Skocz do zawartości

<t>co wybrac?</t>  

88 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie lub wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam. mam zamiar kupic jakis samochod w okolicach 3x000. po tym jak wlasnie poszedl mi w samochodzie automat zdecydowalem sie na skrzynie manualna :roll: . po lekturze wielu watkow wybor padl na 3 litrowego bociana :P

 

i teraz prosilbym o pomoc w wyborze :oops:

 

jak wyglada porownanie zawieszen w 3 i 5? bo z tego co zauwazylem to silniki sa te same? :worried:

 

wychodzi tez na to, ze bede sklonny wziasc kombi nie tylko ze wzgledu na nizsze ceny, ale i fakt posiadania psa. i tu chcialbym sie dowiedziec czy wszystkie kombi maja siatke/kratke oddzielajaca "luk bagazowy" od pasazerow :wink: ?

 

czy nadal oplaca sie sprowadzic samochod od naszych sasiadow? jak to teraz wyglada? akcyza? podatek? czy znacie jakies miejsca godne polecenia, ktore zajmuja sie sprzedaza samochodow w niemczech?

 

czy do modelu ze zwyklymi reflektorami mozna przelozyc xenony np z nowszego modelu? (domyslam sie, ze mozna, ale jak wyglada podlaczenie i praca takiej skladanki?)

 

jak jest z ta nieszczesna turbina? czytalem, ze po 200000 km kwalifikuje sie do wymiany. na mobile.de ciezko znalezc w takiej cenie samochod z przebiegiem ponizej tej wartosci. czy jest to jakas regula czy po prostu wyssany z palca mit oparty o pojedynczy egzemplarz?

 

czy oplaca sie kupowac samochod z lat 99/00 czy moze rozejrzec sie za roverem 75 z bocianem od bmw? (tylko wlasnie boje sie, ze 2.0 bedzie za male jak na taka mase). moze macie inne propozycje? (wiem, ze nie wypada na forum bmw pytac o inne marki, ale licze na wasza bezstronność :mrgreen: ). myslalem tez nad laguna, ale tam rowniez dieselek ma mala moc, a poza tym nie jestem przekonany do fr :wink:

 

p.s. moze wiecie czy da sie jeszcze cos zrobic z tym automatem? czytajac gdzies o awariach wnioskuje, ze wlasnie u mnie wystapil objaw slizgania :cry2:

 

edit: gdzies czytalem, ze w e46 zamiast wiazek sa zastosowane jakies przewody uniwersalne, ktore potrafia przekazywac dane z wielu urzadzen na raz :duh: czy w e39 jest tez cos takiego czy sa klasyczne wizaki. i w sumie co to tak na prawde daje?

Opublikowano

Do 40 kPLN nie kupisz "igly" X30d ale zawsze mozna poszykac jakiego egzemplarza "w miare" :wink:

 

Renault Laguna wcale nie ma malej mocy...

A silnik 2.2 dCi dysponuje przeciez moca 150 km, a mozna zalozyc orginalny chip Renault, ktory te moc podniesie do 170...

 

Napewno Renault kupisz mlodsze i co za tym idzie z mniejszym przebiegiem (choc nie zawsze)

 

Wrazenie z jazdy i osiagi w 330d oczywiscie bija na glowe Lagune :wink:

Opublikowano

Ja bym nawet nie stawiała obok siebie Laguny i Bmw...

 

co do turbiny przy 200 tys. km wiadomo jest to jeden z elementów które ulegają w końcu wyeksploatowaniu (ale taki przebieg nie jest wartością graniczną), jednak jeśli auto było rzetelnie serwisowane i zadbane myślę że nie ma czego się obawiać. W dieslu każdej marki trzeba na turbinę uważać i dbać o nią bez wyjątku.

 

Jeśli chodzi o kombi zza zachodniej granicy, to nie łudź się że będzie miało przebieg bliski 200 tyś. tam auta zarabiają na siebie i nawet 2-3 letnie kombi ma w okolicach 200 tyś i powyżej. (tylko po przekroczeniu naszej granicy uzyskują magiczny przebieg 120 tyś :wink: )

Opublikowano
o nie!!! tylko nie renault,peugot itp..co to wogole za porownanie. :jawdrop: ..rozumiem jeszcze audi,mercedes ale renault? :mad2:

a ja nie sprzedaje swojej 7ki.


odpowiem na kazde pytanie zwiazane z felgami,oponami.

