Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie. Nazywam się Wojtek, do tej pory miałem już naprawdę dużo róznych samochodów. Ostatnie cztery to Opel Vectra, Ford Mondeo, Volkswagen Passat, no i teraz Land Rover Freelander. Sprawa ma się tak, ze Land Rover mi nie spasował, mało wygodny... Do tej pory jednak nie miałem nigdy BMW, i chciałbym wejść w ten klimat.

Za cenę mojego Land Rovera http://www.otomoto.pl/c/5tb2g, mogę mieć już ładne BMW E39. Czy możecie mi opisać wady i zalety tego samochodu? Oraz podać ceny części eksploatacyjnych? Mam ofertę BMW E39 2,5tds z 1997r. szara skóra, dwa komplety oryginalnych felg aluminiowych (w tym jedne 18''), przednie lampy z modelu 2001 z ksenonami, dwustrefowa klimatyzacja, lusterka jakieś M3 LOOK przejechane 200 tys km, właściciel ceni samochód na 32 000zł. Mój Land Rover jest wart 35 000zł. Nie chciałbym zamienić dobrego auta na jakiś złom co mi się będzie psuł, wiadomo że przy kupnie komputer, lakier i wszystko sprawdzam w jakimś zaufanym serwisie, ale czy może dacie mi radę na co szczególnie zwrócić uwagę? Na co uważać, czego się przestrzegać? :8) Z góry dziękuję Wam za pomoc, pozdrawiam gorrrąco z chłodnych Bieszczadów.

Opublikowano

witam

 

sportowe lusterka,18" felgi..i ta cena 32tys. :?: .ciekawe jak wyglada..i jaki jest naprawde stan..moze masz zdjecia. :?: .wtedy bedzie latwiej ci doradzic..a z drugiej str troszke mam dziwne zdanie na te sportowe lusterka,18"felgi...

 

poszukalbym cos "oryginalnego" tzn bez tych lusterek itp za te pieniadze. :!:

 

a co do wyboru e39...dobry wybor i bedziesz zadowolony z takiej bmki :!: ..warunek ..kup najmniej zniczszczona,. :!: .silnik 2.5tds..poczytaj opinie tych silnikow na forum masz tego duzo..moje zdanie to ,ze jest to starszej gen silnik i jest bardzo dobry..tylko jak mowilem ..oplaci sie kupic z jak najmniejszym przebiegiem.. szukaj jak najlepiej wypasionej.. :cool2:

a ja nie sprzedaje swojej 7ki.


odpowiem na kazde pytanie zwiazane z felgami,oponami.

Opublikowano

tak wygląda ten samochodzik..

 

http://www.wiciu.com/e39/bmw.jpeg

 

http://www.wiciu.com/e39/bmw1.jpeg

 

http://www.wiciu.com/e39/bmw2.jpeg

 

http://www.wiciu.com/e39/bmw3.jpeg

 

http://www.wiciu.com/e39/bmw4.jpeg

 

http://www.wiciu.com/e39/bmw5.jpeg

 

http://www.wiciu.com/e39/bmw6.jpeg

 

Napiszcie mi coś o zużywaniu się części, cenach tychże części. O wadach i zaletach silnika... Bardzo proszę. Pozdrawiam, Wojtek

Opublikowano

wizualnie jest sliczna :)) az chcialo by sie ja miec . Tylko czemu ona ma nowe lampy z przodu i z tyłu ? czy nie byla czasem po jakims dzwonku ??

 

nie musi tak byc bo moze mial ja jakis maniak jak ja np ale takich az tak wielu niema . A takie lampy uzywane to koszt 2500 plus tyły to jakies 3000 lacznie .

Everyday I’m hustlin'

http://i53.tinypic.com/28tfl1c.jpg

Opublikowano

Na tym forum napisano setki posów o E39. Poszukaj a znajdziesz odpowiedzi na wszytskie pytania.

 

 

Co się tyczy tego egzemplarza.

 

1. Może i te lusterka ładnie wyglądają ale są okropnie niepraktyczne (mój brat takie posiada w 320).

 

2. Auto ma obleśną gałkę zmiany biegów :( i jeszcze gorszą kierownice.

 

Ale to drobiazgi.

 

Ja osobiście cenię sobie orginalność. Skoro to zwykły 2.5 diesel a udaje się, że to topowy model z serii to jest żenada.

 

 

==

A tak abstrachując, to zauważ, że to auto ma spojler z przodu - zamiana terenowego auta na takie może być karkołomna w Bieszczadach :) .

:: Moje auto ::


:: Nieważne czym jedziesz, ważne dokąd ::

Opublikowano
gałka jak gałka ale ta kiera jest wstrętna . ALe to jest akurat maly szczegól ktory niema zwiazku z reszą

Everyday I’m hustlin'

http://i53.tinypic.com/28tfl1c.jpg

Opublikowano
A ja mysle ze autko moze byc niezle wysmigane i widac to bylo na kierownicy i galce biegow, dlatego je zminiono, ale zdrugiej str nie wypowidam sie bo ze zdjec to cale "G" mozna wywnioskowac.

