Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 83
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Tylko gdzie...

 

Czujnik siemens już zamówiony i w SB w ciemno będę zakładać lub dla pewności poczekam jeszcze żebym był pewny diagnozy bo co któryś dzień jest coraz gorzej.

Kilka tyg pierwszy raz musiałem dłużej kręcić i to minęło na długie tygodnie

Opublikowano
Mi jak zdarzało Się szarpanie podczas jazdy, ale tylko krótkie chwilowe takie jak by ktoś odciął prąd na sekundę lub dwie to potem wyszedł czujnik ale korbowy
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
Pojawiały Się problemy z odpalaniem, ciepły dłużej kręcił jak przy usterce czujnika wałka rozrządu i to było mylące, ale po czasie wyszło,że jednak korbowy
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Pali jak palił czyli złe po 2-3 sek. Czujnik wymieniłem. Jest już ok błędu nadal było brak i pojawił się dziwaczny dźwięk silnika.

 

Metoda kija od szczotki pokazała że to wtryski :mrgreen: po wymianie czujnika wtryski ucichly. Klepał jak by chodził na gazie na valtekach.

 

Jak widać błąd nie zawsze się pojawi na kompie.

Opublikowano
Szkoda, że wcześniej nie pisałeś że silnik zaczął podejrzanie hałasować, bo jakieś 3 lata temu jak umierał mój czujnik rozrządu to wywalał dodatkowo przepływkę oraz była głośna praca wtrysków,wręcz takie "szorstkie' klepanie
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano

Dziwnie klepał dopiero teraz na dniach i wolałem wszystko zbiorowo napisać.

 

I jeszcze jedno. Odpalal źle tylko na zimnym. A na zimnym i ciepłym powyżej 3tys jak by chwilkę paliwo nie dochodziło i było to czuć bardzo lekko i mocy nieznacznie mniej. Gdyby nie znać auta to by się tego nie odczulo. Wymiana banalnie prosta

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam.

Od około 2-3 miesięcy mam objawy w moim BMW e39 2000r 523i na podwójnym vanosie takie objawy (szczególnie wyczuwalne po odpaleniu samochodu po nagrzaniu silnika): zwiększone spalanie, problem z odpalaniem silnika, zmniejszona moc, nierówna praca silnika, dławienie i gaśnięcie silnika przy ruszaniu. Byłem u mechaników to nic nie wiedzieli, wg nich wszystko jest okej, jeden mi tylko olej wymienił, bo stwierdził, że jest stary i to może być przyczyną. Olej był stary, ale to nie była przyczyna i po przejechaniu 1000 km od czasu wymiany tego oleju problem nie ustaje. Po rozmowie telefonicznej z mechanikami ze Zgorzelca (w tym też z docentem) wywnioskowałem, że to może być czujnik położenia wału korbowego, bądź któryś z 2 czujników położenia wałka rozrządu. Mam zamiar sprawdzić, czy czujnik położenia wału korbowego po nagrzaniu działa i powyjmować czujniki położenia wałka rozrządu i sprawdzić z którym silnik odpala a z którym nie. Tutaj mam do was pytanie: co sądzicie o mojej metodzie i wiem gdzie jest 1 czujnik położenia wałka rozrządu (ten pod nastawnikiem vanosa) a nie wiem gdzie jest ten drugi?

Opublikowano
chcialbym wtracic pare slow: zamienniki czujników walka czy walu na siemensie nie chca chodzic.przetestowanlem rozne, MEYLE, FEBI itd., ale po załozeniu czujnika walka i walu ERA silnik bardzo dobrze chodzi, parametry na INPIE sa ok. Instalowalem te czujniki w m50 i w m52 na pojedynczym vanosie. Takze jak ktos szuka zamiennika niech wyprobuje ERA, powinien chodzic bez zarzutow
  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano

Dla zainteresowanych tematem.

