Skocz do zawartości

pompa wspomagania i przekładnia kierownicza


pyjo73

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.mam 520 i e34 i obiawy są takie że podczas skręcania lub kręcenia na postoju kierownicą przeskakuje tzn kawałek idzie dobrze potem jest opór i znowu dobrze i znowu opór i tak niezalerznie w prawo czy w lewo a podczas jazdy mogę skręcić na maxa i zostaje w tej pozycji czyli kręce się w kółko .Czy ktoś wie co się zepsuło przekładnia pompa a może wiecie jakie ciśnienie musi dawać pompa wspomagania?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na moje rozeznanie to cos nie tak jest z przekładnia kierownicy. Ja miałem juz w jednym aucie problem tego typu , ze wspomaganie jakby słabo działało i okazało sie ze wycieka troche płyn z przekładni kierowniczej. Wymieniłem na inna i po sprawie. Martwi mnie tylko ze po skrecie nie odkreca sie kierownica bo ja tego nie miałem. Strach jezdzic

Jazda BMW to podobnie jak jazda TIRem tylko zapas miejsca zostawiam po stronie zewnetrznej

http://img389.imageshack.us/img389/8589/obraz037editedeg8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to strach jeżdzić ,wycieków nie ma ani z pompy ani z przekładni.Ten moment zatrzymania to tak jagby się soś zacierało .Wymieniłem końcówki drążków,zrobiłem zbieżność potem ktoś mi podpowiedział że to mogą być łożyska górnych mocowań amortyzatorów -wymieniłem całe poduszki niedługo wymienie pół mojej bemki i dalej będzie to samo już nie wiem sam co robić dobija mie ta niewiedza i bezradność jeszcze do tego nie mogę pojeździć bo się nieda.Proszę podpowiedzcie co z tym może być.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprawdopodobniej problem leży w samej przekładni kierowniczej. Miałem podobny problem w e30. Wspomaganie chodziło bardzo dobrze kierownicą można było kręcić jedym palcem ale nie odbijał ster po skręcie w prawo :(

Okazało się, że to już jej końcóweczka, po wymianie jest ok.

Tak na marginesie najgorsze jest wymienianie wszystkiego po kolei co komu przyjdzie do głowy :(

http://img842.imageshack.us/img842/1250/arto.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz kogos postawic aby patrzyl na pompe wspomagania. Ty siedz i krec kierownica w jedna i druga strone. Jezeli na chwilke staje/zwalnia pompa to znaczy ze jest albo zapowietrzona (choc powinna odpowietrzyc sie sama) albo pada. Jezeli chodzi o nie wracanie kierownicy to czy kiedys bylo OK czy juz kupiles z tym defektem?? Jezeli kupiles to najprawdopodobniej ktos kiedys likwidowal luzy kierownicy i za mocno skrecil przekladnie. Efektem jest wlasnie ze ster pozostaje w pozycji np do skretu.

Sprawdz jeszcze podstawowa sprawe (choc pewnie to juz zrobiles) a mianowicie olej w ukladnie wspomagania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autko kupiłem za niewielkką kasę ,miało luzy i padnięte amorki ,luzy skasowałem amorki wymieniłem na gazowe i zrobiłem diagnostykę było wszystko ok" ale pierwsza trasa 250 km.w jedną stronę a w drodze powrotnej zaczeło się pogarszać i rzucać po drodze 50 km. przed domem strch się bać przeżyłem horror poprostu nie da się jeździć.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.