Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich

 

Właśnie kupiłem moje pierwsze BMW 3 coupe 316i z 12.1993, zaraz pewnie wielu z was powie że 1,6 to nie bmw, ale uwierzcie mi żadnego mocniejszego silnika w dobrym stanie nie mogłem znaleźć.......wszystko padaki......z miłych zaskoczeń to to że spaliło niecałe 8 litrów gazu/100 km (sekwencja) i prowadziło się po równej drodze jak po szynach..........ale gorzej było na koleinach samochód fruwał po całej drodze jak maluch........auto jedzie na 15 " i oponach 205/60, ma chyba delikatnie obniżone zawieszenie........ Czy to normalne przy takich parametrach czy mogą to być amortyzatory????

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Cześć,

gratuluje wyboru :clap:

jeśli chodzi o opony to od szerokości 205 w górę każde E36 trochę prowadza, trzeba do tego przywyknąć. Ja na zimówkach mam 195 i jest znacznie lepiej niz letnich 225.

Wracając do Twojego silniczka: wiadomo, że nie jest to rakieta, ale najważniejsze, że w dobrym stanie technicznym oraz, że na łańcuchu

Gratuluje i pozdrawiam :wink:

 

P.S. Masz moze zdjęcia??

...tylko BMW
Opublikowano

Ja tez kupiłem 1,6 chociaz bardzo chciałem pow.2,0 w tej kasie. Wybrałem 316 bo akurat stan mnie przekonał ,że tym autem jest szansa pojezdzic - no i nie myliłem sie. Na tle innych samochodów tej pojemnosci to 1,6 w Betach wypada całkiem niezle. Nie będe jednak czarował ludzi bo mam ciągle smak na 6 garowca :norty:

Tez mam koła 15 cali , gumy 205 no i nie wiem jak z tym rzucaniem , bo ogólnie ja sie nie stresuje bardzo na koleinach, chyba ze takich extremalnych ale wtedy to nawet w nówce E65 kierowca szuka swojego pasa ruchu.

Jazda BMW to podobnie jak jazda TIRem tylko zapas miejsca zostawiam po stronie zewnetrznej

http://img389.imageshack.us/img389/8589/obraz037editedeg8.jpg

Opublikowano

Cena na allegro jest dosc wysoka jak za ten rocznik, wersje silnikowa i wyposazenie (np. brak klimatyzacji)- ale jezeli stan jest idealny, to mysle, ze warto bylo tyle zaplacic.

Co do 'myszkowania' w koleinach: prawdopodobnie winna jest szerokosc opon, chociaz na pewno warto sprawdzic amortyzatory i luzy w elementach gumowo-metalowych zawieszenia.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano

Nie ma mowy o przepłacaniu kiedy stan jest adekwatny do ceny. Ja też bym wolał 2.5, a mam 1.8 - jednak lepiej mieć słaby, a w dobrym stanie a nie mocnego padaka, który jeszcze pochłania masę paliwa.

 

U mnie latał po koleinach - trzeba było wymienić gumy w zawieszeniu i teraz jest OK.

Opublikowano

ladne auto :)

pogratulowac

u mnie zawieszenie jest tip-top a i tak myszkuje jak glupia w koleinach bez wzgledu na 205 czy 195

Opublikowano

Nie liczy sie pojemnosc liczy się miłosc do marki

ja też mialem dwie 316i :8)

a co do plywania na drodze to musze powiedzec ze na mojich letnich 225 i 17" to troszeczke ja nosi na zimowkach 195 jest soporo lepiej wiec to raczej normalne , a nie wina zawiasu

pozdrawiam i zycze aby sie ladnie autko prowadzilo

:twisted:

Opublikowano
Jak myślicie, nie przepłaciłem

 

Auto na zdjęciach wygląda bardzo zachęcająco. Za auto w naprawdę dobrym stanie warto dać więcej. Czesto niska cena zakupu + koszty niezbednych napraw wyniosą wiecej niż zakup porzadnego egzemplarza.

Zamiast zastanawiac sie czy przepłaciłeś, ciesz z fajnego (na taki wyglada) auta.

