Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Przeczytalem praktycznie wszytko z opcji szukaj o dsc i nadal nie znalalzlem odpowiedzi.

 

Mianowidzie chcialbym wylaczyc dsc w moim aucie i nie moge .

Robie wszytko tak jak jest opisywane na forum w innych topikach trzymam przycisk dsc okolo 15 s - pomaranczowy trojkoacik z wykrzyknikim gasnie - i nie mozna go wlaczyc co charakteryzuje dezaktywacje dsc . Ale nie do konca bo gdy sprobuje ostro ruszyc dsc zaraz sie zglasza i moge go znowo wlaczac i wylaczac .

 

Czy to wina oprogramowania ? Czy moze ma uszkodzony czujnik w jakims kole bo czytalem ze takie zeczy sie tez zadazaja?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Oj chyba coś źle czytałeś te wszystkie topiki :mrgreen:

Standardowo lampka DSC się nie świeci. Przyciśnięcie i przytrzymanie jej przez ok. 5 sek powoduje zapalenie się dwóch lampek na pomarańczowo. I wtedy zgodnie z instrukcją masz wyłączone DSC i ASC+R.

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano
Oj chyba coś źle czytałeś te wszystkie topiki :mrgreen:

Standardowo lampka DSC się nie świeci. Przyciśnięcie i przytrzymanie jej przez ok. 5 sek powoduje zapalenie się dwóch lampek na pomarańczowo. I wtedy zgodnie z instrukcją masz wyłączone DSC i ASC+R.

 

Dobrze przeczytalem moze zle to wyraziem na forum poprostu gdy przytrzymuje przycisk dsc nie zapalaja mi sie dwie lampki na pomaranczowo . Poprostu gasnie po dluzszym czymaniau i nia da sie jej aktywaowac do momentu samoczynego uruchomiia w trakcie poslizgu w tedy znow moge wlaczac i wylaczac.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

poprostu gdy przytrzymuje przycisk dsc nie zapalaja mi sie dwie lampki na pomaranczowo . Poprostu gasnie po dluzszym czymaniau .......

 

Zdecyduj się wreszcie- niezapalają się czy gasną???????? Czy jak włączasz silnik to masz wyłączone dwie lampki od DSC i hamulców czy się stale świecą?

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano

poprostu gdy przytrzymuje przycisk dsc nie zapalaja mi sie dwie lampki na pomaranczowo . Poprostu gasnie po dluzszym czymaniau .......

 

Zdecyduj się wreszcie- niezapalają się czy gasną???????? Czy jak włączasz silnik to masz wyłączone dwie lampki od DSC i hamulców czy się stale świecą?

 

oki napisze wpunktach

 

1.Przy wlaczonym silniku trzymam przycisk dsc oko 15 s

zaraz po nacisinieciu wyswietla sie trojkat z wykrzyknikiem

-trzymam dalej

 

2. Trojkat znika przestaje swiecic

(nic sie nie zapala)

 

3. nie da sie juz go uruchomic (tak aby znowu zapalil sie na desce)

 

4. daje gaz ostaro ruszam zapala sie trojkat i znow moge wlaczac i wylaczac

 

bylem dziaj w aso u misiaka powiedziali ze cos jest nie tak ze niepowienien sie uruchamimc po tych czynnosciach i trzeba na kopa wzucic auto ale niestety byla kolejka.

Opublikowano
Biegowy czy steptronic?

 

sory ale nie wiem o co chodzi :?

 

Biegowy czy steptronic mialem na mysli skrzynie biegow.

Chodzi o to ze w biegowce zapalaja sie dwie kontrolki natomiast w steptronic tylko jedna. Wiec byc moze tam lezy czesc twojego problemu.

Opublikowano
Biegowy czy steptronic?

 

sory ale nie wiem o co chodzi :?

 

Biegowy czy steptronic mialem na mysli skrzynie biegow.

Chodzi o to ze w biegowce zapalaja sie dwie kontrolki natomiast w steptronic tylko jedna. Wiec byc moze tam lezy czesc twojego problemu.

 

 

mam zwyklego manuala z 5 biegami

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Biegowy czy steptronic?

 

sory ale nie wiem o co chodzi :?

 

Biegowy czy steptronic mialem na mysli skrzynie biegow.

Chodzi o to ze w biegowce zapalaja sie dwie kontrolki natomiast w steptronic tylko jedna. Wiec byc moze tam lezy czesc twojego problemu.

W steptronicu też zapalają się dwie kontrolki na pomarańczowo- od DSC (między zegarami) i na polu prędkościomierza (chyba lampka od hamulców- sprawdzę później to potwierdzę).

I nie trzeba trzymać 15 sek tylko coś koło 5 sek- jest o tym nawet w instrukcji BMW :duh:

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano

Wszystko zalezy od modelu i od tego czy zainstalowana jest skrzynia manualna czy automatyczna. Sposob dzialania DSC na przestrzeni 6 lat byl zmieniany kilka razy.

Dla przykladu "DSC stage 1" dziala troszeczke inaczej niz "DSC stage 2".

W steptronic-u zapala sie tylko trojkat miedzy obrotomierzem a predkosciomierzem natomiast w biegowym oprocz tego trojkata zapala sie na zolto kontrolka e-brake.

Najlepszy jest maly test w kazdym modelu indywidualnie.

