Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Ja mam takie pytanie, czy mała, drobna nieszczelność chłodnicy może powodować duże cisnienie w wężach od chłodnicy? Sa tak twarde ze nie mozna ich scisnać.

 

Dzieki za pomoc

Pozdrawiam

 

weze masz twarde ze starosci... - ja btym zalecal ich wymiane.... nawet jak silnik pracuje i jest cieply weze maja byc miekkie

 

co do chlodnicy ja bym wymienil bo nic z nia nie zrobisz...

 

Hmmm tutaj nie jestem az taki pewny czy maja byc az takie miekkie...wszystko zalezy czy sa tak twarde "jak kamienie", ze kolega nie moze ich scisnac, czy moze sa twarde, ale jak je scisniesz to sie uginaja pod naciskiem palcow...W koncu w ukladzie panuje cisnienie...tak wiec za miekkie tez nie moga byc...nawet silnik 1.6 wytwarza dosyc spore cisnienie...jesli sie myle to prosze mnie poprawic...:)

Pozdro Krzysiek

B M W..............Bardzo Małe Wydatki


www.bmw-3city.pl

Opublikowano

jak sa twarde jak kamienie to sparciala jest guma = twarda i predzej czy pozniej peknie taki wąż albo wlasnie bedzie cieknac....

powinny byc miekkie - idzcie to bylejakiego salonu i niech wam podniosa maske obojetnie jakiej 2.0 i zobaczycie jakie sa "twarde" weze... ;)

Opublikowano
to ze weze sa twarde jak kamien to ewidentnie zle na pewno, ale czy to ze starosci? Jak tylko odkrece korek od zbiorniczka wyrównawczego to weze natychmiast miekkna
Opublikowano
to jest logiczne ze zmiekna no bo wtedy nie ma juz cisnienia...sa inne objawy, ze masz twarde weze???Ubywa ci oleju, moze go przybywa???Kopci na bialo???Moze cos jesszcze zaobserwowales???Jesli sa twarde, a nawet opuchniete to wtedy sa juz zle objawy...bo wtedy gdzies pompuje powietrze...

Pozdro Krzysiek

B M W..............Bardzo Małe Wydatki


www.bmw-3city.pl

Opublikowano
no gdzies cholera to powietrze pompuje tylko skad? Oleju ani nie przybywa ani nie ubywa, nie kopci na bialo. Jedyne co zauwazylem to wlasnie to ze weze sa twarde i wyciek plynu przy laczeniu zbiorcznika z chlodnica. Ogrzewanie jest silnik tez sie nie przegrzewa ale plynu dolewam co jakis czas bo wiadomo jak ubywa to w koncu sie przegrzeje. Zrobilem odpowietrzenie i 4 dni bylo ok. Po 4 dniach wyciek znow sie pojawil:/
Opublikowano

Podłączam się do wypowiedzi przedmówcy...mam ten sam kłopot, lokalizacja przyczyny jest właśnie w zasadzie niewykonalna (nie widać wycieków)..Może ktoś z kolegów miał podobne przypadki i z powodzeniem "wyleczył" je ?

Pozdrawiam

Irek

Opublikowano

Zmiękną, ztwradną... :roll: temat jest o ucieczce płynu... Jeśli mieliście i usunęliście przypadek opisany na początku postu, to poproszę o informacje. :8)

Pozdrawiam

Irek

Opublikowano

Witam

Praktycznie nie ma takiej opcji,ze nie mozna zlokalizowac wycieku!

Przylozcie sie :P Ogladajcie na zalaczonym silniku,pod autem,na wysokich obrotach!Na pewno sie znajdzie !!

pozdrawiam

Opublikowano

belgus,

no ja po obserwacji nic nie zuważyłem, chyba nie jestem ślepy i wiem na jakie okolice ziorać... Ale jednak... :( Chyba że w jakis sposób dostaje się do wydechu przez częściowe odparowanie.....Sam już nie wiem..