Opublikowano
Na laguny uważaj. Słyszałem, że te diesle nie należą do najlepszych, poza tym zawieszenie jest z aluminium i szybciej siada niż w starszych Lagunach (przed 2001rokiem). Jakbyś miał porównywać, to lepiej weź coś ze stajni VAG (Audi Vw), te diesle są dobre.
Opublikowano

Jeżdziłem Laguną II 2.2dci i moje wrażenia są takie:

- typowa kanapa;

- średnie wykończenie (nie jest źle);

- ESP włącza się na każdym zkręcie pokonanym na większym gazie;

- ten egzemlarz ma 2 lata i jak narazie się nie psuje;

- silnik pali naprawdę mało, na trasie nie przekracza 8,5l/100km z prędkościami ponad 200km/h, do IV biegu nieźle ciągnie, na VI to już się nie rozpędza, jest cichy;

Ale do X30d nieporównywalny. Jak podkręcisz ten silniczek, to będziesz miał 230-270KM, a nie 170KM jak w Lagunie II.

Opublikowano

wielkie dzieki za odpowiedzi :modlitwa:

 

Na laguny uważaj. Słyszałem, że te diesle nie należą do najlepszych, poza tym zawieszenie jest z aluminium i szybciej siada niż w starszych Lagunach (przed 2001rokiem). Jakbyś miał porównywać, to lepiej weź coś ze stajni VAG (Audi Vw), te diesle są dobre.

 

jesli mnie pamiec nie zawodzi, to betki tez maja aluminiowe zawieszenie (a przynajmniej e46) :worried:

 

stajnie vag juz przerabialem i wyszlo na to, ze skoro wiekszy silnik nie pali duzo wiecej to wole nie pakowac sie w 4r, ktora teoretycznie powinna miec krotszy zywot niz r6/v6. a o 2.5 litrowych silnikach vag sie naczytalem, wiec odpada. poza tym jezdzilem troche paskiem b6 i jakos mi nie podszedl :wink:

 

Jeśli chodzi o kombi zza zachodniej granicy, to nie łudź się że będzie miało przebieg bliski 200 tyś. tam auta zarabiają na siebie i nawet 2-3 letnie kombi ma w okolicach 200 tyś i powyżej. (tylko po przekroczeniu naszej granicy uzyskują magiczny przebieg 120 tyś Wink )

dlatego wlasnie wole kupic samochod jeszcze zanim przekroczy granice i posiadac na wyswietlaczu nie krecone cyferki :mrgreen:

 

a jak jest z tymi zawieszeniami? ktos napisal, ze 3ki maja bardzo dobrze trzymajace na drodze zawieszenie, ale na poslkich drogach trzema je czesto wymieniac (tzn co pare lat). czy w 5kach jest to samo?

 

jak jest z ta elektryka? czy e39 ma zwykle wiazki czy niby juz cos bardziej innowacyjnego?

 

czy webasto jest montowane seryjnie w e39 i e46?

 

czy moglby mi ktos powiedziec do czego sluza przelaczniki (?) na prawej stronie siedziska kierowcy?

http://i2.ebayimg.com/04/m/000/78/05/a158_27.JPG

Opublikowano
wielkie dzieki za odpowiedzi :modlitwa:

 

Na laguny uważaj. Słyszałem, że te diesle nie należą do najlepszych, poza tym zawieszenie jest z aluminium i szybciej siada niż w starszych Lagunach (przed 2001rokiem). Jakbyś miał porównywać, to lepiej weź coś ze stajni VAG (Audi Vw), te diesle są dobre.

 

jesli mnie pamiec nie zawodzi, to betki tez maja aluminiowe zawieszenie (a przynajmniej e46) :worried:

 

stajnie vag juz przerabialem i wyszlo na to, ze skoro wiekszy silnik nie pali duzo wiecej to wole nie pakowac sie w 4r, ktora teoretycznie powinna miec krotszy zywot niz r6/v6. a o 2.5 litrowych silnikach vag sie naczytalem, wiec odpada. poza tym jezdzilem troche paskiem b6 i jakos mi nie podszedl :wink:

 

Jeśli chodzi o kombi zza zachodniej granicy, to nie łudź się że będzie miało przebieg bliski 200 tyś. tam auta zarabiają na siebie i nawet 2-3 letnie kombi ma w okolicach 200 tyś i powyżej. (tylko po przekroczeniu naszej granicy uzyskują magiczny przebieg 120 tyś Wink )

dlatego wlasnie wole kupic samochod jeszcze zanim przekroczy granice i posiadac na wyswietlaczu nie krecone cyferki :mrgreen:

 

a jak jest z tymi zawieszeniami? ktos napisal, ze 3ki maja bardzo dobrze trzymajace na drodze zawieszenie, ale na poslkich drogach trzema je czesto wymieniac (tzn co pare lat). czy w 5kach jest to samo?

 

jak jest z ta elektryka? czy e39 ma zwykle wiazki czy niby juz cos bardziej innowacyjnego?

 

czy webasto jest montowane seryjnie w e39 i e46?