Zapraszam na forum uzytkownikow Diesla


http://www.bmw-diesel.pl

Opublikowano
ten VIN...to zagadka..ale szczerze..odpusc sobie...cos z tym autem jest nie tak..nie wiem ..ale ja nie lubie takich kiczowatych rzeczy ...

a ja nie sprzedaje swojej 7ki.


odpowiem na kazde pytanie zwiazane z felgami,oponami.

Opublikowano

Panowie, i może Panie.. dziękuję za te odpowiedzi, ten samochód którego zdjęcia podałem jest tylko jedną z wielu ofert, kazdy wie że jesli chce się zamieniać to pole manewru jest nieduże.. w przypadku gdy będe miał gotówkę w reku to ja będe górą i wybór będzie wiele większy... a i pewnie stracę mniej.

Bardzo bym prosił jeszcze o jakieś przestrogi na temat modelu E39, i jednak poproszę ponownie o ceny części eksploatacyjnych, przykładowych. Takich z rzeczywistości a nie z mitów opowiadanych przez kierowców innych marek samochodów. Pozdrawiam, Wojtek ;-)

Opublikowano

Co do eksploatacji e39 tds za duzo nei wiem. Musialbys porozmawiac z uzytkownikami. o wszelkich bolaczkach tds-ow bylo walkowane milion razy :search: ogolnie autko fajne, ostatnio z niemcow przyprowadzilem wlasnie takie dla mojego szefa.

W tamtym tygodniu odprowadzilem go do serwisu i tak na wymiane:kompletnie wszystkie oleje i plyny, wszelkie filtry, wymiana tylnich amortyzatorow(okazalo sie ze jest Nivo i koszt 1 szt 700pln), wymiana lacznika stabilizatora, wyimiana koncowki drazka kier,linki otwierania drzwi, mechanizm opuszczania szyby i za wszystko ma byc ok 3200.

Tak zebys mial jakis zarys kosztow.

Zapraszam na forum uzytkownikow Diesla


http://www.bmw-diesel.pl

Opublikowano

ja również cenie sobie orginalność w końcu e39 to limuzyna, nawet w wersji M5 czy 540i --> sa to limuzyny ktore maja kopa :).

 

A co do tej prezentowanej to tak:

 

- przebieg realny badz tez nie ale sadzac po przerobkach auta musial nia jezdzic jakis "ogier" wiec silnik jest zajechany 100%

 

- 32 000 zł za auto z taka kierownica i jeszcze nie wielofunkcyjna to jakis zart.

 

- za 32 000 znajdziesz sobie rocznik 98 w TDS cacany.

- to auto procz zderzaka tyl/przod i wymianie lamp + felg nie ma nic szczegolnego. Zwykla standardowa wersja 5'tki przerobiona na nie wiadomo co.

 

- bez ogladania moge Ci powiedziec ze 100% była dzwoniona.

Opublikowano
Jestem z Leszna, ale auta nie kojarzę. Po tym co widać ta niezła padaka, wymieniany przód i do tego ta skóra na kierownicy i gałce daje do myślenia. Jak Ci mocno zależy to pisz na priv mogę obejrzeć, ale znając moje pedantyczne podejście do samochodów to szkoda czasu.

Titansilber metallic


http://img344.imageshack.us/img344/9427/328wp0.jpg

Opublikowano
tak jak koledzy zauważyli to przebieg szacuję na ok 500tyś gdyż kierownica i gałka musiały być mocno poprzecierane dlatego kir. została obszyta a gałka zmieniona . A z tymi silnikami jest duży problem gdyż w Polsce nikt ich nie serwisuje więc na 100% będą problemy z zapalaniem nie zimnego ale GORĄCEGO silnika (pompa 6.5 tyś zł , 1 wtrysk ok 800 zł) no i wymiana oleju co 7000 km tak więc jest to diesel ale dla bardzo bogatych (ok 11l. w mieście na trasie 8) powodzenia
Opublikowano
jednak poproszę ponownie o ceny części eksploatacyjnych, przykładowych. Takich z rzeczywistości a nie z mitów opowiadanych przez kierowców innych marek samochodów.

 

Wejdź na stronę http://sklep.intercars.com.pl/ i sprawdź ceny. Od tamtych cen odejmij 20% i będziesz miałe realne ceny za jakie możesz kupić części w sklepie.

Adi
Opublikowano

Za tą cenę kupisz 530d. Pewnie też trzeba będzie parę złotych zainwestować, ale lepiej wkładać w 530d niż w 525TDS.

Realna wartość takiego parcha jak ten ze zdjęć to 18-20 tyś.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano

jak kupisz za 30 tys. 530d to najprędzej będziesz musiał doliczyć remont zawieszenia turbo czy układu wtryskowego a w tym aucie koszty nie są juz takie małe i moment wyjdzie 40tys.

