Skocz do zawartości

Tuningowanie BMW


gladol

Rekomendowane odpowiedzi

W E30 powiem krótko - German style !!

Czarna najlepiej. Nizej zawias , szerokie koła , M pakiecik , czarna nerka , stonowany bass wydechu. Na tyle moze byc jakis niski spoilerek nawiązujący do seryjnej M power. :norty: Zadnych pseudo M znaczków.

 

.... a jak ja widze BMW obwieszone jakims dupnym plastikiem , czesto kolorowym i innymi diodami neonami to poprostu wole na to nie patrzec. Z BMW zostaje tam tylko zapis w dokumentach

:duh:

Jazda BMW to podobnie jak jazda TIRem tylko zapas miejsca zostawiam po stronie zewnetrznej

http://img389.imageshack.us/img389/8589/obraz037editedeg8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 97
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

- czytałem wcześniej posty kolegi 130rapid i znam jego podejście do sprawy i myśle że on też w jakiś sensie tuninguje swoje auto.

 

:think: :think: :think: :think: :think: :think: Noooooo w pewnym sensie. :?

 

Jeżeli wymianę starych części na nowe (co sprzyja lepszym osiągom) i poprawianie po francuskich mechanikach* :duh: można nazwać tuningiem, to...... Tak, tuninguję. :wink: :wink:

_____________

* Jakiś czas temu wywaliłem stary wkład filtra powietrza Purflux - założony odwrotnie (!) - i wsadziłem świeży, "zielonym do góry". :wink:

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co z oryginalnością (nie stylu przeróbki, tylko zgodnością ze stanem fabrycznym)? co powiedzieć o takim samochodzie, kiedy ze względu na wiek stanie się klasykiem? wtedy oryginalność się liczy. chcielibyśmy mieć autko jak z fabryki, a tu się jakieś (oby tylko) szczegóły nie zgadzają... lipa.

jeśli już przeróbki, to tylko fabryczne (z epoki modelu, a nie tam jakieś ringi w e30) lub związane z osiągami, a dla klasyków tunowanie z ich epoki (mnie samemu chodzi po głowie stylizacja na alpinę b6, także komory silnika :wink: ).

 

a zresztą komu z nas zawiniło bmw na tyle, żeby je "upiększać"?

 

zresztą, panie ynżynierze, ja to tylko klasyki uważam. :wink:

 

do reszty tez autora wątku nie ustosunkowuję się. nie pochwalam "pokazywania" się ze swoim samochodem. radzę też zrewidować swój pogląd na tuning, może już czas. przepraszam za wypowiedź w takim tonie.

 

pozdrawiam wszystkich "klasycznych" i "jeszcze seryjnych".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Obnizenie

 

3. Swiatla lex tyl + przod

 

To właśnie bede robił w swojej - plus lakier zderzakow :8)

 

nie krzywdź jej w ten sposób, nic mnie tak nie dobija jak lampy stylizowane na lexusa w BMW :(

 

No lexus swiatla to makabra w e36 , szczegulnie z tylu.

http://www.bmwpasja.pl

Nowe foty w galerii


BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )

http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez sensu ten temat. Nie ma jednej recepty na dobry wyglad BMW, grunt, zeby nie przesadzic i nie obwieszac fury tandeta z Norauto czy Allegro. Fakt, zdecydowana wiekszosc modeli najlepiej wyglada w oryginalnym m-pakiecie i na ladnej feldze, ale zupelnie nie podzielam pogladu, ze BMW powinno zostawac seryjne, bo co odbiega od serii automatycznie zostaje zakwalifikowane jako wiocha. Mnie osobiscie bardzo posoba sie to auto, szacuken dla wlasciciela :8) :

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img.photobucket.com/albums/v129/EVeRcyCLinG/10FOCKYOU/10003.jpg

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img.photobucket.com/albums/v129/EVeRcyCLinG/10FOCKYOU/10009.jpg

 

http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=406100

I love smell of the gasoline in the morning. It smells like... victory.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

^ dokladnie tak jak mowisz... to jest wlasnie prawdziwy styling... ale sam zapewne wiesz, ze u wiekszosci polskich 'tjuneruff' modyfikacje nie osiagaja takiego efektu, bo koncza sie na zamowieniu spojlera online albo udaniu sie do rzemieslnika ktory dopasuje progi z corrado... zreszta to tez kwestia budzetu... za taki efekt jak powyzej przewaznie odpowiadaja studia projektowe, tworzony jest caly koncept i na jego podstawie robione modyfikacje, a to kosztuje czas i pieniadze...

