Skocz do zawartości

1,8 is nierówno chodzi, zalewa paliwem, świece czarne!!!


zielok23

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!!

Jak w temacie.

Mam bmw e36 1,8is 93 rok mam załozona instalacje gazowa 2 generacji.

Od dawna mam problem z falowaniem obr zarówno na benzynie jak i na gazie.

Kiedy odpale samochód na benzyne chodzi starsznie nierówno trzęsie silnikiem, faluja obr od 500 do 1000, smerdzi paliwem z rury wydechowej. Moim zdaniem dostaje on za duzo paliwa. Jeszcze przed chwila odkreciłem swiece i sa wszystkie 4 czarne co świadczy o tym że nie spala wszystkiego paliwa.

Kiedy przełącze na gaz chodzi tak samo: faluja obr trzesie silnikiem itp.

mam takie pytanie : Czy jezeli przełącze na gaz to moze falować tylko i wyłącznie dlatego że są błędy w kompie które powstaja na pray w benzynie??? Czy to nie ma nic sie do rzeczy??? czy jak dobrze byłoby z gazem to czy na gazie tak czy tak powinien dobrze chodzic???

dodam że sonda na gazie nie pracuje.

 

Dodam że byłem na diagnostyce u dobrego fachowca i powiedział że wszystko jest Ok wszystkie czujniki Ok tylko powiedział że silnik za mało powietrza dostaje.

czym to moze być spowodowane???

Dlatego smierdzi paliwem i swiee sa czarne bo dostaje za duzo paliwa a mało powietrza i nie moze tego spalić i zalewa.

Ale czym to jest spowodowane??? Że wtryski leją???

 

Czy to moze byc sonda lambda???

Odłączałem ją i jezdziłem jakis czas bez niej i bez zmian.

 

A moze to wtryski są na nic i leją????

Ale co to by się miało na gazie?

 

Dodam że kompa zamieniałem od innej Bmki i jest to samo faluje nadal. Myslałem że komp mi padł ale nie.

 

Prosze o odpowiedzi na moje pytanie.

Może ktos pomoze mi rozwiazac ten problem bo ja juz nie mam siły!!!

A moze cos w kablach jest pokrzanione i komp cały czas dostaje info że ma mało powietrz i leje paliwo???

Nie wiem może ktos sie zna na tym???

Nawet jestem gotowy zapłacic jeżeli ktoś mi coś doradzi!!!!

 

POZDRAWIAM!!!

 

Czekam na odpowiedzi!!! :? :? :mad2: :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce mądrowac bo duzo nie wiem,ale widze ze masz problem dosc powazny. Kolega miał podobny w Oplu ale jemu pomógł drugi komputer a do tego wytarta miał jeszcze sciezke w przepływomierzu z tym ze samochód na LPG jezdził dobrze.

Ja miałem kiedys problem z falowaniem w Oplu ale raz pękniety był jeden mały cienki wezyk od podcinienia a innym razem brudny silniczek krokowy. Uporałem sie z tym dosc szybko , wiec swiece raczej nie zdazyły zmienic koloru i nie wiem czy przy tych usterkach nie działo sie cos ze składem mieszanki paliwo/powietrze.

Problem moze jeszcze lezec w elektryce : przebicie na kablach zapłonowych albo cos z aparatem zapłonowym. To jest powiązane z zasilaniem na benzynie i na LPG a BMW lubi dobra iskre. Zakładam ze to juz mogłes sprawdzac a moja wiedza dalej nie sięga.

 

Współczuje.

Jazda BMW to podobnie jak jazda TIRem tylko zapas miejsca zostawiam po stronie zewnetrznej

http://img389.imageshack.us/img389/8589/obraz037editedeg8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.