Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ostatnio przytuliłem touringa 325,jako dawce silnika do mojej e30stki.Sadzilem,ze to zwykle 2.5 ,m20 oczywiscie.Okazalo sie ze ma blok od ety,silnik wrzucilem do swojej budy.Nie wiem jakie dokaldnie elementy tam siedza,gdyz tego nie skladalem,ale wrazenia z jazdy sa niesamowite,auto zrywa przyczepnosc po lekkkim dodaniu gazu,w polaczeniu ze szpera 3.64 jazda takim modem to sama przyjemnosc.Sprint do setki na 2 to chwila moment,nie wiem dokladnie ile bo nie mam czym zmieżyc.Z moim popzrednim b23 nawet nie ma co porównywać.Jak cos to pytajcie,na co mam zerknać,moze to pomoze komus w złozeniu takiego motorka.A wykresik z hamowi bedzie za jakis czas,wlasnie sie dowiedzialem,ze takowa powstala w moim miescie.
Opublikowano
Dominik napisz dokladnie co w niej grzebales ??

 

-blok m20b25 oringowany

-wał korbowy i korbowody ETA

-tłoki m20b25 frezowane na stopień sprężania 8:1

-silnik kompletnie odbudowany

-kolektory pasowane z głowicą

-kanały polerowane

...czyli bez specjalnych wodotrysków

-osprzęt na razie seryjny i tu uwaga:

wykres zrobiony jest na sterowaniu komputerem od 2,0 z włożonym EPROMEM z czeskiej strony (325slalom czy jakoś tak) oraz przepływomierzem od 2,0.

Wczoraj założyłem oryginalny sterownik od 2,5 i przepływkę od 2,5 i...

...auto zmuliło się i zaczęło więcej palić.(zrobiłem 300 km) Ten drugi objaw pewnie przez to zmulenie. Trzeba mocniej cisnąć aby uzyskać efekt z przed wymiany podzespołów. Dlatego w piątek wracam do poprzedniego setupu :).

Opublikowano
witam ja wlasnie jestem po zabiegu zmiany glowicy w mojej m20b20 na glowice 2,5 powiem szczeze ze musialem pogrzebac w przeplywomierzu i odpiac sande lambda zeby miala wolne obroty jak trzeba i róznica jest odrazu widoczna (nietylko na spalaniu)leiej sie zbiera chociaz mamjeszcze zaworki do przestawienia bo jakoddalem doplanowania to ustawili je na 0,20 a z tego co sie dowiedzialem powinny miec 0,25 na zimnym silniku na chamowni niebylem ale recze ze lepiej sie teraz bryka
Opublikowano
witam ja wlasnie jestem po zabiegu zmiany glowicy w mojej m20b20 na glowice 2,5 powiem szczeze ze musialem pogrzebac w przeplywomierzu i odpiac sande lambda zeby miala wolne obroty jak trzeba i róznica jest odrazu widoczna (nietylko na spalaniu)leiej sie zbiera chociaz mamjeszcze zaworki do przestawienia bo jakoddalem doplanowania to ustawili je na 0,20 a z tego co sie dowiedzialem powinny miec 0,25 na zimnym silniku na chamowni niebylem ale recze ze lepiej sie teraz bryka

 

moze sie lepiej zbiera bo w poprzedniej zawory nie trzymały cisnienia.chyba bez powodu nie zmieniales głowicy :?: pozatym glowica od 325i chyba troche odprezyła ci silnik

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.