Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
A podmieniałeś komputer ?

 

Niestety nie kiedys przyjechal do mnie koles co mi go sprzedal i handluje czesciami bmw mial w cholere komputerow ale mojego nie i przez to nie mialem okazji podmienic a nikogo z is-em z koszalina nie znam. :(

Opublikowano

A robiłeś pełny reset DME ? Tu masz linka: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=17134&start=0

Po każdej zmianie typu sonda lambda, przepływomierz powinno się skasować błędy. Co prawda ten reset kasuje całą pamięć komputera, ale to tym lepiej. Wystarczy tylko postępować wedle tej instrukcji. Ja ostatnio zrobiłem ten reset i jest o niebo lepiej. Zaczął mniej palić i ma lepsze przyśpieszenie. Chociaż jeśli Ci coś szarpie to nie wiem czy to pomoże, najlepiej byłoby jednak podmienić kompa na parę dni. Aczkolwiek moim zdaniem warto spróbować.

Opublikowano
A robiłeś pełny reset DME ? Tu masz linka: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=17134&start=0

Po każdej zmianie typu sonda lambda, przepływomierz powinno się skasować błędy. Co prawda ten reset kasuje całą pamięć komputera, ale to tym lepiej. Wystarczy tylko postępować wedle tej instrukcji. Ja ostatnio zrobiłem ten reset i jest o niebo lepiej. Zaczął mniej palić i ma lepsze przyśpieszenie. Chociaż jeśli Ci coś szarpie to nie wiem czy to pomoże, najlepiej byłoby jednak podmienić kompa na parę dni. Aczkolwiek moim zdaniem warto spróbować.

 

Robilem sam i robili mi w warsztacie boscha 2 razy bo tam zakladalem sonde. Juz nie wiem bo kurde jakis czas temu mi jeszcze w miescie wychodzilo spalanie 11,5 l /100km i chodzil rowno a teraz cos tak sie mu wzielo na chlanie i ta nierowna praca. Normalnie przypomina mi sie sytuacja sprzed roku gdy milem sonde walnieta jzu sam nie wiem.

Opublikowano

Po przegladaj jeszcze układ dolotowy czy nie bierze lewego powietrza. Po drugie odłacz sondę L całkowicie i zrób reset kompa.Pojeździj bez sondy L i zobacz jakie będą efekty. A jak jest gdy ruszasz z wysokich obrotów np z 3 tys.

 

Do Pawla Sitka: kolega piszę o zadławieniach i szarpnięciach a nie tylko o szarpnięciach a pęknięcie takiej gumą powoduję rozjechanie się informacji z czuników i krokówka nie działa prawidłowo powodując lekkie zadławianie się silnka.

Opublikowano
Po przegladaj jeszcze układ dolotowy czy nie bierze lewego powietrza. Po drugie odłacz sondę L całkowicie i zrób reset kompa.Pojeździj bez sondy L i zobacz jakie będą efekty. A jak jest gdy ruszasz z wysokich obrotów np z 3 tys.

 

Jak ruszam z wysokich to zazwyczaj jest ok. Tak wogole to wczoraj pojezdzilem troche autem i ten objaw szarpania wystapil moze ze 2 razy. Sie pojawia i znika. Ale czuje ze silnik nie pracuje jak powinien :/

Opublikowano
W tym serwisie Boscha zrobili Ci pełny reset czy tylko błędy skasowali ?

Sprawdzałeś jakie ma przyśpieszenie ?

 

Tak przyspieszenie sprawdzalem an lotnisku na poczatku z jednym pasazerem nie moglem zejsc nizej niz 10,7 ale w koncu dalo rade 10,3 wiec mysle ze jakbym jechal sam to bym mial katalogowe 10 sekund do setki, wiec chyba wlasnie z osiagami wszystko ok. A w serwisie jak sie pytalem koles mowil ze robil pelny reset nie tylko bledy.

Opublikowano
Zazwyczaj nie czy na wysokich nie szarpie.Sprawdź dobrze dolot,może gdzieś w dolocie są jakieś małe nieszczelności albo któraś guma pękła ale tego nie widać.Jak jest jak ruszasz tylko z wolnych?
Opublikowano
Zazwyczaj nie czy na wysokich nie szarpie.Sprawdź dobrze dolot,może gdzieś w dolocie są jakieś małe nieszczelności albo któraś guma pękła ale tego nie widać.Jak jest jak ruszasz tylko z wolnych?

 

Szarpie ogolnie zazwyczaj tylko jak silnik jest zimny. I to przy ruszaniu nie wazne czy ruszam z wolnych czy nawet mocno przygazuje. Wlasnie najczesciej 98% przypadkow, to jest jak auto calkiem zimne np po nocy.

Opublikowano
Spróbuj zrobić tak: jak rano po nocy odpalisz auto i bedzięsz chciał ruszyć, przytrzymaj auto na hamulcu, tak jak byś chciał lekko przypalić sprzęgło.Przytrzymaj auto tak z 2-3 sekundy i zaraz po tym zabiegu spróbuj ruszyć.Napisz co się wtedy działo.Jak auto ruszyło.Miałem kiedyś objawy w maluchu,jak sie ruszało to całe auto skakało,wystarczyło lekko przypalić sprzęgło i wszytko wracało do normy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.