 

wiekszosc userow 'tuningowanych' beemek przez styling nie rozumie calego konceptu tylko tu progi z allegro, potem moze lampy jakies na tyl z ebaya; stad powstaja samochody ktore tworza stereotyp choinki i szpachli. ale nie ma co sie dziwic, takie cos jak powyzej to kosztowna zabawa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kosztowna zabawa...

 

No wlasnie, dlatego wyznaje zasade - nie mam na porzadne czesci i wykonanie, to nie robie. Jak mam 500 zl, to nie probuje za wszelka cene ospojlerowac auta, tylko ide wydaje je na polerke lakieru albo kupuje jakis drobiazg dobrej jakosci. Ale gorsi od rodzimych bieda-tunerow sa chyba goscie, ktorzy laduja w ospojlerowania auta po 20 tys, a ich auto zaczyna wygladac jakby ucieklo z wiejskiego odpustu, czym zreszta probuja sie zblizyc do swoich rownie pozbawionych gustu kolegow z Francji czy Belgii. Oczywiscie mozna powiedziec, ze "wolnoc Tomku w swoim domku" i kazdy robi ze swoim autem co mu sie podoba, bo o gustach sie nie dyskutuje, ale jak mi baran jeden z drugim swieci po oczach xenonami za 700 zl z Allegro to mi sie mocno cisnienie podnosi :mad2:

I love smell of the gasoline in the morning. It smells like... victory.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego nie ma co szukac kategoryzowania czarne/biale, bo i po jednej i drugiej stronie (dopiekszanie poszczegolnymi elementami na wlasna reke / pelny koncept) sa dobre jak i zle wyniki... (vide e46 adama malysza - kase napewno mial, ale zamiast wynajac studio ktore w pare miesiecy moze by mu stworzylo indywidualnego wypasa wolal dac ziomom ze swojej miesciny co go obkleili na boku, dodali spojler..)

 

kolegow z Francji czy Belgii

hehe, dokladnie, widze ze tez ogladasz conieco ;) aczkolwiek powiem ci ze i u niemcow widzialem wytwory-potwory, choc w ojczyznie beemki wiekszosc przerobek nawet agresywnych sie opiera glownie na porzadnym stylu i przede wszystkim super-felgach (to chyba u nich podstawa, zreszta sluszna.. zwlaszcza niektore wzory na zamowienie, mniam...).. tak wiec nie ma reguly, ale francja i belgia to jakas mekka potwor-plastiku :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://zalew.com/stuff/bmw/styling/DCP_0168.jpg

http://zalew.com/stuff/bmw/styling/Img_0011.jpg

^tylko bez tych lexow moze ;)

http://zalew.com/stuff/bmw/styling/Img_0016.jpg

^ mniam ten lakierek

http://zalew.com/stuff/bmw/styling/Pic359.jpg

http://zalew.com/stuff/bmw/styling/Pic95.jpg

http://zalew.com/stuff/bmw/styling/bmw9.jpg

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//zalew.com/stuff/bmw/styling/bmw_bicolor.jpg

^zapewne kontrowersyjne, ale jako opcja...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yeahman - kolego drogi :norty:

Znaczy tyl te co mam zostawie - sa fajne - niby standart a jednak troche ulepszone

Masz bardzo fajne lampy z tyłu i Lexusy w porównaniu do nich to odpust. Napewno te bym zostawił.

 

zalew :

fajne trójki powstawiałes :cool2: ( no moze prucz tej zielonej ).

E36 czarne w cabrio dla mnie super tylko z szkoda ze tyłu jakby Lexusy było widac.

Jazda BMW to podobnie jak jazda TIRem tylko zapas miejsca zostawiam po stronie zewnetrznej

http://img389.imageshack.us/img389/8589/obraz037editedeg8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za duzo gadania o niczym ... ładne koło , gleba i dowidzenia . Absolutnie nic więcej nie potrzeba - seria jest najładniejsza .