 

raczej nie warto za tego tds-a dać 32tys. za taka kaskę można znaleźć o wiele lepszą z 98 roku z lepszym wyposażeniem i normalną kierownicą

Opublikowano
tak jak koledzy zauważyli to przebieg szacuję na ok 500tyś gdyż kierownica i gałka musiały być mocno poprzecierane dlatego kir. została obszyta a gałka zmieniona . A z tymi silnikami jest duży problem gdyż w Polsce nikt ich nie serwisuje więc na 100% będą problemy z zapalaniem nie zimnego ale GORĄCEGO silnika (pompa 6.5 tyś zł , 1 wtrysk ok 800 zł) no i wymiana oleju co 7000 km tak więc jest to diesel ale dla bardzo bogatych (ok 11l. w mieście na trasie 8) powodzenia

 

500 tyś ? Tyle to nawet auta z tego rocznika z taryf nie maja - nie przesadzaj z tym przebiegiem bo auto by musialo co roku ponad 50 tyś walić czyli co roku przejezdzac ziemie w kołko. Jeszcze troche to powiecie ze auto z Niemiec z 95 roku ma milion kilometrow przebiegu.

 

Smieszne jest na Allegro to ze jak jest im starsza BMW to ma mniejszy przebieg. Ostatnio widzialem 320i z 92 z przebiegiem 160 tyś (z Niemiec) a 2 aukcje wyzej byla mlodsza i z 2 razy wiekszym przebiegiem.

 

Sa ludzie ktorzy rocznie robia 5 - 10 tys i auto moze miec maly przebieg.

 

To ze Niemcy duzo jezdza nie znaczy ze nie wysiadaja z samochodow. Nie siej paniki.

 

odnośnie tej powyżej to już sie wypowiedzialem

 

Dajan --> tak samo kto Ci powiedział ze nikt w Polsce nie serwisuje TDS'ow ? Sa ASO, sa zaklady ktore robia tak jak ASO np. www.stando.pl i wiele innych dobrych warsztatow.

 

A spalanie ? 11 miasto, 8 trasa ? Jezdziles kiedys TDS'em ? Wiadomo ze jak ktos z kazdych swiatel z piskiem opon i w miescie nie wychodzi poza jedynke i dwojke to wszystko pali nawet maluch. Osiem w trasie ? chyba jak 200 km/h jedziesz non stop to sie zgodze - tylko pytam sie gdzie ? bo w Polsce napewno nie.

Opublikowano
Diesle o klasę niżej od E39 z 02/03 mają przejechane średnio 250-300tyś. Znajomy sprowadza. BMW będzie miało większy przebieg. Opowieści o przebiegach na poziomie 20tyś rocznie to śmieszne bajki, ale jeżeli ktoś będzie się lepiej czuł mając mały przebieg na wyświetlaczu to wystarczy kilkanaście sekund... i ma.
"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano
Bardziej oblesnej e39 niz na tym zdjeciu w zyciu nie widzialem, a widzialem duzo. Odpusc sobie.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano
Mi też to auto wygląda na co najmniej 400 tys. km. W Posce się też jeździ po 60-100 tys. km rocznie więc co się dziwić. Zwróćcie uwagę, że np na allegro są BMW 3-4 letnie z przebiegami po 200-250 tys. km.
Opublikowano
Do autora postu. Kolego odpusc sobie takie odpicowane diesle tak jak ta z allegro.Jesli ktos zaklada tak nie dopasowana kolorystycznie skore na kierownice i galke to musi to robic w jakims celu.Sam marze o BMW e39 w dieslu ale pojezdze jeszcze swoja coupe i uzbieram kase na 530d. To jest najlepsza opcja i nie bede szukal okazji bo za diesla trzeba zaplacic jesli chce sie miec auto z faktycznym przebiegiem.Pozdrawiam
Opublikowano

bardzo słusznie kolega powyzej pisze ze nie szuka okazji . Ja tak samo chce kupic 530d i nie szukam takiej co cena rynkowa jest np 50tys a ona bedzie 40 tys kosztowala . W 99% okazje sa złudne poniewaz sprzedawca sie chce pozbyc auta bo cos mu dolega. Ja moge dac nawet wiecej niz cena gieldowa ale pewne . Dobrze wiemy ile kosztuja naprawy .

 

Ja w moja vectre ktora mam od nowosci wsadzilem w tym roku 7.5 tys a jest warta na poziomie 13 tys . ALe musialem wiele wymian zrobic poniewaz zachodzila potrzeba .

 

Zwykle jest tak ze auto tanie jest drogim autem i mysle ze koledzy sie bede zgadzac zemna .

 

Okazje to 1 % sprzedanych aut .

 

ps. Ja mialem taka okazje choc do dzis w to nie wierze .

Kupilem VW T4 za 14 tys a jest warte jakies 22 tys .

Ale to bylo raz i juz chyba nigdy mi sie nie zdarzy.

 

 

Co do tej bmki o ktora prowadzimy dyskusje to odpusc ja sobie .

 

3 maj sie stary

Everyday I’m hustlin'

http://i53.tinypic.com/28tfl1c.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.