Skocz do zawartości

Gaśnie .. i buja sie na obrotach.


zmp3

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Posiadam E36 1,6i i mam cos nie tak z autkiem a mianowicie to ze na wolnych obrotach skacze one cały czas od 1000 do prawie 0 i auto chodzi nie równo przez to. W lato to tak bardzo nie przeszkadzało bo auto nie gasło a teraz zaczęło przez to gasnąc nawet podczas jazdy jak zrzucę na luz .. jak byłem w warsztacie powiedzieli mi ze trzeba wymienić jakiś czujnik chyba w przeplywowmierzu i wtedy by to działało dobrze ale ze to jest drogie to na razie lepiej tego nie robić dopiero jak siadzie całkowicie.

 

teraz mam pytanie do was czy nie da się jakoś komputera oszukać jakimś tanim sposobem żeby myślał ze z tego czujnika jest cały czas taka sama wartość bo jak się nie mylę i trochę o tym czytałem to chodzi o czujnik temp. który reguluje obroty gdy silnik jest zimny lub ciepły żeby było mniejsze spalanie. i wiem ze po podłączeniu np. tego 'super chipa' z allegro za 10 zł albo taniej oszukuje się komputer i wtedy auto jeździ cały czas na ssaniu. To czy nie dało by się w podobny sposób rozwiązać mojego problemu ale tak żeby auto miało normalne obroty a nie jak na ssaniu. ??

 

Proszę o pomoc, a i dzieje się tak na Gazie i na paliwie, czasami jest tak ze obroty są w normie albo po jakimś czasie się normują .. i chyba jeszcze jedna ważna rzecz to ze mam filtr stożkowy.

 

Czekam na wasze wypowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Gdzies Ty byl w tym warsztacie???

stwierdzenie ,ze trzeba czekac az padnie calkiem :mad2:

Sprawdz,czy masz zamknieta przepustnice na jalowych obrotach

Czy szczelny jest dolot,czy TPS ma wlasciwe parametry ,oczysc krokowy.

Wyszukaj w wyszukiwarce "falujace obroty"!

I sprawdz pompe paliwa.jakie daje cisnienie!

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sie ma

zobacz tez sonde lambda, czujnik polozenia przepustnicy i przepływomierz

Te dwa ostatnie mozesz odpiać na chwile i obserwowac, czy sa jakies zmiany w pracy silnika

Daj sobie spokój z "wynalazkami" z allegro - trzeba usunac przyczyne usterki , a nie leczyc syfa pudrem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KSU po odpieciu przeplywomierza obroty sie normuja na okolo 1500. reszty jeszcze nie sprawdzalem

 

Pawel Sitek mozesz podac linka do tego posta ?? bo nie umie tam znalesc tego akurat twojego.

 

A pozatym dzisiaj musialem zainwestowac w nowy akumlator bo auto wczoraj wysiadlo jak je zsoatwilem na noc ... i jak dzisiaj sprawdzilem jednak na benzynie nie buja na obrotach albo poprostu tak trafilem.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Posluchaj ZMP3 mialem to samo w swojej bmw e36 18is i bylem w warsztacie polecanym na naszym forum ,facet powiedzial mi ze to jest bardzo czesto spotykana drobna awaryjka ,naprawili mi to w 30min. za grosze, a mianowicie musisz przeczyscic silniczek wolnych obrotow zwany bodajze krokowy oraz przepustnice ale jedno i drugie bo jak czyscilem sam silniczek to pomagalo ale na tydzien, a po jego robocie jak reka odjal. :wink: warsztat w warszawie wiec nie mowie ktory bo idealni nie sa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.