Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A czy wy wiecie, ze wylaczenie ASC przyciskiem tak naprawde go nie wylacza? Kontrola trakcji nadal dziala, ale z wieksza tolerancja (do polatania bokiem wlasnie), dopiero przytrzymanie przycisku ASC na 15 sekund dezaktywuje uklad calkowicie, wlaczenie go ponownie mozliwe jest dopiero po zgaszeniu silnika. U mnie roznica polega na tym, ze na wylaczonym ASC prawie nie mozliwe jest zawrocenie w miejscu (szpera sie nie zalacza), dopiero po calkowitym wylaczeniu (15sek.) autko kreci sie jak szalone :)

 

Na sliskiej nawierzchni takiej jak kocie łby po deszczu, nawet przy wlaczonym ASC przy moich 170KM musze bardzo uwazac, bo stawia bokiem szybciej niz sytstem zdazy zadzialac :)

Opublikowano
A czy wy wiecie, ze wylaczenie ASC przyciskiem tak naprawde go nie wylacza? Kontrola trakcji nadal dziala, ale z wieksza tolerancja (do polatania bokiem wlasnie), dopiero przytrzymanie przycisku ASC na 15 sekund dezaktywuje uklad calkowicie, wlaczenie go ponownie mozliwe jest dopiero po zgaszeniu silnika. U mnie roznica polega na tym, ze na wylaczonym ASC prawie nie mozliwe jest zawrocenie w miejscu (szpera sie nie zalacza), dopiero po calkowitym wylaczeniu (15sek.) autko kreci sie jak szalone :)

Brzeszczot chyba cos w tym jest bo raz tez bawiłem sie z ASC i tak je wyłączyłem że nie dalo sie go spowrotem włączyć dopuki nie zgasiłem silnika. A powiedz mi czy sąjakieś wizulane objawy po przytrzymaniu przez 15 sek ASC ??

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano

:jawdrop:

 

to juz chyba wiem dlaczego pomimo wylaczonego ASC moje 328 nie bardzo chce bokiem latac tak jak bym ja tego chcial ..

kupie szerokie 17" do E36 - najchetniej 9" przod i 10" tyl
Opublikowano
Chlopaki tylko sie nie pozabijajcie teraz/ Slisko jest, pamietajcie!!!!

I nie krecic mi baczkow na parkingach w hipermarketach, bo ja tam krece, hehehehe :) Pozdro i milej jazdy bokiem - C'mon baby, lets drift again :dance:

Właśnie zrobiłem maly test z tym ASC , przytrzymałem go 15 sekund tak że nie dało sie juz wyłączyć ASC i heya na miasto :P Powiem wam że mam wrażenie jakby było kapkę lepiej , szczególnie 1 bieg przy mojej mocy :mrgreen: , oczywiście nie bede tutaj wypisywał głupot że auto lata bokami jakby miało 300KM ale na winklach dwójeczka , 4,5 tyś obr/min i ogień a dupka zaczyna fajnie uciekać :roll2: :D

P.S. Żeby mi sie tutaj jakiś uczony z BKP nie przyczepił, więc mówie że gumy nie smoliłem . lecz próbowałem wprowadzićauto w kontrolowany poślizg :mrgreen:

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
oj, chyba sam spróbuję , może po chipie dopiero :mrgreen: ostatnie tylnonapędowe auto jakie miałem było w 97 roku / 325 / potem cały czas przód a teraz mam tył więc już wypadłem kompletnie z tego czegoś :lol:
Opublikowano

W takich chwilach żałuję że mam takie wozy jak mam. Czasem brakuje mi motoru 4,4 lub 5,4... NO DRIFT!!:( Czóż wynagradzany jestem na stacyjce i tym się pocieszam :(

Pozdrawiam

Tylko dla serii 7 www.7er.pl!!!
Opublikowano
Chlopaki tylko sie nie pozabijajcie teraz/ Slisko jest, pamietajcie!!!!

