Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ciekawe czy na forum Mercedesa tez wysmieli tego 560 SEC za 60tys zl :)

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1967258

 

z 560SEC już jest klasyk. E32 nie będzie klasykiem jeszcze przez 10 lat... Za dużo tego wyszło i te stare złomy z przebiegami po 1kkk km zawalają jeszcze rynek. Ilość wyprodukowanych sztuk załatwia temat klasyka.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano
Znam wielu ludzi, ktorzy wolą 15 letnie 740 czy 750 niz nowe mondeo tdci czy inną terkotkę ....rzecz gustu i zamiłowania do marki a nie giełdowej logiki.

 

Hehe, wiele właścicieli nowych aut prosi mnie bym dał się przejechać swoją 735ia :) To trochę śmieszne jak mamy jechać gdzieś ze znajomymi to wszyscy wybierają moje BMW zamiast nową Hondę wartą ponad 10 razy tyle :P

 

Poza tym benzyna to benzyna... ostatnio podjechałem pod sklep... zgasiłem, wchodzę wychodzę... podjeżdza nowa S klasa, ale diesel... obrzydliwy dźwięk... odpaliłem moje trochę nie równo chodzące R6 z dziurawymi tłumnikami :P To jest to :) Moje nie równo pracujące chodzi ładniej niż diesel dobrze utrzymany...

 

Nie to nie chodzi o to że nie lubie diesli, moment obrotowy, przyśpiesznie, zużycie paliwa mają naprawdę dobre... ale ten dźwięk :(

 

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

 

z 560SEC już jest klasyk. E32 nie będzie klasykiem jeszcze przez 10 lat... Za dużo tego wyszło i te stare złomy z przebiegami po 1kkk km zawalają jeszcze rynek. Ilość wyprodukowanych sztuk załatwia temat klasyka.

 

W126 coupe nie moze byc porównywane z E32 ...tu raczej trzeba porównywac z E24 czy E31...poza tym piszemy o wszystkich W126 coupe czy tylko o 560 SEC ? Tych 560 tek akurat wyszło 28.929 sztuk wiec nie tak mało wcale..dla porównania 740 E32 to 31 135 sztuk , wiec nie tak wiele wiecej...w sumie sprzedano 74 060 sztuk SEC'ów (wszystkie z V8 od 3,8 l do 5,6 l ) , a 740/750 E32 - 79 692 sztuk..... całkiem porównywalne liczby.... Niestety w E32 R6 zanizają cene ( bez urazy dla wszystkich posiadaczy 730 czy 735- to swietne auta , sam miałem 730 '91 4 lata, ale w sumie wyszło 231 353 sztuk 730/735 , wiec nie ma co sie dziwic,ze potem E32 traci na ekskluzywnosci jaką ma SEC z samymi duzymi V8) , masa zajezdzonych 730 czy 735 z lat 86-89 zalewa rynek kształtując średni poziom cenowy.. A potem laikom sie zdaje ,ze taka goła 730 z 86 a 750 highline z 94 to to samo..dlatego dobre 740 czy 750 warto sprzedawac koneserowi a nie ćmokowi , budującemu swoją wiedze o autach na bazie eurotaxu

Opublikowano
Tu jest mowa o starych samochodach. Niestety tylko stare klasyki są coś warte a E32 do klasyków nie należy i jeszcze z 10 lat nie będzie należeć. Za duża masówka... Stary MB zawsze będzie więcej warty bo ta firma ma większy prestiż (chociaż ja bym wolał starego Jaguara).
"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano

I E32 i W126 coupe jest juz w moich stronach jak na lekarstwo...

teraz na pęczki jezdzi E36, E39 i E38...głownie auta z lat -95- 98

ale o ile W126 c jeszcze sie trafiają to spotkac E24 czy E31 jest duzo wiekszym problemem

Opublikowano

A mnie delikatnie mówiąc wkurza takie robienie złomu z eksluzywnych aut.....

 

Jaguar XJS V12 - ani piękny, bardzo awaryjny z kiepskimi osiągami nie schodzi poniżej 30 tys, a te auta to złomy to remontu, nie majaą porównanie do e32M70.

 

Co z tego że nikt nie chce kupić, e32 V12 z 1990 roku za 20 tys ?

