Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ponownie koledzy , chciałem was tylko ostrzec przed tanimi zmienikami czujników wałka rozrządu . Kupiłem taki jak pisałem wcześniej i różnicy nie było ale nie dawało mi to spokoju więc podreperowałem stary czujnik ( pozakładałem koszulki na kable ) wiem druciarstwo ale to tylko tak na próbę , no i co się okazało silnik całkiem inaczej pracuje żwawiej się wkręca na obroty , lepiej odpala no i wtryski wcześniej mi głośno cykały a teraz cisza .Tak że nie polecam tanich zamienników mój egzemplarz od nowości był nie sprawny ale ja obstawiałem skoro czujnik nowy że jest inna przyczyna choć komputer pokazywał błąd wałka myślałem że może coś z kablami nie tak , no ale na odnowionym starym czujniku tak jak pisałem jest ok i błędów już na kompie niema . Pozdrawiam

Acha mi błąd czujnika wałka wyskakiwał w inpie pod numerem " 65 cam shaft"

  • Odpowiedzi 83
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Witam,panowie coś się znowu zaczęło dziać z moim pojazdem,do 3000 obr mam może 90 koników mocy ,muł totalny,powyżej 3000 jest :cool2: ,więc czytam,czytam i myślę ,że padł czujnik położenia wałka rozrządu,dzwonie dzisiaj do serwisu i pytam ile kosztuje a on mi odpowiada który wałek bo są niby dwa .Jakiś z kabelkiem i bez,na kompie nie byłem ale skoro wiadomo mniej więcej co padło to podpowiedzcie który mam wymienić,czy bez kompa się nie obędzie,czy trzeba po wymianie coś kasować,i czy ktoś z dużymi łapami( ja) dam radę to wymienić .help
Opublikowano

Witam

 

Do stwierdzenia, czy czujnik położenia wałka padł niezbędne jest podłączenie komputera. Błąd "65 camshaft sensor". Masz auto z 1997 roku jak w podpisie? Jeśli tak, to masz pojedynczy VANOS i tylko jeden czujnik położenia wałka rozrządu. Wymiana jest bardzo prosta i chłopaki opisali, co i jak parę postów wyżej.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
Dzięki za odzew,właśnie wracam z kompa,i tak:podłączył,wyskoczył błąd przepływomierza,ale wtyczkę wczoraj ja odpinałem więc stwierdził,że to przez to,wykasował,i nic więcej,powiedział,że pod względem elektroniki samochód mam czysty jak łza. Więc pytam co może być przyczyną,radził wymienić świece i jeździć ,bo niby te silniki tak mają :| jak myślicie ?
Opublikowano

Witam

 

Jeśli silnik się tak zachowuje, a brak błędów na komputerze, to może zapchany filtr paliwa masz? Świece też mogą być przyczyną, zapchany filtr powietrza (ale zapewne u Ciebie to wykluczamy)...

 

Pozdarwiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
Kurde mattiss strzał w dziesiątkę z tym filtrem paliwa, wymieniałem go z tydzień temu miał 14 lat !!!!! fakt poprawa jest i to znaczna,co do powietrza to filtr jest czyściutki,po świece zaraz jadę do Norauto,zobaczymy czy będzie poprawa.Z tego co mechanior mówił,to stare świece dają słabą iskrę i lepiej je wymienić . pozdro i dzięki za radę
Opublikowano
witam,świece dzisiaj wymieniłem,zamówiłem z alledrogo :lol: takie jak proponował mattiss i znowu poprawa :cool2: jedyne co mnie zastanawia to jedna świeca,ta pierwsza od kierowcy prawie cała w oleju,tzn ta porcelanka i gwint tak jakby na nią jakiś przedmuch był i dobrze nie palił na ten "gar" co mogło być przyczyną? niedokręcona świeca ?aha i jeszcze jedno bo coś mi się grubo wydaje,że te świeczki też miały 14 lat,wie ktoś jakie były fabrycznie montowane świece ?Bo u mnie były BOSCH SUPER BMW R1 768 cokolwiek to znaczy.
Opublikowano

