Skocz do zawartości

Za mało powietrza w dolocie!!! 1,8 is.


zielok23

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!!

Jak w temacie.

opisze swój problem.

Mam silnik 1,8 isa. Mam problem z wolnymi obrotami.Faluje mi na wolnych obr. Trzyma obr tak 500 - 1100 obr. Na komputerze wszystko jest dobrze każdy czujnik jest dobrze tylko pokazuje że dostaje za mało powietrza w dolocie. Mam również gaz w samochodzie. Na gazie jest tak samo.

Może ktos miał taki przypadek.

Co to może być???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Falowanie obrotów silnika to zwykle zasługa brudnego silniczka krokowego.

Profilaktycznie dobrze było by go sprawdzic i przeczyscic.

Jazda BMW to podobnie jak jazda TIRem tylko zapas miejsca zostawiam po stronie zewnetrznej

http://img389.imageshack.us/img389/8589/obraz037editedeg8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komputer wczoraj podmieniałem i jest to samo. Żadnych zmian faluje.

Przepływke tez podmieniałem. i falował.

W poniedziałek byłem na diagnostyce i powiedział że cała elektryka jest Ok. tzn czujniki temp, sonda itp.

Ale ały czas pokazuje że ma za mało powietrza tzn komp dostaje takie info i wtedy pewnie datego leje paliwem i dlatego mam czarne swiece.

Jak komp dostaje info ze ma za mało powietrza to wtedy daje wiecej paliwa i stad to faowanie bo zalewa go na wolnyh obr az smierdzi paliwem.

Ale dlazego na gazie jest tak samo???

Mam gaz 2 generaji i tez faluje.

Moze przez błedy złapane na benzynie???

Prosze o porady!!!!

Co odpowiada za podanie info do kompa o tym ze mam mało powietrza???

Moze to cos na kablach???

Moze jakaies zwarie skoro wszystko jest dobrze z elektroniką???

Ale to czemu nic na kompie nie pokaze błędów tylko jest błąd skaład mieszanki???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd adaptacji, czyli złego składu mieszanki występuje wtedy, gdy mimo prób regulacji, po dziesięciu sekundach nadal sygnał sondy pozostaje w skrajnym położeniu. Jak została sprawdzona sonda?

A jeszcze jest jedna możliwość. Nie za mało powietrza, a za dużo paliwa. Może masz nieszczelny któryś wtryskiwacz albo LPG cały czas leci?

Kai
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.