 

dokladnie!!!! dodam jeszcze xenon,skora,i podstawa to wszystko musi byc sprawne,i bardzo zadbane..

wiecej nic nie potrzeba.. :cool2:

a ja nie sprzedaje swojej 7ki.


odpowiem na kazde pytanie zwiazane z felgami,oponami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może coś takiego?

 

 

Seryjne ///M3:

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//www.pwradio.pl/~ethelred/samochody/bmw/bmw_1024x768_6.jpg

 

 

///M6 od AC SCHNITZER:

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//www.tuningblogger.de/uploaded_images/AC_Schnitzer_ACS6_M6_2.jpg

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//www.tuningblogger.de/uploaded_images/AC_Schnitzer_ACS6_M6_3.jpg

 

 

 

ALPINA B11:

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img.villagephotos.com/p/2004-6/738636/B11%20(07).jpg

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img.villagephotos.com/p/2004-6/738636/B11%20(04).jpg

 

 

Odważny projekt firmy Hamann BMW ///M5:

 

http://www.webwombat.com.au/motoring/images/bmw-m5-hamann-2.jpg

 

http://www.webwombat.com.au/motoring/images/bmw-m5-hamann-1.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Moim zdaniem dokładanie spojlerów oraz innych "dupereli" nie ma sesu, gdy sa one jedynie "podbajerzeniem bryki".

 

 

Jeżeli dokładać spojler, to taki, który poprawi areodynamike samochodu. Przeciez wkoncu po to one są.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yeahman :mrgreen:

Jak proponujecie przyciemnic szybki? na ile procet?

Ja bym dobrał wszystkie tak samo , zeby nie było róznic jak patrzysz na auto z boku. Najlepiej chyba sie sprawdza całe boki i tył na lekko sciemnic. Problem w tym ze legal jest 30% a jeszcze nie słyszałem zeby jakas folia sie w tym zmiesciła :nienie: Odradzam oklejac tył na ciemno a przód na jasniej albo wcale bo w E36 bedzie wygladało jak pólciezarówka.

Jazda BMW to podobnie jak jazda TIRem tylko zapas miejsca zostawiam po stronie zewnetrznej

http://img389.imageshack.us/img389/8589/obraz037editedeg8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

muszę przyznać, że z początku temat określiłbym jako, delikatnie mówiąc, niepotrzebny. ale teraz tak sobie myślę, że moze mieć jakieś właściwości dydaktyczne. coś w stylu poradnika 'co tu zrobić, żeby coś koniecznie zrobić, a nie zepsuć i nie wstydzić się później'.

 

z drugiej jednak strony, bmw które z założenia nie ma być autem użytkowym i być naszym oczkiem w głowie (w garażu :mrgreen: ), musi mieć hajnego mikołaja. myślę o felgach (lepsze fabryczne wzory, lub kilku "właściwych ideologicznie" firm) i odpowiednim zawieszeniu. co do tematu "body" to najlepszym "tuningiem" będzie doprowadzenie do stanu idealnie fabrycznego powłoki lakierniczej (blacha tez bez wgniotór), m-tech, alpina lub acs. wnętrze analogicznie, a silnik im większy i silniejszy tym lepiej. generalnie to mam na myśli serie 3, w większych jak ktoś koniecznie potrzebuje, to to samo, tylko w delikatniejszej opcji.

 

to wyłącznie moje teorie, ale cieszę się że pare osób myśli podobnie. i lubi "stare parchy" :wink:

MC-Maxim :cool2: - piękność, Valdorane :cool2: - alpina. brak słów. po prostu nacieszyłem oczy tymi sztukami. coś ode mnie:

 

http://img441.imageshack.us/img441/9018/31coupe1024x768co2.th.jpg http://img333.imageshack.us/img333/6149/acss3ui6.th.jpg http://img441.imageshack.us/img441/3908/gal33005vs4.th.jpg http://img441.imageshack.us/img441/1010/316itouring1alufelgen9nwd7.th.jpg

 

http://img427.imageshack.us/img427/6848/gal07005kb2.th.jpg http://img184.imageshack.us/img184/3663/syndikat200688fg9.th.jpg http://img254.imageshack.us/img254/9263/syndikat200689ge2.th.jpg http://img184.imageshack.us/img184/4240/niezerantylb6.th.jpg

 

sorki że same (prawie) kwadraty

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.