Tomaszko15 możesz mieć troche racji bo tych świec nie kupisz,jeżeli byś chciał takie jak napisałes,to w Krakowie ktoś ma wyprzedaz wszystkich częsci z magazynu.W jego spisie były właśnie te świece i opisane do BMW 520i 6cyl. kpl 264zł.W boschu ich już nie ma szukałem tego typu i kicha.Mało kto wie że takie były.Finał taki że chyba te świece faktycznie masz wiekowe :twisted: :mrgreen: POzdr

PS przeszukałem z ciekawości(1godz w PL i ES)-może i mają sporo czasu :P

ZOBACZ ten link http://www.google.pl/url?sa=t&source=web&cd=10&ved=0CFEQFjAJ&url=http%3A%2F%2Fwww.stachura.com.pl%2Fgallery%2FKrakow_towary%2520do%2520akcji%2520wyprzedaz%252025.08.10.xls&rct=j&q=%C5%9Bwieca%20bosch%20super%20bmw%20r1%20768&ei=lRTpTbPWB4mChQfXv5mQDA&usg=AFQjCNHhw_Mcnx26H2aGbDsjVhgKEcgJhw&cad=rja W pieronki szukania

[XLS]

Arkusz1 - AD Stachura

Format pliku: Microsoft Excel

35, BO 0242229559, SWIECA ZAPLONOWA HR8DCX [1] BOSCH, SWI22682, Świeca BOSCH HR8DCX ,INNE, ..... 106, FM 08-131307-00, PIERSCIENIE TLOKOWE KPL GOETZE BMW 2,0 6-CYL. ...... 768, AD 672 471, TARCZA HAMULCOWA AUDI 100200,QUATTRO 2.2-2.3 AD ...... 1620, SKF VKM36013, NAPINACZ PASKA - RENAULT CLIO I 1,8 91-98 SUPER 5 86 ...

http://www.stachura.com.pl/.../Krakow_towary%20do%20akcji%20wyprzedaz%2025.08.10.xls -

Opublikowano
dzięki dani3011 dobra robota,dobiło mnie to,cytuję "mało kto wie,że takie były" :shock: ja p......e 14 letnie świece :shock: (przebieg 276 tyś ?) coś mi się wydaje,że ja ten samochód będe systematycznie "odmulał" przypuszczam,że poprzedni właściciel w niej nic nie robił,tylko jeździł a o beemke trzeba dbać :D ale postawię ją na koła :cool2:
  • 1 rok później...
Opublikowano
witam.mam rowniez z tym problem w mojej buni e39 530 m54. przelozylem czujnik z 728 m52tu bo sprawdzajac w bmwautoparts jest ten sam do chyba 40 modeli bmw i jest nadal!!! a w 728 go nie bylo.dodam ze przemylem rowniez vanosy i zalozylem nowe uszczelniacze.samochod jak mial mula tak ma do 3tys/obr.nie mam juz pojecia co moze byc tego przyczyna.dodam ze w podgladzie live data vanosy sa ustawione na 128 stopni i ani drgna.pomocy!!!!!
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Mam to samo kolego, doszedłeś w końcu co było nie tak w samochodzie?

 

witam.mam rowniez z tym problem w mojej buni e39 530 m54. przelozylem czujnik z 728 m52tu bo sprawdzajac w bmwautoparts jest ten sam do chyba 40 modeli bmw i jest nadal!!! a w 728 go nie bylo.dodam ze przemylem rowniez vanosy i zalozylem nowe uszczelniacze.samochod jak mial mula tak ma do 3tys/obr.nie mam juz pojecia co moze byc tego przyczyna.dodam ze w podgladzie live data vanosy sa ustawione na 128 stopni i ani drgna.pomocy!!!!!
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

witam serdecznie. jest to mój pierwszy post tutaj.

