Skocz do zawartości

kontrolka rezerwy paliwa nie zapala sie


3zeR

Rekomendowane odpowiedzi

sprawa wyglada tak: wskazowka poziomu paliwa juz dawno na czzerwonym, prawie na 0 a kontrolka ani na sekunde sie nie zzapalila. zarowka okej bo sprawdzana.

Moje pytanie jest nastepujace: ktory plywak jest podpiety do kontrolki: ten przy pompie czy ten po drugiej stronie? gdzie jest usredniany pomiar z obu plywakow?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w E30 to jest tak , ze wskazówka musi bardzo nisko zejsc , zeby zapaliła sie rezerwa. Moze sprawdz jeszcze czy nie musi zejsc nizej.

Jazda BMW to podobnie jak jazda TIRem tylko zapas miejsca zostawiam po stronie zewnetrznej

http://img389.imageshack.us/img389/8589/obraz037editedeg8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontrola zapala się baaaaaaardzo późno.

W baku są wtedy opary wystarczające na 30-50 km.

 

Miałem E30 przez 5 lat.

Do dziś nie wiem, czy lampka rezerwy w nim działała.

I radzę tego nie sprawdzać w naturze :D

Pompa paliwa tego nie znosi :!:

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Tak jak koledzy napisali,kontrolka zapala sie ,kiedy wskaznik opusci czerwone pole!Koniec ,kropka!

Jak jestes bardzo ciekawy,to mozesz do tego doprowadzic ,nie wlewajac paliwa.

Ale osobiscie odradzam :nienie: Uszkodzisz pompe!!

chyba,ze ci na tym nie zalezy.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam byłem ciekawy kiedy zapali mi się kontrolka rezerwy (silnik M40) i próbowałem jeździć jak najdłużej bez tankowania... :nienie:

 

Z reguły staram się aby jednak w baku była połowa jego pojemności.

Kiedyś zaparkowałem auto na mocno pochylonym terenie poprzecznie do nachylenia tak, że auto było mocno przechylone na lewą stronę i upragniona czerwona lampka zapaliła się :idea:

 

A wczoraj wieczorem najprawdopodobniej pompa paliwa zakończyła swój żywot :cry2: Ale chciałem się upewnić:

 

Objawy:

 

Rozrusznik kręci, iskra na świecach jest - sprawdzałem, świece są suche jak pieprz :duh: , akumulator sprawny no i nie słychać jak pracuje pompa paliwa(wcześniej mocno rzęziła :mad2: ), paliwo w baku też jest...

 

Czy jest jakiś pewny sposób żeby stwierdzić czy faktycznie pompa kaput :?:

 

Autko posiada też instalkę LPG ale używam jej na przemian z PB w stosunku 100 km na PB/300 na LPG

 

Pozdrawiam

www.ifp.pl

www.bmw-e30.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy buczenie pompy paliwa (buczała od czasu jak kupiłem, przejechałem 10000km i nie buczy ani ciszej, ani głosniej, nic sie nie zmieniło w tym wzgędzie) oznacza ze jest na wykonczeniu?? czy da sie to jakos zlikwidowac??

dodam ze buczy najgłosniej zaraz po odpaleniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy buczenie pompy paliwa (buczała od czasu jak kupiłem, przejechałem 10000km i nie buczy ani ciszej, ani głosniej, nic sie nie zmieniło w tym wzgędzie) oznacza ze jest na wykonczeniu?? czy da sie to jakos zlikwidowac??

dodam ze buczy najgłosniej zaraz po odpaleniu

 

U mnie też buczała aż przestała, przejechałem od kupna ok. 10000 km no i padła :mad2:

 

Wszystko zależy od tego czy poprzedni właściciel jeździł na pustym baku czy miał zalane conajmniej 3/4 - tak jak to jest zalecane. Wtedy prawdopopdobieństwo uszkodzenia pompy jest dużo mniejsze.

www.ifp.pl

www.bmw-e30.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od tego czy poprzedni właściciel jeździł na pustym baku czy miał zalane conajmniej 3/4 - tak jak to jest zalecane.

 

to ja jestem tym co jezdzi na pustym baku :/ z racji tego ze budżet własny niewysoki i dystanse do pokonania niewysokie to zalewam za 10-20 zł cały czas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja jestem tym co jezdzi na pustym baku :/ z racji tego ze budżet własny niewysoki i dystanse do pokonania niewysokie to zalewam za 10-20 zł cały czas

 

Możesz zalać PB do pełna raz a poźniej dolewać po te 20-30 zeta. Nie wiem natomiast jak to będzię z jakością paliwa bo podobno paliwo dość szybko "wietrzeje" i czy takie "dolewki" będą wystarczające do utrzymania odpowiedniej ilości oktanów.

 

Jak przez zimę nie jeździłem na skuterze to na paliwie, które było w baku przez 3-4 miesiące, ledwo maszyna jeździła a spalanie wyniosło 3l/50 km :shock:

 

Dziwna sprawa z moją pompą...

Odpaliłem auto na LPG, pojeździłem troszkę i nagle usłyszałem z tył znajome buczenie pompy :!:

 

Teraz brzęczy jak dawniej, pali na PB i wszystko wróciło do normy...

 

Sam już nie wiem co dolega mojej beci :cry2:

www.ifp.pl

www.bmw-e30.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"]A to nie jest tak, że przy przekręceniu kluczyka kontrolka powinna zapalić się na moment ?

U mnie właśnie tak nie jest :(

Muszę sprawdzić czy to nie żarówka.

Nie w E30. W E36 już tak jest, że jak przekręcasz kluczyk to na chwilę zapala się kontrolka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.