Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W naszej giełdzie ukazało się ogłoszenie sprzedaży Ety na części, sprzedający reklamując sprzedaż silnika zamieścił międzyinnymi taką informację:

 

 

"Kolejne BMW skończyło swój żywot. Tym razem e30 325e (eta-2,7litra). Sprzedam każdą jego część. Silnik w stanie niezłym. Ciekawostka dla posiadaczy 320i(po wsadzeniu dołu z ety mozna uzyskać 150km)."

 

Zaciekawiła mnie ta informacja o dole z Ety: czy ktoś wie coś na ten temat? Jak to miało by wyglądać?

http://images22.fotosik.pl/34/375df5381f18b28am.jpg

Moja śliczna była..........teraz w Gliwicach

Opublikowano
z tego co wiem, dół od ETY z głowicą np. od 2,5 robi straszną rzeźnię, jak na prostą, 12-zaworową sześciocylindrówkę. :mrgreen:

18.11.2006

Forza evil!

Opublikowano

Góra - od uszczelki pod głowicę w górę. (głowica, kolektory, rozrząd)

Dół - wszystko co pod uszczelką. (blok, układ korbowo-tłokowy)

:8)

http://i3.photobucket.com/albums/y100/kabaty/Dsc00102.jpg

Śnieżnobiała Księżniczka Monachijka... :]

Opublikowano

nie wiem jak w przypadku dwulitrówki, ale podobno 2,7 na osprzęcie 2,5 poleci bez stresu... może będę miał to okazję przetestować... :twisted:

 

jeśli sprawa dojdzie do skutku - dam znać, napiszę co i jak...

18.11.2006

Forza evil!

Opublikowano
z tego co wiem, dół od ETY z głowicą np. od 2,5 robi straszną rzeźnię, jak na prostą, 12-zaworową sześciocylindrówkę. :mrgreen:

 

Pod warunkiem ze dol jest od SUPER ETY, do starej ETY pasuje glowica z 2.0.

Opublikowano

Dol od starej ety mozna podlozyc tylko pod czapki 200 i 731 wiec 885 (M20B25) nieda rady bo bedzie ZONK.

 

Natomiast pod czapke 885 mozna podlozyc tylko dol od superety. Od starej ety bedzie lipa...

 

 

Ten temat juz dawno rozkminiono na innym forum, ale niestety tu niemozna reklamowac innych for :lol:

Nie prosta lecz zakręt jest wyzwaniem ;)

http://img346.imageshack.us/img346/5111/bkp2kl.jpg

Opublikowano
Dol od starej ety mozna podlozyc tylko pod czapki 200 i 731 wiec 885 (M20B25) nieda rady bo bedzie ZONK.

 

Natomiast pod czapke 885 mozna podlozyc tylko dol od superety. Od starej ety bedzie lipa...

 

 

Ten temat juz dawno rozkminiono na innym forum, ale niestety tu niemozna reklamowac innych for :lol:

 

A co z elektroniką i układem zasilania paliwa? Pozostaje od 2,0?

http://images22.fotosik.pl/34/375df5381f18b28am.jpg

Moja śliczna była..........teraz w Gliwicach

Opublikowano

Elektronika to np Motronic 1.1 lub 1.3 powinien podejsc...

Paliwo to np M30B35 lub m50B25 maja okolo 185ccm wydajnosci a m20B25 ma 145ccm (okolo). Regulatro paliwa ite itd

 

 

polecam poczytac forum ;)

Nie prosta lecz zakręt jest wyzwaniem ;)

http://img346.imageshack.us/img346/5111/bkp2kl.jpg

Opublikowano

Jakby ktoś już złożył to "potwornie mocne" 2,7 z glowicą od 2,5 lub od 2,0, to mam prośbę już chyba po raz 35-ty.

Niech pojedzie na hamownię i sprawdzi czy udało się uzyskać ponad 170KM (seria dla 325i), lub niech sprawdzi auto na prostej z Lukasa seryjnym 325i lub chociaż z moim skromnym 325i.

A może ktoś już był na hamowni takim "potworem", a ja nic nie wiem?

NSW
Opublikowano

heja.

Bor ja niedlugo bede mial wydruk ze swojej bylem ukochanej z hamowni.

Jak tylko pozwoli czas, brahol podjedzie w Essen na hamownie.