Pozdrawiam

Irek

Opublikowano

Witam

Jak wiesz cudow nie ma!!!

Od lat probuje zamienic wode w wino i mi sie nie udaje :( :P

W ostatecznosci ubywanie plynu w zbiorniczku moze byc spowodowane

odpowietrzaniem sie ukladu i tak po troszeczku zwalnia miejsce na plyn.

Nieszczelnosci jak wiadomo moga sie ujawniac w roznych miejscach i w roznych momentach.proponuje sprawdzic kolektoer plastikowy pod

kolektorem dolotowym/dot/m40 i pochodnych/Poniewz jest on umieszczony na bloku ,to male wycieki moga natychmiast odparowywac.

dodatkowym newralgicznym miescem sa wezyki na nim zamocowane.

Takie male g....odchodzi od tego kolektora do podgrzewacza przepustnicy

A drugi wiekszy wchodzi pod zbiorniczek wyrownawczy.

Najlepiej obserwowac z kanalu ,na zimnym i cieplym silniku na niskich iwysokich obrotach.Problem jest bardzo wkurzajacy,ale trzeba sobie jakos radzic :? pozdrawiam

Opublikowano

Witam bracia..

Mi dalej powoli wciąga płyn i niestety nie wiem, jak to zlokalizować i jak jest tego przyczyna. Wydawało mi sie że już jest spokój(nic nie robiłem, a było przez jakiś czas"cicho" :D ), ale jednak z powrotem regularnie dalej zasysa go...

No cóż ...tak czy inaczej, wszystkiego najlepszego dla wszystkich na Święta i Nowy Rok.

Pozdrawiam

Irek

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
U mnie w E39 523 było podobnie. Najpierw płyn gdzieś znikał, nie było wiadomo gdzie. Mam instalację Prinsa, przy ciągle zapowietrzającym się układzie (z powodu ubytku płynu) gaz nie chciał chodzić, przełączał się na benzynę. Jeździłem tak chyba ze 4 miesiące walcząc z problemem, aż w końcy całkowicie się chłodnica rozszczelniła, przy zbiorniczku wyrównawczym. Kupiłem nową niefirmowa, za 450 zł, wstawiłem i teraz od roku nie ma problemu, ani razu nie musiałem uzupełniac płynu. Stawiam na metalowo plastikowa chłodnicę.
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

no Panowie a ja uborykałem sie z problemem znikajacego płynu nareszcie :) najpierw wymienilem pompe wody i termostat ... co sie okazalo nie pomoglo .... posprawdzalem weze itp rzeczy i nic wszedzie sucho wiec coz moze byc jak nie uszczelka pod glowica.... i co sie okazalo byla peknieta glowica... :( i to w 2 miejscach co prawda minimalnie ale w tak feralnym miejscu ze nie oplacalo sie naprawiac... wiec wymienilem i glowice i uszczelke uszczelniacze zawory odrazu swiece no i teraz chodzi jak nowa :) niestety szarpnelo mnie to troszke ale coz zrobic.... znow mam Radość z Jazdy !!!!!!

 

 

Pozdrawiam PAVO.

Opublikowano

oj Pavo, nie pocieszyłeś mnie...

poczytałem ten temat, bo też mam ten problem. Choć mam jeszcze nadzieję że u mnie przyczyna leży po stronie reduktora. Mam Zavoli i na cybantach już raz mi ciekło.. zostały wymienione, ale wydaje mi się, że dlaej może tam troszkę cieknąć, z tym że teraz nie widać tam wycieku - wcześniej było widać. Ucieka sobie powolutku, więc może odparowywuje na wężach...

Ale w związku z twoją sytuacją mam pytanie... nie miałeś żadnych objawów pękniętej głowicy? Żadnego syfu na oleju itp? To jak doszedłeś do tego że masz pęknięcia? - poza znikającym płynem oczyw...

- to ja przepraszam! ...i znikł
Opublikowano
Witam bracia..

