Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem bo nie wiem czy to normalne ale tylnie koła w mojej e30 318i 86rok są pochylone górą do wewnatrz / \

Opony ścina mi od środka bardzo szybko

Zauważyłem że nowsze po 87 roku mają mniej pochylone koła

Czy można to jakoś zmienić, zmieniając tuleje tylnej belki ?

Tulejki na wachaczach są w dobrym stanie

Prosze o poradę

Opublikowano

standard ale sprężyny są peknięte równo na pierwszym zwoju (tym najmniejszym) ale i tak tył jest wysoko

Chciałem obniżyć ale wtedy to całkiem koła się położą

Opublikowano
wpadłem na genialny pomysł!

wyremontuj zawieszenie, sprawdź geometrię - będzie dobrze!

 

Nie wspominająć o pekniętych sprężynach... :duh:

Opublikowano

dobra, nie ma co wiecej gadac. kazda e30 tak ma pochylone tylne kola i tak ma byc. no chyba ze chcesz miec zawieszenie ala stary polonez lub enduro.

kola w beemce pochylaja sie w negatyw gdy robisz wieksza glebe. aby dobrze to wygladalo trzeba dac felge z odpowiednim odsadzeniem zeby kola byly rowno z rantem a nie schowane jak w duzych fiatach( w sumie e30 przed 87r jest nawet podobna do fiata 125p ) :mrgreen:

Opublikowano
( w sumie e30 przed 87r jest nawet podobna do fiata 125p ) :mrgreen:

 

hmmmm........ borewicz jest już oldskulowym wozidłem :nienie:

 

Malo tego dla mnie polska motoryzacja jest naparawde mi sie podoba :!:

i nie dam zlego slowa powiedziec na wszelkie polskie auto do konca lat 90...

Fiat 125p czy Polonez (szcegolnie werska coupe) sa naprawde fajne a o syrence czy poczciwym maluszku ktory zmotoryzowal polske chyba nie trzeba za duzo gadac poprostu sa super :8)

moje modele
Opublikowano
( w sumie e30 przed 87r jest nawet podobna do fiata 125p ) :mrgreen:

 

hmmmm........ borewicz jest już oldskulowym wozidłem :nienie:

 

Malo tego dla mnie polska motoryzacja jest naparawde mi sie podoba :!:

i nie dam zlego slowa powiedziec na wszelkie polskie auto do konca lat 90...

Fiat 125p czy Polonez (szcegolnie werska coupe) sa naprawde fajne a o syrence czy poczciwym maluszku ktory zmotoryzowal polske chyba nie trzeba za duzo gadac poprostu sa super :8)

Jestem tego samego zdania, sam zaczynalem swoja przygode z motoryzacja od Poloneza A.D. 1986 ;], w miedzyczasie mialem troche samochodow, a wrcilem do Bawarki rok mlodszej od pierwszego poldolota.

A w miedzyczasie mialem rozne rzeczy, od Vectry B. przez Passata B4, po MB V-220 CDI... jednak zadne nie daje mi takiej radosci z jazdy jak E30. :8)

 

 

P.S. Polska motoryzacja, wylaczajac Syrene, miala jedna wspolna ceche z BMW- jedynie sluszny system napedu - RWD. :8)

http://i3.photobucket.com/albums/y100/kabaty/Dsc00102.jpg

Śnieżnobiała Księżniczka Monachijka... :]

Opublikowano

driverE30, odsyłamm Cię do książki "Sam naprawiam BMW E30" - tam jest ta kwestia wyjaśniona. sprężyny tylne są łatwo wymienialne, a używane nawet tanie (czyba cztery dychy sztuka), więc problem da się szybko 'zaleczyć'.

P.S. Polska motoryzacja, wylaczajac Syrene, miala jedna wspolna ceche z BMW- jedynie sluszny system napedu - RWD.

właśnie - i to było w tych autkach fajne: super zabawa zimą, włączając malucha oczywiście, którym latem dało się jeździć jak gokartem, a zimą bokami jak M3!

pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.