Mam te same objawy w moim bmw. błąd czujnika miałem raz pokazany w carsofcie nr83 jak dobrze pamiętam, lecz po wykasowaniu więcej się nie pokazał, a objawy mam te same które opisujecie znaczy się po rozgrzaniu się do temp. właściwej auto po równej jezdzcie gdy stanę na światłach chwilę wariuje aż zgaśnie potem problem z odpaleniem a następnie nie ma już mocy na dolnym progu obrotów oraz na wysokich jakby coś go hamowalo we wkrecaniu się od 3,5 w góre. cewki wszystkie ok, świece nowe cztero elektrodowe ngk, nowe fajki na cewkach. jedynie przy diagnozie wyskakuje błąd przeplywki lecz sprawdzalem ja i napiecie wzrasta do 4v. jak jest zimny chodzi jak marzenie. jak się rozgrzeje i raz zwariuje to wtedy zaczyna się cały problem, lecz czasami jestem w stanie przejechać nią bez żadnych problemów, lecz nie mogę zatrzymaj jej bo wtedy znowu wariacje.. blagam pomocy, od 7 miesięcy walka na marne.. btw wszystkie filtry świeże wymienione olej również, a właśnie i lubi go przepalac tak z litra na dwa tyg. autko z 96 roku na pojedynczym vanosie. wybacZcie pisownię lecz pisze posta pierwszy raz ze smartfoma. silnik 320i m52 jak domniemam. pozdrawiam Arthur

Opublikowano
Musisz zobaczyć ten czujnik. Najlepiej podmienić jak masz od kogoś. Ale ja bym jeszcze obstawił czujnik wału. Ja miałem też te gaśnięcia itd. na kompie zero błędów. Kupiłem czujnik wałka i wału i do dziś spokój. A jakbyś miał zamiar kupić te czujniki to pamiętaj, że tylko i wyłącznie oryginał. Mi na zamienniku czujnika wału nawet nie zapaliła :duh:
Opublikowano
Dziekuje za odpowiedź ;) na dniach je wymienię i potwierdze czy ból ustąpił ;) a mam jeszcze pytanie, czy przeplywomierz ma prawo przerwy w dostawie prądu i przerywa pracę podczas jazdy? i trochę jedno głupie dlaczego mam dwie linki od przepustnicy? jedna ma wyraźny luz i nie profesjonalnie ustawiony regulator tejze linki..
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Koledzy wyskakuje mi błąd położenia wałka rozrządu bank 2. Na allegro coś nie mogę znaleźć Siemensa VDO dla bmw 540.

Czy może do wszystkich e39 są takie same?

  • 1 rok później...
Opublikowano
U mnie w m52tub20 po podlączeniu do komputera wyskakuje taki błąd: Czujnik wału rozrządu przy zaworze wydechowym, sygnał. Wymienilem czujnik polozenia wałka rozrządu wydechowego i problem jest nadal. Prosze o pomoc w diagnozie co moze byc uszkodzone. Dodam jeszcze ze objawy są takie ze auto zaczyna jechac jak powinno dopiero od 3500 obrotów. Prosze o pomoc.
Opublikowano

Jak jest błąd czujnik wału to dlaczego wymieniasz czujnik wałka?

Jakiej firmy kupiłeś czujnik?

Napisałeś to trochę niedokładnie więc popraw i napisz jaki czujnik wyskoczył a jaki wymieniłeś i koniecznie podaj firmę albo cenę. Bo działa niestety tylko oryginał.

  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

Ludzie obiecują, że opiszą sprawę po usunięciu i gówno, tylko kolejni dochodzą i piszą te same wypociny.

Szczególnie ciekawiło mnie, czy kolega dostanie odpowiedź na świece w oleju, bo u mnie przy wymianie podobnie się stało.

 

Tak więc do wszystkich wyżej co nabazgrali swoje wypociny- możecie jednak przedstawić finał swoich spraw ?

Opublikowano

taki, że typ zadał pytanie i nikt mu nie umiał odpowiedzieć jaka to może być przyczyna, że jedna świeca zalana.

Taki jeszcze mam problem, że do wątku dopisały się kolejne osoby, opisują problem, a rozwiązaniu napisze 1 osoba na 10.

 

Nie wiem więc czy zrozumiałeś moją wcześniejszą wypowiedź, ale problemy polegały na niesłowności i tworzeniu martwych wątków.

Opublikowano
Nie cofalem się w poprzednie strony ale jak ktoś ma problem to niech zakłada nowy temat z opisem w tytule. Chodzi o to by później można było to w wyszukiwarce znaleźć
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

No i dopadło i mnie.

 

Co kilka odpaleń muszę kręcić ok 3-4sek.

Lekko szarpie przy 3-4tys reguły nie ma.

Stracił moc chociaż nie zawsze (dopiero piąty dzień to się dzieje.

 

Na kompie oczywiście błędów brak.

 

Wygląda to na czujnik położenia wałka.?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.