To znaczy że to auto nie jest tyle warte ?

 

Czy to ze w Polsce nikt nie da 100 tys za 20 letniego Astona oznacza że on nie jest tyle warty ?

Bez jaj, polska bieda nie może robić z aut eksluzywnych byle czego.

 

Nie pchaj się na afisz, jak nie potrafisz.

Auta z dużymi pojemnościami zawsze były droższe chociaż wymagają wyższych kosztów utrzymania.

A głupia tendencja obniżania cen e32 V12 V8 spycha je do śmietnika.

 

Kiedy będe sprzedawał swoje auto nie pójdzie ono niżej jak dwukrotność średniej ceny z rynku zwyczajnej e34. No way.

Posadze je w ogródku, ale nie bede robił syfu na pocieche gawiedzi od 1.6.

Sorry za ten przytyk 1,6 ale mam nadzieje że mnie zrozumiecie.

 

V12 i V8 to maszyny eklsuzywne i luksusowe, i tak powinny wbyć traktowane. A tak to jest włażenie z błockiem na dywan.....

Opublikowano

NIe robie sobie jaj.

XJS miał być następcą E-type'a jednak sami znawcy i klienci zabronili o nim tak mówić. I był to zdecydowanie niewypał to auto.

 

A eksploatacyjnie, dam sobie uciąć nie tylko rękę, że 20 letnie e32 jest w 10 razy lepszym stanie niż XJS.

e32 jeździ a XJS stoi zeżarty przez korozje.

Proponuje pogadać z użytkownikami Jagów.

Opublikowano
Zgadza sie XJS to przerażająco ustekowe auto
http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
Musze powiedziec, ze moja 750i nigdy mnie nie zawiodla, a ladnych pare razy bylem nia w dluzszej trasie. W tej chwili nie kupilbym juz drugi raz 750i, jezeli juz, to raczej 740i, ale bardzo milo wspominam ten samochod.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano

ferrari tez sa awaryjne i klopotliwe w utrzymaniu.. nie to swiadczy o pozadalnosci wozu... tym bardziej klasyka, ktorym zreszta jak ja i wiele osob tu wspominalo e32 nawet nie jest..

 

juz nie chce mi sie po raz 10 w sumie gadac o tym dlaczego e32 jest takie tanie - duzo wyszlo, wychodzilo duzo konfiguracji, za duzo jest na rynku wtornym; i jest jeszcze za mloda i banalna w utrzymaniu; to ujmuje cene i tyle; z tradycyjnym jagiem to po prostu nie ma porownania, takie pretensje do garbatego ze ma proste dzieci.. zwykle wersje (nie jakies highline-executive itp) sa tanie, beda taniec, ludzie sie pozbywaja, pogodzcie sie z tym i tyle... chcecie miec cos wyjatkowego co lepiej utrzymuje cene, kupcie jakas alpine albo polujcie na wyjatkowe wersje i utrzymujcie je w zankomitym stanie... tylko czy cos wyjatkowego sie trzyma tylko po to zeby sprzedac?

Opublikowano
czego.

 

Nie pchaj się na afisz, jak nie potrafisz.

Auta z dużymi pojemnościami zawsze były droższe chociaż wymagają wyższych kosztów utrzymania.

A głupia tendencja obniżania cen e32 V12 V8 spycha je do śmietnika.

 

Kiedy będe sprzedawał swoje auto nie pójdzie ono niżej jak dwukrotność średniej ceny z rynku zwyczajnej e34. No way.

Posadze je w ogródku, ale nie bede robił syfu na pocieche gawiedzi od 1.6.

Sorry za ten przytyk 1,6 ale mam nadzieje że mnie zrozumiecie.

 

V12 i V8 to maszyny eklsuzywne i luksusowe, i tak powinny wbyć traktowane. A tak to jest włażenie z błockiem na dywan.....

 

 

podpisuje sie pod tym w 100%. a w porównaniu do E32 740/750 to taki sec 560 to dla mnie toporna gondola dla wybrednych inaczej. I niech sobie kosztuje ile chce. o jaguarach nie wspominam bo nie dorobiłem sie jeszcze kapelusza i pociesznego wyrazu twarzy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.