I nie krecic mi baczkow na parkingach w hipermarketach, bo ja tam krece, hehehehe :) Pozdro i milej jazdy bokiem - C'mon baby, lets drift again :dance:

Właśnie zrobiłem maly test z tym ASC , przytrzymałem go 15 sekund tak że nie dało sie juz wyłączyć ASC i heya na miasto :P Powiem wam że mam wrażenie jakby było kapkę lepiej , szczególnie 1 bieg przy mojej mocy :mrgreen: , oczywiście nie bede tutaj wypisywał głupot że auto lata bokami jakby miało 300KM ale na winklach dwójeczka , 4,5 tyś obr/min i ogień a dupka zaczyna fajnie uciekać :roll2: :D

P.S. Żeby mi sie tutaj jakiś uczony z BKP nie przyczepił, więc mówie że gumy nie smoliłem . lecz próbowałem wprowadzićauto w kontrolowany poślizg :mrgreen:

 

Ja dziś przytrzymałem przycisk ASC przez jakieś 15 sekund... lampka przestała się świecić przycisk "przestał działać"... ale gdy ruszałem ostro kontrolka świeciła, ciężko mi stwierdzić czy ASC działał bo przypomniałem sobie o tym dopiero przy powrocie do domu; nie było gdzie bezpiecznie testować :(

 

 

Przy okazji, dziś rano zauważyłem pewną ośnieżona drogę, pod górę, taki podjazd; natychamiast zawróciłem i postanowiłem wyjechać... auto bardzo "słabło"... ale przypomniałem sobie o ASC i wyłączyłem go, tzn tak częściwo; autko ładnie jechało do przodu.

 

Potem zjeżdżałem ABS działał z wyjątkowo małą częstotliwością; prędkość była minimalna z 5 km/h; albo działał z częstotliwością może 1Hz i bardzo głośno... czy to źle? :(

 

Poza tym mam mało płynu hamulcowego, 5mm ponad minimum. Dolać dowolnego DOT-3 czy poczekać jeszcze trochę i wymienić?

 

Czy mogę dolać dowolnego DOT-3?

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Pozdrawiam

Ja dziś przytrzymałem przycisk ASC przez jakieś 15 sekund... lampka przestała się świecić przycisk "przestał działać"... ale gdy ruszałem ostro kontrolka świeciła, ciężko mi stwierdzić czy ASC działał bo przypomniałem sobie o tym dopiero przy powrocie do domu; nie było gdzie bezpiecznie testować :(

 

 

ja mam to samo po wylaczeniu dsc przy pierwszym zamieleniu kolami zaraz sie aktywuje czy to znaczy ze mam jakas opcje NO DRIFT!!

Opublikowano
Chlopaki tylko sie nie pozabijajcie teraz/ Slisko jest, pamietajcie!!!!

I nie krecic mi baczkow na parkingach w hipermarketach, bo ja tam krece, hehehehe :) Pozdro i milej jazdy bokiem - C'mon baby, lets drift again :dance:

Właśnie zrobiłem maly test z tym ASC , przytrzymałem go 15 sekund tak że nie dało sie juz wyłączyć ASC i heya na miasto :P Powiem wam że mam wrażenie jakby było kapkę lepiej , szczególnie 1 bieg przy mojej mocy :mrgreen: , oczywiście nie bede tutaj wypisywał głupot że auto lata bokami jakby miało 300KM ale na winklach dwójeczka , 4,5 tyś obr/min i ogień a dupka zaczyna fajnie uciekać :roll2: :D

P.S. Żeby mi sie tutaj jakiś uczony z BKP nie przyczepił, więc mówie że gumy nie smoliłem . lecz próbowałem wprowadzićauto w kontrolowany poślizg :mrgreen:

 

Ja dziś przytrzymałem przycisk ASC przez jakieś 15 sekund... lampka przestała się świecić przycisk "przestał działać"... ale gdy ruszałem ostro kontrolka świeciła,

 

 

Pozdrawiam

Nie wiem jak jest w twoim modelu, bo w E36 po przytrzymaniu 15 s przycisku , kontrolka ASC świeci sie cały czas i nie da jej sie w żaden sposób wyłączyć , jak tylko zgasić silnik i uruchomić go raz jeszcze . U mnie są zauważalne efekty po całkowitym wyłaczeniu ASC , gadałem z Kiloffem, on też to testował i mówi że róznież są zauważalne efekty.

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano

Nie wiem jak jest w twoim modelu, bo w E36 po przytrzymaniu 15 s przycisku , kontrolka ASC świeci sie cały czas i nie da jej sie w żaden sposób wyłączyć , jak tylko zgasić silnik i uruchomić go raz jeszcze . U mnie są zauważalne efekty po całkowitym wyłaczeniu ASC , gadałem z Kiloffem, on też to testował i mówi że róznież są zauważalne efekty.

 

na tyle zauwazalne ze wczoraj sie prawie pod autobusem znalazlem .. wczesniej nawet nie myslalem ze na sliskiej nawierzchni to auto bez ASC tyle moze .. :8)

kupie szerokie 17" do E36 - najchetniej 9" przod i 10" tyl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.