Bor hamownia hamownia, ale przeciez znasz chyba osiagi mojej bylej i to bez zmiany glownicy ;) 325i wymiekalo, wiec chyba mowi samo za siebie, i do tego mialem baaardzo dlugi dyfer S2.93,mysle ze na S3.15 wogole 325i zostalo by o jeszcze jedna dlugosc w tyle, nie mowiac o tym ze nie zdazylem motornica 1.3 zapodac i sprezyn podwojnych zaworowych, caly czas pracowalo na 1.0 basic na programie Dinan i kijowym wydechu

[email protected]

gg 1041



PROJEKT SZYBKA ETA STAGE 2

http://img516.imageshack.us/img516/8284/113863664644f590e20953anv7.jpg

Opublikowano
Z tym, że 325, a 325 to czasami jest różnica, i to spora. Z Lukasem porównywałeś? Jeśli jego Białą objechałeś, to rzeczywiście auto OK.
NSW
Opublikowano

niestety nie mialem okazji z lucasem, ale z 4 innymi owszem ;)

nawet z mercem 320ce, bmw 735i manual, 535i manual,535 automat, audi a6 2.5tdi 02 rok chyba, e34 530iv8 automat,...reszty nie pamietam

 

zreszta co za roznica, uwazam ze bylo warto podlubac, bo dawalo duzo frajdy

[email protected]

gg 1041



PROJEKT SZYBKA ETA STAGE 2

http://img516.imageshack.us/img516/8284/113863664644f590e20953anv7.jpg

Opublikowano
niestety nie mialem okazji z lucasem, ale z 4 innymi owszem ;)

nawet z mercem 320ce, bmw 735i manual, 535i manual,535 automat, audi a6 2.5tdi 02 rok chyba, e34 530iv8 automat,...reszty nie pamietam

 

zreszta co za roznica, uwazam ze bylo warto podlubac, bo dawalo duzo frajdy

 

Slawo jak wypadles z 535i manual :mrgreen: (E34?) :?:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

tak sie sklada ze mam stara ete i rzeczywiscie jak zalozylem glowice od 2.5l (885) byla lipa do 3.5 tys,ale powyzej tych obrotow rodzila sie bestia,niestety tylko na gazie bo benzin mi przestalo dzialac. Lukas dobrze pisze do starej ety glowica od 2.0 (m20b20 z koncowka 200 ale najlepiej 731wieksze kanaly dolotowe) a do super ety gora od 2.5l (m20b25 z koncowka 885). Najlepiej kupic e30 z silnikiem 2.0 lub 2.5 i przelozyc dol silnika od ety,najmniej roboty bo w innym wypadku trzeba zmieniac wiazke,komputer,oborotomierz(eta ma do 5tys),przeplywomierz,kolektor,przepustnice,wtryski(maja inna opornosc i wydajnosc mniejsza przy ecie)

Ja niestety poszedlem druga strona,ale warto zabawa przednia:)

Ale panowie to co potrafi E30 w turbo,to jest po prostu cos pieknego,zero kompromisow,jak ktos nie wierzy prosze bardzo.Obejzyjcie to a sami sie przekonacie o czym rozprawiam:)Tylko zapnijcie pasy bo ostra jazda

Pozdrawiam wszystkich E30 turbo:)

Opublikowano
Slawo jak wypadles z 535i manual :mrgreen: (E34?) :?:

 

Slavo niewiem jak wypadł, ale ze mną 635CSi E24 niedaje rady ... ;)

Manual rzecz jasna ;)

 

 

Jaco, hamowałeś się :?:

 

 

PZDR!

Nie prosta lecz zakręt jest wyzwaniem ;)

http://img346.imageshack.us/img346/5111/bkp2kl.jpg

Opublikowano
Wtedy niestety nie,ale teraz montuje 731 troche mi to jeszcze zajmnie czasu,ale z pewnoscia hamownie odwiedze.
Opublikowano
Slavo niewiem jak wypadł, ale ze mną 635CSi E24 niedaje rady ... ;)

Manual rzecz jasna ;)

 

Faktem jest, że dobremu 325i E30 mało co jest w stanie podskoczyć :twisted:

W to co się dzieje czasami podczas pojedynków na lotnisku w Piotrkowie niektórzy nie mogą uwierzyć :lol:

Dlatego tak jestem ciekaw tych 327i "wynalazków".

Czekam na wykresy lub pojedynek...

NSW
Opublikowano
Slawo jak wypadles z 535i manual :mrgreen: (E34?) :?:

 

Slavo niewiem jak wypadł, ale ze mną 635CSi E24 niedaje rady ... ;)

Manual rzecz jasna ;)

 

Duza przewaga 6-tki nad ETA do 100km/h ??

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
niestety nie mialem okazji z lucasem, ale z 4 innymi owszem ;)

nawet z mercem 320ce, bmw 735i manual, 535i manual,535 automat, audi a6 2.5tdi 02 rok chyba, e34 530iv8 automat,...reszty nie pamietam

 

zreszta co za roznica, uwazam ze bylo warto podlubac, bo dawalo duzo frajdy

 

Slawo jak wypadles z 535i manual :mrgreen: (E34?) :?:

 

do okolo 130-140 zostalo o jedna,moze poltora dlugosci auta

[email protected]

gg 1041



PROJEKT SZYBKA ETA STAGE 2

http://img516.imageshack.us/img516/8284/113863664644f590e20953anv7.jpg

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Chcieliście wykres, to macie. Silnik jest mocno odprężony (8:1). Przy stopniu sprężania ok 9,5:1 powinno być ok 160 KM. Ale i tak podstawą jest dobre wystrojenie silnika. A na seryjnych komputerach nie da się osągnąć pełnego potencjału takiej hybrydy.

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//selftest.pl/wykres123.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.