 

czy moglby mi ktos powiedziec do czego sluza przelaczniki (?) na prawej stronie siedziska kierowcy?

http://i2.ebayimg.com/04/m/000/78/05/a158_27.JPG

 

 

znowu Persją powialo

Opublikowano

R.E.D. nie łudź się że kupisz auto w którym nie bedziesz nic robił w zawieszeniu przez kilka lat, na naszych drogach nawet w terenówkach padają tuleje itp. wiem z autopsji.

 

e46 mają owszem aluminiowe wahacze, nie wiem jak w e39...

 

Ogólnie to wszystko zależy od sumy jaką chcesz przeznaczyć na samochód, dobre auto kosztuje, zresztą jak poczytasz na forum dowiesz się więcej.

 

PS. Co to za dywan w tej betce :lol: ?? Jakiś nowy krzyk mody ? hehehe.

Opublikowano
Super dywanik, uboga klimatyzacja (na kurki jak w kuchence), brak skór i niebieskie listewki, to nie jest szczyt marzeń. Jeżeli cena nie jest atrakcyjna, to auto również nie jest atrakcyjne.
Opublikowano

cena jest bardzo niska :wink: klima tez mnie martwi :? a czy mozna przelozyc np climatronic zamiast zwyklej?

 

samochod nie jest podany jako przedmiot kupna :oops: chcialem sie tylko dowiedziec do czego moga sluzyc te przyciski na fotelu :?

Opublikowano

Nie opłaca się przerzucenia zwykłej klimy na climatronik, za duże koszty. Poza tym przyciski jak można wywnioskować służą do przestawiania fotela.

 

BTW Pierwszy raz widzę takie przyciski...i taki dywan :8)

Opublikowano

no wlasnie zauwazylem, ze najwyzej moglbym kupic 320d, ale to chyba bedzie zbyt slaby wybor :worried: wiec prawdopodobnie pozostanie tylko 530d :|

 

jesli chodzi o te przyciski, to szczerze watpie, aby sluzyly do regulacji fotela :nienie: nie w tym miejscu i nie takie dziwne

Opublikowano
...te przyciski to mi wyglądają na "poduszki ortopedyczne" lub (i) masaż... ja mam z tej strony właśnie przyciski do "poduszek"... napewno nie kasyczne ustawianie fotela ,bo te zazwyczaj umiejscowiane są z jego lewej strony...
Opublikowano

ostatnio widzialem w cenniku samochodow uzywanych bmw 530d, 530td i 530tds :shock: dodam, ze wszystkie z rocznikow wskazujacych na e39

 

sa trzy rozne wersje czy moze to blad autora cennika?

Opublikowano (edytowane)

BMW 530d II Edition - a nie żaden "lift"

czerwiec 2000 rok - data produkcji pierwszych egzemplarzy

 

a do autora tego tematu: porównując 330d do 530d to tak jak byś porównywał Audi A4 do Audi A6, Mesia C klase do Mesia E klase ...

jechales chociaz którymś z tych samochodów ?

Edytowane przez Rzeznik
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
BMW 530d II Edition - a nie żaden "lift"

czerwiec 2000 rok - data produkcji pierwszych egzemplarzy

 

zeby byc precyzyjnym, to byl chyba jednak wrzesien 2000 r. i nie 194 tylko 193 km (to do posta wyzej)

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano
BMW 530d II Edition - a nie żaden "lift"

czerwiec 2000 rok - data produkcji pierwszych egzemplarzy

 

zeby byc precyzyjnym, to byl chyba jednak wrzesien 2000 r. i nie 194 tylko 193 km (to do posta wyzej)

 

niech zgadne, w szkole zawsze siedziales w 1 ławce i czesałeś się na bok ?

Opublikowano

a do autora tego tematu: porównując 330d do 530d to tak jak byś porównywał Audi A4 do Audi A6, Mesia C klase do Mesia E klase ...

 

nie wiem czy zauwazyles, ale jedyne o co sie pytalem w porownaniu tych modeli to zawieszenie, a nie cale samochody. a to, ze przy kupnie moj wybor sprowadza sie do samochodow z roznych segmentow to juz inna sprawa....

 

a jak wypada silnik 2.5d na tle 3.0d (oczywiscie poza osiagami)? czy jego awaryjnosc jest wieksza? jak z czesciami?

 

z tego co pamietam 3.0 zostal okrzykniety silnikiem roku gdy sie pojawil i zebral kilka nagrod. czy po latach uzytkowania i przebiegach siegajacych 300000 km nadak jest godny polecenia?

 

jak w koncu jest z ta trwaloscia turbiny? i czy jest sens wymiany lancucha rozrzadu (widzialem gdzies w opisie na alledrogo)?

Opublikowano
jak w koncu jest z ta trwaloscia turbiny? i czy jest sens wymiany lancucha rozrzadu (widzialem gdzies w opisie na alledrogo)?

Bylo o tym juz sporo na forum... :wink: :search:

Bayerische Motoren Werke... i tak trzymac!!!

http://img435.imageshack.us/img435/930/fv3df.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.