Mi dalej powoli wciąga płyn i niestety nie wiem, jak to zlokalizować i jak jest tego przyczyna. Wydawało mi sie że już jest spokój(nic nie robiłem, a było przez jakiś czas"cicho" :D ), ale jednak z powrotem regularnie dalej zasysa go...

No cóż ...tak czy inaczej, wszystkiego najlepszego dla wszystkich na Święta i Nowy Rok.

Pozdrawiam

Irek

 

Hehehe, te Compacty cos jednak maja...w sobie :P , mi tez ucieka plyn, wiem, ze troche cieknie z chlodnicy, ale jakos nie mam kiedy sie do tego zabrac :)

Pozdro Krzysiek

B M W..............Bardzo Małe Wydatki


www.bmw-3city.pl

Opublikowano

Oktaw:

 

niby zadnych poza tym ze na odmie i pod korkiem oleju mialem "masło"

tzn taka maź niby żel male ilosci ale jednak na dole w silniku nie bylo wogole plynu, w misce olejowej tez go nie bylo w turbo tez nie wszystko niby ok - lecial sobie minimalnie w cylindry i jak jezdzilem spokojnie nie ubywalo tylko przy duzych cisnieniach. Na szczescie juz mam swiety spokoj...

 

jezeli masz zamiar pojezdzic autem dluzej to warto zrobic.

Opublikowano

Pavo, dzięki... nadzieję w me serce wlałeś (swoją drogą zaczynam lubić ten Sosnowiec, już kiedyś Robert przed emigracją się zajął moją loszką serdecznie - przy okazji pozdrowienia dla Vabików Ty chyba też się tam udzielasz, tak?)

nadzieję, bo myślałem, że może właśnie nie miałeś żadnych typowych objawów - czyt. mazi. Ale skoro nieśmiało dawała ci głowica znać o pęknięciach, to znaczy, że u mnie jest z nią ok, bo nie mam żadnego masła.... czyli jednak chyba ten reduktor. Więc najpierw on pójdzie do wymiany - i mam nadzieję, że na tym zakończę walkę ze znikającym płynem.

pozdro!

- to ja przepraszam! ...i znikł
Opublikowano

Dzieki za pozdrowienia w imieniu moim i Vabików ;) sluchaj zycze Ci aby to nie była głowica bo naprawa nie należy do przyjemności...

ps. dobre to było "zaczynam lubić ten Sosnowiec" ;)

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Witam.

Ucieka mi płym z układu chłodzenia w E39 523 96r. Przeciek jest na łączeniu zbiorniczka wyrównawczego z chłodnicą. Czy skuteczna jest wymiana samej uszczelni pomiędzy zbiorniczkiem i chłodnicą? Czy tez lepiej szukać sprawnej chłodnicy?

Pozdrawiam

Opublikowano
Rok temu wstawiłem nowa chłodnice i znowu cieknie, mam nadzieję, że to tylko ta uszczelka pomiędzy zbiorniczkiem a chłodnicą. Proszę porady forumowiczów, którzy wymianiali tę uszczelkę, lub przynajmniej próbowali.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

jak nagrzewnica cieknie to nie widac nic w aucie - no chyba ze cieknie abrdzo mocno. ja dzisiaj rozebralem caly srodek i sa odprowadzenia na zewnatrz auta, ja mam problem z chlodnica bo mi ja rozsadzilo i nie wiem czemu.

 

www.kiko.cwaniak.pl/bmw/ dodam ze wczesniej byla nagrzewnica ( tzn laczenie rurek metalowych z plastikowymi) no i pod kolektorem wydechowym widac olej -nie wiem skad

pozdro ... kiko

www.cwaniak.pl


chcesz troszke miejsca w sieci ? daj znac ..........

Opublikowano
Panowie - zadam takie laickie pytanie - a co uważacie za cieknięcie a co za normalny ubytek? Ja dolewam w 528 jakiś litr na 7000km - cieknie czy normalne??
Tomek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.