316i 09/90 inslandgruen

Był BMW E36 323i 10/95 arktissilber

Był BMW E36 320i 03/98 ascotgruen

Był BMW E39 525i 11/00 cosmoschwarz

Był BMW E46 320i 08/02 sapphireblack

Był BMW E61 530D 05/04 alpinweiss III

Był BMW E61 530D 02/08 spacegrau

Jest BMW F11 520D 06/13 havanna

  • 1 rok później...
Opublikowano
Mi szarpie w ciągu ostatnich dwóch dni bardzo szarpie na gazie przy przyspieszaniu. Dodatkowo nie trzyma obrotów na biegu jałowym. Jak sprawdzić czy to wina sondy ?? Trzeba sie podłączyć do kompa ?? Czy ktoś z okoli północnej warszawy i terenów podwarszawskich może polecić jakieś miejsce ?? Gdzie sprawdzą za małe pieniądze i doradzą ??[/url]
Opublikowano (edytowane)
Miałem to samo co tutaj piszecie tlyko ze od 200 do 1200 mi falowały obroty Edytowane przez marcingwr

http://www.rookers.pl

Ulica to nie tor wyścigowy, tutaj nie ma znaczenia kto będzie pierwszy ...

Opublikowano

Witam.

Jestem tutaj od niedawna ale widzę, że macie to samo co i ja miałem, więc może pomoge a może nie.

1. BMW na gazie bez sekwencji zawsze będą troszkę falować taki ich

urok(ale nie od 300 do 1200).

2. Sprawdzić Sondę Lambda czy jest sprawna (tylko komputer), jeśli nie

polecam Bosch bądź NGK/NTK. Nie zawsze ale często potrafi namącić

przy obrotach. Spalanie wtedy sięga paru litrów więcej.

3. Jeśli samochód posiada LPG sprawdzić świece oraz płyn w chłodnicy.

(jeśli jest go za mało to płyn idzie do parownika z powietrzem. Parownik

ma za zadanie ogrzać gaz, dlatego może do dławić na biegu jałowym a

podczas jazdy go dusi, szarpie oraz może zgasnąć. Śmierdzi tez

podczas zgaśnięcia gazem jak diabli.

Musimy odpowietrzyć układ jeżeli płynu było mało a nie wiedzieliśmy o

tym (tak jak ja :oops: )

Tutaj pozwolę sobie wkleić link, w którym zawarte zostało jak to trzeba

odpowietrzyć mam nadzieje,że mod ani admin mnie nie zbeszta za to :)

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=61445&highlight=odpowietrzanie+silnika

 

4. Zmienić bądź wytrzepać filtr powietrza, oraz wyczyścić plastykowe rurki

idące do filtra z dolotu(np WD40 bądź naftą)

5. Przeczyścić przepływomierz.( Ja mam silnik M50 więc tam w środku jest

coś na zasadzie włosa. Czyścimy patyczkiem do czyszczenia uszu

osączonym w spirytusie salicylowym bądź czystym), oraz sam

przepływomierz z kurzu itp.

6. Wyczyścić silnik krokowy od benzyny również WD40 bądź środkiem do

czyszczenia gaźników, koleinie potraktować dziada sprężonym

powietrzem i poczekać aż dobrze odparuje wszystko.

7. Ściągnąć klemę z akumulatora najpierw - potem +. Koleinie przekręcić

kluczyk w stacyjce w pozycje 2 następnie połączyć ze sobą klemy

(np. kablami rozruchowymi), poczekać około 30 minut. Wyjmujemy

kluczyk ze stacyjki, następnie założyć klemy najpierw + potem - .

 

Mam nadzieję,że pomogłem. Mnie to pomogło i teraz z 200-1200 obrotów zrobiło się 700 -800pare. Pozdrawiam.

http://www.rookers.pl

Ulica to nie tor wyścigowy, tutaj nie ma znaczenia kto będzie pierwszy ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.