Krotkie nacisniecie przycisku dsc deaktywuje tylko jego czesc. Dopiero dluzsze przytrzymanie okolo15sek deaktywuje cala reszte. W przypadku okolo 15 sekundowego przytrzymania przycisku ponownie uruchomic dsc (wylaczyc zolta kontrolke) mozna tylko i wylacznie uruchamiajac silnik jeszcze raz.

Opublikowano
Wszystko zalezy od modelu i od tego czy zainstalowana jest skrzynia manualna czy automatyczna. Sposob dzialania DSC na przestrzeni 6 lat byl zmieniany kilka razy.

Dla przykladu "DSC stage 1" dziala troszeczke inaczej niz "DSC stage 2".

W steptronic-u zapala sie tylko trojkat miedzy obrotomierzem a predkosciomierzem natomiast w biegowym oprocz tego trojkata zapala sie na zolto kontrolka e-brake.

Najlepszy jest maly test w kazdym modelu indywidualnie.

Krotkie nacisniecie przycisku dsc deaktywuje tylko jego czesc. Dopiero dluzsze przytrzymanie okolo15sek deaktywuje cala reszte. W przypadku okolo 15 sekundowego przytrzymania przycisku ponownie uruchomic dsc (wylaczyc zolta kontrolke) mozna tylko i wylacznie uruchamiajac silnik jeszcze raz.

 

 

No nic bylem z tym w aso niestety niemieli dla mnie czau :evil:

 

Ale potwierdzli to co pisze Lukasz powiedzieli mi ze cos u mnie nie tak i trzeba odblokowac cos tam w kompie .

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Mam dokładnie tak jak kolega opisuje w swojej 540 steptronic !!! Też zachodze w głowe czemu po dłuższym przytrzymaniu gaśnie calkiem kontrolka dsc a w trakcie poslizgu jednak sie zapala i koryguje auto.
Opublikowano

A czy ktos wie czym konkretnie sie rozni (nie)dzialanie ASC w E36 z '97 wylaczonego normalnie w porownaniu z 15 sek wylaczeniem?

 

U mnie juz po normalnym wylaczeniu krotkim wcisnieciem moge latac bokiem i krecic baczki... przynajmniej na mokrym, na suche mi szkoda auta.

-- Just --

E36 328 '97 sedan, manual

lekko dlubniete, 211 KM 273 Nm

Fotki i opis:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=51993


E30 S50B32 swap

ok 320 KM i 340 Nm... wkrotce zmierze.

Opublikowano

.

W steptronicu też zapalają się dwie kontrolki na pomarańczowo- od DSC (między zegarami) i na polu prędkościomierza (chyba lampka od hamulców- sprawdzę później to potwierdzę).

I nie trzeba trzymać 15 sek tylko coś koło 5 sek- jest o tym nawet w instrukcji BMW :duh:

 

dokładnie , trzymam 5s zapala się trójkąt a zaraz po nim ręczny na pomarańczowo i można palić gumy/sam się nie załączy / aż ponownie nie zaktywuję naciskając przycisk raz , nie musi sie auto zatrzymywać , wystarczy nacisnać i już jest aktywacja systemu

Opublikowano

ja juz sam nie wiem

 

 

bylem w aso i pokazali mi na kompie ze jak przyczymam pare sekund i ise deaktywuje co potwierdza podloczony komputer .Ale nie pozwala to na palenie gum czy cokolwiek .Oczywiscie jest wieksza swoboda ale jest ewidetnie ograniczona . W aso powiedzieli ze tak to juz jest .

Opublikowano

szkoda ,że mam automat to byśmy jutro sprawdzili u mnie jak jest bo bedę w Krakowie , ale sam aż tak dokładnie tego nie sprawdzałem a na parkingu tam przy obecnym Realu jest trochę miejsca - tam gdzie się ostatnio spotkaliśmy.

Jeszcze jedno - jak pare sekund trzymasz ten przycisk to zapala się to kółko z trójkątem między zegarami - to nie deaktywuje systemu ale ogranicza go , trzymając dalej dłużej zapala się dodatkowo kontrolka ręcznego ale na żółto - wtedy powinien być zwykłym tylnonapedowcem :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dokładnie jak pisze Mike. Dodam jeszcze że u mnie przytrzymanie DSC przez ok. 15 sek powoduje że (w kolejności): zapala się na pomarańczowo lampka DSC, potem hamulców (minęło pierwsze 5-6 sek. trzymania), a potem przy ok. 15 sek gasną powyższe lampki i ponowne przytrzymanie przycisku nic już nie daje, a DSC zadziała jeśli zajdzie potrzeba. Aby ponownie odłączyć DSC muszę wtedy wyłączyć silnik.

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano
Dokładnie jak pisze Mike. Dodam jeszcze że u mnie przytrzymanie DSC przez ok. 15 sek powoduje że (w kolejności): zapala się na pomarańczowo lampka DSC, potem hamulców (minęło pierwsze 5-6 sek. trzymania), a potem przy ok. 15 sek gasną powyższe lampki i ponowne przytrzymanie przycisku nic już nie daje, a DSC zadziała jeśli zajdzie potrzeba. Aby ponownie odłączyć DSC muszę wtedy wyłączyć silnik.

 

 

juz wszytko dziala dodam jeszce ze trzymanie dluzej przycisku dsc powoduje blad przez co zawiesza sie przycisk a nie prawidlowa reakcje sytemu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.