Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich jestem posiadaczem E36 od pół roku, od niedawna zaczeły sie odzywać popychacze,chcialem wymienic popychacze i dzwigienki,a walek zostawic bo jest dobrym stanie,czy darde bez sciagania walka czy jest taka mozliwosc,jak tak to jak mozna to zrobic.Czy firmy MOTIV sa wmiare dobre popychacze
Opublikowano
na poczatek wlej minerała castrola 15w-40 ale nie tego co jest w marketach tylko profi albo profesion,bo ten popularny nazywa sie chyba protect,na jakis czas pomoze,jak dysponujesz kaska na naprawe to znajdz dobry warzstat i niech robia ale najpierw diagnozuja bo u brata wymienilismy dosłownie jeden konik(sami w warsztacie domowym :mrgreen: )i tzw pastylke i pomogło-koszt 60zł czesci i flaszka na opicie radości ze trafilismy.pozdro
Opublikowano
tak napeno jest to m40 1.8I,a cos jet nietak :jawdrop:

Nie,nie :P Wierze!

Tylko myslalem,ze wejdziesz w opcje "szukaj"/na gorze stronki.

Wpisz m 40 ,a potem moze pare postow znajdziesz na temat tego doskonalego motorku :mrgreen:

pozdrawiam

Opublikowano
no belgus nie strasz kolesia m40 nie jest moze idealny ale jest ok pod wieloma wzgledami a ze trzeba o nie troche bardziej dbac......cóż taki ich urok.pozdro
Opublikowano
nie ma takiej mozliwosci,przynajmniej ja nie znam takiej,a co do firmy to nie wiem.kup polskie z gwarancja i pewnie zdażysz te auto sprzedac zanim sie sypną.pozdro
Opublikowano

Jak klepie w M40 to do wymiany :hydrauliczne popychacze zaworów,oraz krzywki które je popychają

Nigdy nie wlewać oleju mineralnego do M40 - tylko półsyntetyk :!: Mineral leje się do silników bez hydrauliki :!:

Opublikowano

Witam

Mam pytanie czy na wałku rozrządu, popychaczach oraz dzwigienkach powinno byc napisane gdzieś że są firmy FEBI bo kupilem taki zestaw na allegro ale nigdzie nic nie pisze i zastanawiam sie czy te czesci napewno sa firmy FEBI.

 

Na wałku jedyny wygrawerowany napis to F-404

 

Za odpowiedzi z góry dziękuje

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Jak klepie w M40 to do wymiany :hydrauliczne popychacze zaworów,oraz krzywki które je popychają

Nigdy nie wlewać oleju mineralnego do M40 - tylko półsyntetyk :!: Mineral leje się do silników bez hydrauliki :!:

I tu sie nie zgadzam,zaczeło klepac i po zalaniu(dobrym,markowym itd)mineralem ucichło i chodzi u kumpla do dzisiaj-jakies trzy zmiany oleju czyli ok.30tkm.pozdro

Opublikowano

Da się bez problemu wymienić popychacze i dźwigienki, bez wyciągania wałka ani demontowania rozrządu.

 

Obracając odpowiednio wałem korbowym ustawiasz sobie tłoki i można później docisnąć zawór czymś, wyjąć dźwigienkę, potem popychacz i pastylkę i tak 8 razy. Lepiej to robić w 2 osoby - jeden dociska zawór (sprężyna jest mocna) a drugi w międzyczasie łapie dźwigienkę.

 

Olej do M40 to tylko i wyłączeni pełny syntetyk 5W40. W innym przypadku jest gorsze smarowanie. Minerał to strzał do własnej bramki a półsyntetyk to również czasowe zrycie dźwigienek (u mnie na półsyntetyku pochodziła 4 miesiące potem się zryła). Na 5W40 jest ok. Instrukcja mówi 5W40 więc leje się 5W40 - nie bez przyczyny. W tym sinliku, nie zależnie od przebiegu. Ja mam 230 tyś. Jakby zaczął brać olej wolałbym dolewać 5W40 niż co chwila wymieniać a to popychacz a to dźwigienkę.

 

Tutaj masz FAQ o M40.

Opublikowano
A czy jeżeli do tej pory jeżdziłem na oleju Castrol 10w 60 czyli pełny syntetyk i teraz wymieniam cały rozrząd to lepiej zalac go 5w 40 czy zostac przy 10w 60??
  • 1 rok później...
Opublikowano

WITAM ZNAM TEN PROBLEM ALE JEST ROZWIĄZANIE NAWET DOSYĆ TANIE.KIEDYŚ MIAŁEM E30 1.8 M40 NAJPIERW CYKAŁO PYAŁEM CO ZROBIĆ ODPOWIADALI JEŻDZIĆ WIĘC JEŻDZIŁEM ZACZEŁO KLEKOTAĆ NO I KLOPS PO PEWNYM CZASIE ZACZEŁO MULIĆ PRZY 4500 OBDR. NO TO DO MECHANIKA KOSZT NAPRAWY 1200ZŁ WAŁEK, DŹWIGIENKI, SAMOREGULATORY DO WYMIANY. :mad2:

