Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
a jak wyglada sprawa ze sworznaimi w e46-bo nie mialem okazji widziec jak to tam jest -one tez uwielbiaja pukac, jesli bedziesz wachacz wyjmowal do wymiany tuleki moze warto sie zastawnoiic nad zmiana wszystkich tych elementow tlumiacych drgania( sworznie itp) bo wiem ze robiznam jest droga a jak wymienisz tuleje i nie daj Boze za miesiac padnie sworzec to znowu koszty pracy bo trzeba waszytsko wyjmowac.Jelsi sa w stanie co najmniej dostattecznym to nic wiecej nie wymieniaj jak tylko elemnet zurzyty
Opublikowano
Jutro jadę na wymianę to zobaczę jak sprawa wygląda że sworzniami ale pocieszające jest to że są wymienne bo w cosworthie to cały wachacz kosztuje 700zł plus tuleje to razem 850zł ale jak na razie to wymieniłem 3lata temu i nie wiem co to znaczy bijący sworzeń oprócz oczywiście tulej gum-met. bo to wymieniam raz na rok przy naszych drogach i alu.225/45/17
Opublikowano
no tak, ale najpierw musisz wachacze wymienic na Meyle i wtedy mozesz sobie sworznie zmieniac. W OEM wachaczach nie ma mozliwosci zmiany sworznia, niestety...
Opublikowano
mnie też coś zaczyna stukać / lewy przód /delikatnie i wyłącznie na kiepskiej drodze dojazdowej i przy żółwim tempie 5km/h to słychać ,ale może poczekać z tym do wiosny ?? mam nadzieje że te zawiechy w tych autach nie są takie jak w Audi A4 co mnie rocznie naprawa wychodziła ładnych parę baków :mrgreen:
Opublikowano
:cool2: , czyli niezależnie od producenta wahaczy można wymienić tuleje oraz łączniki stabilizatora ?? dzisiaj oddaje auto w ręce znajomego mechanika na wymiane płynów i mówiłem mu że coś mi w lewym przodzie stuka a jak nogą 'pcham' koło to ma luzy wieksze niż z prawej strony - kupowałeś to z Aukcji ?? - jeszcze zapytam o łożyska bo coś mi buczeć zaczynają - jakie kupić bo tanie nie są
Opublikowano
Co jest faktycznie do wymiany bo podczas 'ruszania' kołem wzdłuż auta - wystarczy kopnięcie w bierznik na skręconych kołach nogą , bardzo się rusza czyli ma luzy , z drugiej strony jest sztywne
Opublikowano

Jeśli w czasie raptownego hamowania masz takie jakby uderzenie wyczuwalne na kierownicy to będzie właśnie wywalona tuleja u mnie to środek w jedny jak i drugim wachaczu wyszedł prawie sam bo gumy były jpozrywane ale podobno nie były ruszane od nowości i lepiej wymień od razu dwie i niech mechanik pamięta że na tulejach ma strzałki które muszą siępokrywać z linią na mocowaniu wachacza i wymień przy okazji łączniki koszt nie wielki a będziesz mniał spokój, a co do sworzni to u mnie są wymienialne.

Tuleje jak i łaczniki kupiłem w hurtowni bo czasu mało i kosztowało mnie to 150zł czyli tuleje po 50zł/szt. i łączniki po 25zł.

Opublikowano
Bije mi własnie kierownica podczas hamowania a nie miałem tego , możliwe ,że nic tam przez 4 lata czyli od nowości nie było robione , kupię jak piszesz tylko muszę szukać po necie bo u mnie zero części do BMW - w poniedziałek jestem w Krakowie to może ktoś mi da namiar? wolał bym już kupić bo auto mam w tej chwili u mechanika / wymienia wszystkie płyny / a potem to ciężko się go doprosić bo ma co robić
Opublikowano
wszystkie klocki nowe w sierpniu dawałem - wszystkie tarcze były przy okazji szlifowane - jest OK a przy hamowaniu bije ale tylko jak juz kończę hamować , nie przy zwalnianiu nop ze 150 do 50 tylko na końcu
Opublikowano

Akurat szlifu nie uznaję ale kto jak woli no to pozostają tuleje.

W swoim też będe zmieniał tarcze na zimmermana sport wraz z klockami zobaczymy jak to będzie chamować :).

Do tej pory używałem ATS i działało pięknie tylk oklocki szybko siękończyły.

Opublikowano
ja to zrobiłem tzn. splanowałem te nierówności i ranty , dużo Kkm na nim nie zrobię , może 15tyś i wszzystko - zbieram na X5 , nie nowe ale takie względne

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.