Pozdrawiam

Opublikowano
Autko bardzo ładne, pojemnośc-mam taką samą :cool2: , ale rocznik 12/1993..........w przypadku mojego lepiej być nie mogło, ale ja mam e30 :dance:
"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano
Autko bardzo ładne, pojemnośc-mam taką samą :cool2: , ale rocznik 12/1993..........w przypadku mojego lepiej być nie mogło, ale ja mam e30 :dance:

 

super autko, mój ojciec miał równiez touringa tylko z '92, silniczek rownież 1.6 ale chodziła pięknie, jak ją kupił to miała 36tys. km, nówka :modlitwa:

...tylko BMW
Opublikowano

A dziękuje dziękuje też mi sie niezmiernie podoba :twisted2: Mój ma teraz ok 163tyś :!: Wydaje sie mało prawdopodobne ale niby wszystko na to wskazuje, w kwietniu tego roku sprowadzony, ale ślady zużycia wnętrza (prawie ich nie ma :wink: ), i brak sladów majstrowania przy zegarze i w ogóle pięknie chodzi :mrgreen:

Pozdrawiam

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano

...czarny metalik, ładna felga 15'' Hartge, bez zbędnych przeróbek (czyt. wiejski tuning) wyglądała naprawdę bosko, co jak co ale ladne E30 w touringu wygląda SUPER :cool2:

Sprzdał ją jak miała ponad 100tys. pasjonatowi BMW, chodził wokół niej i niczego się nie móg dopatrzeć, potem ją sprzedał do Świdnika i tamten wlaściciel tez byl zachwycony :)

...tylko BMW
Opublikowano

No to piękna sprawa musiała być, szkoda że Ci nie oddał :mrgreen: :wink: Ja mam też serie, ale nie rospisujmy sie o czymś co nie jest tabu tematu :wink:

Te czarne cacuszko też bardzo fajne, to jest jak dla mnie chyba ostatni model FAJNEEJ trójki :idea: Ale to tylko moje zdanie (bez urazy dla uzytkowników nowszych wersji), ja poprostu cenie sobie prostote i czystą przyjemność z jazdy tz. jak najmniej elektroniki jak najwięcej mechaniki :roll2:

Życze przyjemnej jazdy

Pozdrawiam :cool2:

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano
witam, na zdjeciach bardzo ladnie wyglada, dla mnie tez to ostatni ladny model 3, a jesli stan taki jak w ogloszeniu to tylko zyczyc ci radosci z jazdy
Opublikowano

Witam

Z zewnątrz pięknie sie prezentuje, ładna farba i piękne felgi.

Ciekawe jak silniczek chodzi? Może mały ale co tam ciągnie do przodu i nie duże koszta.

Pozdrawiam

Opublikowano
silniczek ciągnie jak rakieta.......bajka cichutko pracuje, równo i jest bardzo dynamiczny....spala niecałe 8 l gazu na trasie........wróciłem właśnie z przeglądu........sworznie do wymiany, amortyzatory 65 %, drążki i reszta ok.....Najbardziej mnie martwi to, że jest mały wyciek z pompy wspomagania ;( Nie ma ktoś dobrej sztuki do sprzedania (cena nowego ok. 1000 zł!!!!)
Opublikowano
silniczek ciągnie jak rakieta.......bajka cichutko pracuje, równo i jest bardzo dynamiczny....spala niecałe 8 l gazu na trasie........wróciłem właśnie z przeglądu........sworznie do wymiany, amortyzatory 65 %, drążki i reszta ok.....Najbardziej mnie martwi to, że jest mały wyciek z pompy wspomagania ;( Nie ma ktoś dobrej sztuki do sprzedania (cena nowego ok. 1000 zł!!!!)

 

 

dbaj o nia, ona sie odwdzieczy

te amory to juz trupy

zh
Opublikowano
amory muszą poczekać jeszcze kwartał.......póki co muszę wymienić popmke wspomagania i sworznie i będe totalnie spłukany.......a propo nie wiedziecie czy pompki wspomagania nadają się do regeneracji????? Nowa to kupa kasy.......Drugie pytanie to czasem odzywa mi sie takie dziwne piknięcie spod deski i nie wiem co oznacza....BMW daje sygnal jak włącza się rezerwa paliwa albo mróz lub coś takiego????
Opublikowano
W takim razie chyba mam OBC chociaż nie do końca wiem czy tak....OBC to komputer który znajduje się pod sterowaniem nawiewów i wyświetla temp., date i godzine, czy ten który jest przy podsufitce (nie w moim aucie, ale widziałem takie czasem w BMW) ?? Mam jeszcze jedno pytanie, może i głupie, ale takie kwadraciki czerwone-żółte i zielone pod przebiegiem nazywają się właśnie check control?? Świecą mi się dwa zielone i nie wiem gdzie szukać co to oznacza??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.