TERAZ MI SIĘ TRAFIŁO E36 Z SILNIKIEM M40 KUPIŁEM BO STAN IDEALNY SILNIK TEŻ JAK NOWY NIC NIE STUKA NIC NIE PUKA :cool2: PRZEJECHAŁEM NIM 25000TYŚ ZACZEŁO CYKAĆ WIĘC MYŚLĘ TRZEBA COŚ ROBIĆ WIĘC SZUKAM. I ZNALAZŁEM ADAPTACJA DŹWIGIENEK Z 1.8 M43 POPROSTU REWELACJA. JAKIE PLUSY

-CICHA PRACA JAK W M43

-ODCIĄŻENIE PASKA ROZRZĄDU

-ŁATWIEJSZY ROZRUCH

-BRAK TRĄCYCH ELEMENTÓW

 

MINUSY BRAK

 

KOSZTA JA ZA KOMPLET DŹWIGIENEK W SUPER STANIE PŁACIŁEM 100ZŁ

CENA WACHA SIĘ OD 80 DO 150

ADAPTERY TO 90ZŁ OCZYWIŚCIE OD SŁYNNEGO PANA ANDŻEJA KTÓRY JE OPRACOWAŁ.

WIĘC 190ZŁ

SAMOREGULATORY OK ACHA NIEKUPUJCIE PODRYBEK WYTRZYMUJĄ GÓRA 10TYŚ

 

NO I REWELA OLEJ POLECAM SHEL 10W40 NIGDY CASTROL TRAGEDIA

DLA ZAINTERESOWANYCH TWOŻĘ STRONKĘ JAK ZAADAPTOWEĆ DŹWIGIENKI Z M43 BĘDĄ ZDIĘCIA PORADY OPISY. POZDRAWIAM

Opublikowano
WITAM ZNAM TEN PROBLEM ALE JEST ROZWIĄZANIE NAWET DOSYĆ TANIE.KIEDYŚ MIAŁEM E30 1.8 M40 NAJPIERW CYKAŁO PYAŁEM CO ZROBIĆ ODPOWIADALI JEŻDZIĆ WIĘC JEŻDZIŁEM ZACZEŁO KLEKOTAĆ NO I KLOPS PO PEWNYM CZASIE ZACZEŁO MULIĆ PRZY 4500 OBDR. NO TO DO MECHANIKA KOSZT NAPRAWY 1200ZŁ WAŁEK, DŹWIGIENKI, SAMOREGULATORY DO WYMIANY. :mad2:

TERAZ MI SIĘ TRAFIŁO E36 Z SILNIKIEM M40 KUPIŁEM BO STAN IDEALNY SILNIK TEŻ JAK NOWY NIC NIE STUKA NIC NIE PUKA :cool2: PRZEJECHAŁEM NIM 25000TYŚ ZACZEŁO CYKAĆ WIĘC MYŚLĘ TRZEBA COŚ ROBIĆ WIĘC SZUKAM. I ZNALAZŁEM ADAPTACJA DŹWIGIENEK Z 1.8 M43 POPROSTU REWELACJA. JAKIE PLUSY

-CICHA PRACA JAK W M43

-ODCIĄŻENIE PASKA ROZRZĄDU

-ŁATWIEJSZY ROZRUCH

-BRAK TRĄCYCH ELEMENTÓW

 

MINUSY BRAK

 

KOSZTA JA ZA KOMPLET DŹWIGIENEK W SUPER STANIE PŁACIŁEM 100ZŁ

CENA WACHA SIĘ OD 80 DO 150

ADAPTERY TO 90ZŁ OCZYWIŚCIE OD SŁYNNEGO PANA ANDŻEJA KTÓRY JE OPRACOWAŁ.

WIĘC 190ZŁ

SAMOREGULATORY OK ACHA NIEKUPUJCIE PODRYBEK WYTRZYMUJĄ GÓRA 10TYŚ

 

NO I REWELA OLEJ POLECAM SHEL 10W40 NIGDY CASTROL TRAGEDIA

DLA ZAINTERESOWANYCH TWOŻĘ STRONKĘ JAK ZAADAPTOWEĆ DŹWIGIENKI Z M43 BĘDĄ ZDIĘCIA PORADY OPISY. POZDRAWIAM

 

Tłumacza!!

 

Jest północ, miałem m40 pod maską i cieszę się że się go pozbyłem. Z chęcią jednak czytam wrażenia innych z boćkiem natomiast niektórych postów po prostu przeczytać się nie da :duh: Bedę twardy - jutro spróbuję :mad2:

Opublikowano
Nigdy nie wlewać oleju mineralnego do M40 - tylko półsyntetyk :!: Mineral leje się do silników bez hydrauliki :!:

 

Ja wlewam mineralny 15W40 zgodnie z zaleceniem producenta - przebieg 250000km i żadnego bociana - ani z rana - ani z wieczora.

Także nie wiem co wy się wiecznie przyczepiecie do tego oleju mineralnego. Producent zezwala i tyle

Także kolego nie wprowadzaj w błąd - przeczytaj najpierw instrukcje obsługi BMW E36 z silnikiem M40.

 

Pozdrawiam

  • 5 lat później...
Opublikowano

Witam,jak pozbyc sie bociana M40 turbo E30?

 

Dzwigienki od M43,brak luzu zaworowego po zgaszeniu silnika,odcinka OK.

 

Przeczytalem wszystkie fora i wnioskuje ze NA BOCIANA NIE MA MOCNYCH.

Bielsk Podlaski tel. 506 572 798.
  • 2 miesiące temu...
  • 4 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.