Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Gdyby ten samochod z pierwszego ogloszenia mial udokumentowany przebieg ponizej 100 tys km, to moze znalazlby amatora. Na zdjeciach nie wyglada, zeby byl w lepszym stanie, niz moja byla 750i, wiec z ta cena, to 'lekka' przesada. Natomiast te z mobile.de (pomijajac pierwsze ogloszenie, bo tego w ogole nie mozna porownywac) sa moim zdaniem jak najbardziej warte swojej ceny, o ile wszystko, co jest o nich napisane, jest prawda.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano

E32 to piekny samochod. a 750i najlepiej L to kultowy pojazd. pierwsze v12. samochod zbudowany jeszcze innymi metodami, prawdziwy krazownik ktorym mozna pojechac do piekla i z powrotem ;)

 

nie ma juz takich samochodow, takiej jakosci.

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

Opublikowano
Tak naprawde każdy samochód jest tyle wart za ile uda się go sprzedac ;)
http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
Tak w tej z przebiegiem niby 82.000 km wystarczy popatrzeć na zjechną kierownicę.

chyba jakiś turek w 15 sygnetach musiałnią jeżdzić :mrgreen:

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
Patrzenie na kierownice to nie dobry pomysł bo zalezy jak kto trzyma, zalezy od sposobu JAzdy :cool2:

tak ale wtedy przeważnie kierownica jest przetarta całkowicie tylko w 1 miejscu, ta jest objechana równo dookoła , koleś chyba w KJS startował tą siedemsetpiećdziesiątka :mrgreen:

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
Chcieć za taki samochód to można i 50 tyś. tylko co z tego. Za rok mu rura zmięknie i sprzeda za 8 tyś.
"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano
no fakt..warta tych pieniedzy... :D

a ja nie sprzedaje swojej 7ki.


odpowiem na kazde pytanie zwiazane z felgami,oponami.

Opublikowano

Odbiegając od tematu wydaje mi się że ceny e32 na rynku się ustabilizowały i mimo tego, że są egzemplarze za 4-5 tys PLN to ladny egzemplarz zawsze bedzie mozna sprzedac za naprawde przyzwoite pieniadze tylko ze z drugiej strony u nas w kraju niestety nie ma zbyt wielu amatorów na takie auto.

Ogólnie to żal serce ściska, że takie auta chodzą za tak śmieszne pieniądze.E32 w cenie E30.

Opublikowano (edytowane)
A mnie nie dziwią takie niskie ceny tych samochodów. Seria 7 zawsze najwięcej traciła na wartości. Zresztą kto jest w stanie zapłacić za taki samochód więcej :?: Jeżeli nie ma na niego większego popytu. Giełdą rządzą prawa ekonomii i to chyba jest rozsądne. Większość z tych 7 jest już zajeżdżona, a ich utrzymanie sporo kosztuje. To co skonstuowano 20 lat temu nie ma prawa spełniać najnowszych wymogów. Zresztą sam samochód też się starzeje. Standardem jest 15 lat i na złom. A ile lat mają E32 :?: No właśnie. :? Edytowane przez Majowy
Opublikowano

Ciekawe czy na forum Mercedesa tez wysmieli tego 560 SEC za 60tys zl :)

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1967258

 

Nawet badziewny Fiat Panda ktory po 5 latach rozpdnie sie kosztuje wiecej niz to 750 z linku w pierwszym poscie :doh:

Opublikowano
A mnie nie dziwią takie niskie ceny tych samochodów. Seria 7 zawsze najwięcej traciła na wartości. Zresztą kto jest w stanie zapłacić za taki samochód więcej :?: Jeżeli nie ma na niego większego popytu. Giełdą rządza prawa ekonomii i to chyba jest rozsądne. Większość z tych 7 jest już zajeżdżona, a ich utrzymanie sporo kosztuje. To co skonstuowano 20 lat temu nie ma prawa spełniać najnowszych wymogów. Zresztą sam samochód też się starzeje. Standardem jest 15 lat i na złom. A ile lat mają E32 :?: No właśnie. :?

 

a ja zbytnio nie jestem przekonany do postepu techniki...i powiem szczerze ,ze e32 tak jak inne "starsze" bmw -mam do nich wieksze zaufanie sentyment..

a ja nie sprzedaje swojej 7ki.


odpowiem na kazde pytanie zwiazane z felgami,oponami.

Opublikowano
A mnie nie dziwią takie niskie ceny tych samochodów. Seria 7 zawsze najwięcej traciła na wartości. Zresztą kto jest w stanie zapłacić za taki samochód więcej :?: Jeżeli nie ma na niego większego popytu. Giełdą rządza prawa ekonomii i to chyba jest rozsądne. Większość z tych 7 jest już zajeżdżona, a ich utrzymanie sporo kosztuje. To co skonstuowano 20 lat temu nie ma prawa spełniać najnowszych wymogów. Zresztą sam samochód też się starzeje. Standardem jest 15 lat i na złom. A ile lat mają E32 :?: No właśnie. :?

 

Masz troche racji bo faktycznie utrzymanie tego auta trochę kosztuje i ktoś kogo stać na utrzymanie auta z takim silnikiem raczej nie kupi starej siodemki - do tego musi byc ktoś kto szuka konkretnie 7 a nie jakiegoś tam samochodu.Porównywanie Pandy i siódemki nie ma najmneijszego sensu.

Śmieszne jest w tym wszystkim to, że coś co 15 lat temu kosztowało tyle co dom dzisiaj można kupić w cenie roweru

 

Dzisiaj jest podobnie - ktos kto kupił 3 lata temu nową E65 za ponad 300 tys dziś sprzedaje ją za 120 tys.

Opublikowano

a ja zbytnio nie jestem przekonany do postepu techniki...i powiem szczerze ,ze e32 tak jak inne "starsze" bmw -mam do nich wieksze zaufanie sentyment..

Zgadzam się z tobą, że to co dzieje się obecnie w samochodach z najwyższej półki niekażdemu może się podobać. Też wolałbym auto mniej elektroniczne, a za to solidniej wykonane. Jednak gdy porównamy osiągi silników (dynamika, spalanie), komfort (hałas, ilość opcji ustawienia fotela itp.) to okazuje się, że te nowsze auta są jednak ciut lepsze. A jeżeli ich ceny tak spadają, to tych starszych też muszą spadać. Jak ktoś kupuje samochód luksusowy, to go stać na zawrotną cenę, olbrzymie koszty utrzymania i wysoki spadek wartości. Jakoś łatwiej akceptuje wiadomość, że właśnie stracił 200.000zł w ciągu 5 lat, niż biedak, który na Pandzie stracił 20.000zł w tym samym czasie.

Opublikowano
. Standardem jest 15 lat i na złom. A ile lat mają E32 :?: No właśnie. :?

Ja sie na złom nie wybieram

 

 

a tak w ogole to bzdury jakies z tymi " wymogami" ...co miałes na mysli ? Normy spalin ? Bezpieczenstwo pieszych ?

Znam wielu ludzi, ktorzy wolą 15 letnie 740 czy 750 niz nowe mondeo tdci czy inną terkotkę ....rzecz gustu i zamiłowania do marki a nie giełdowej logiki. To jest forum bmw i wysmiewanie starszych modeli brzmi tu żałosnie.

 

Osiągi silników powiadasz....nowa 740 ma 306 PS. 390 Nm . srednie spalanie 11,2 i 1900 kg masy . E32 740 ma 286 /400 , srednie spalanie 11,9 i 1790 kg ( dane fabryczne) ...osiagi do 100 = 7.4 vs 6,8 s

 

faktycznie- jak na 15 lat roznicy to jest ciut...a jesli chodzi o dodatki w wyposazeniu- postep sprawia ,ze 2 dni po zakupie czegos mozesz juz byc posiadaczem "starego modelu"...co nie oznacza automatycznie ,ze jest on do wyrzucenia.

Sa ludzie , ktorym sie podobają starsze modele bmw i chyba dobrze ,ze tak jest. Nie wszyscy są pokroju dzidka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.