U mnie (e39 523i z 1997r) objawy uszkodzonego czujnika walka rozrzadu byly nastepujace:

1. Falujace obroty

2. Odczuwalny spadek mocy w dolnym zakresie obrotow. Powyzej 3500rpm pelna moc wracała.

3. Blad nr 65 camshaft sensor

Nowy zamiennik Delphi nie dzialal. Auto z tym czujnikiem czy bez pracowalo podobnie.

Dopiero wymiana na czujnik firmy Siemens przyniosla oczekiwana poprawę.

Opublikowano

Witam

 

Z racji tego ze w mojej buni mam dwa czujniki walka rozrzadu (M54B25) ktos zorjetowany w temacie moze mi powiedzieć który mam do wymiany ?

zzQFXOse8fZJwTda8h23NXyDRxgyEdqaLRlk3foqhMpXMvMnxxTMZ2hwIA1rRpaopJyrsbfI_ohBnh4=w1280-h638-rw

 

( jezeli nie wyswietla obrazka dodaje link do zrzutu z inpy https://drive.google.com/file/d/0B5-C_BEtK8CLc29mRjB0V2FIckE/view?usp=sharing

 

Zaznaczę jedynie ze ostatnio niewiedzeniem zbytnio który ten czujnik jest walnięty wiec kupiłem oba używane lecz po montażu problem niestety nie ustąpił

 

Objawy:

Po rozruchu Auto momentalnie gaśnie zaś gdy wystąpi efekt dłuższego kręcenia ok (3-5 sek) auto trzyma obroty zaś nie ma siły jechać w dolnym zakresie obrotów.

 

Jestem również ciekaw jak wygląda sytuacja z zamiennikami i czy wgl opłaca się je kupować ? Pytam ponieważ koledzy którzy tez maja M54 mówią że zamiennik powinien dawać rade ale jakoś nie chce mi się w to wieżyc. Dlatego chciałbym zaczerpnąć szerszej opinii

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Masz dwa czujniki wałków rozrządu - dolotowy i wydechowy.

No i normalny czujnik wału.

 

Najpierw diagnoza, który padł. Z tych które działają to faktycznie ORI, na forach zagranicznych też czytałem, że ERA jest dobrym zamiennikim, jak kolega potwierdza to może faktycznie działa też. Natomiast o innych czujnikach zdania są podzielone, ale większośc co się czyta to że nie działają, albo padają po niedługim czasie.

Opublikowano

Teraz powinno działać ładnie wrzutka z inpy

 

To ze mam dwa czujniki to wiem ( napisałem o tym w drugiej linijce tekstu :D ) zaś powiedz mi proszę jak mogę zdiagnozować który to bez komputera ( jeżeli to wgl możliwe )

Opublikowano
Tak bez kompa to ciężko stwierdzić na 100% który to będzie, jednak jak pokazuje historia zazwyczaj gdy w silniku występują 2 czujniki rozrządu i są problemy z mocą czy odpalaniem to winny jest czujnik po stronie ssącej. Co do zamienników firmy ERA już kilka opinii spotkałem, że dają radę podobnie jak Febi. Jakiś dziwny ten twój opis błędu co wrzuciłeś screena
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Błąd dotyczy czujnika wałka rozrządu dolotowego. Febi też działa, ale jak długo to nie jestem w stanie powiedzieć.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Jakiś dziwny ten twój opis błędu co wrzuciłeś screena

 

Mozesz rozwinąć myśl ? Co w nim dziwnego ?

 

Chodzi o sam zapis błędu, wyświetlany jest skrótem?? W mojej Inpie pokazuje całą nazwę, chyba że zależy to też od wersji sterownika bo ja mam MS41.0 a Twój to MS43.0

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
To fakt jest to prawdopodobne :lol: Mam w sumie jeszcze jedno pytanko czy jest koniecznosc jakies adaptacji nowego czujnika czy to powinno dzialac na zasadzie plug and play ?
Opublikowano
Zadziała od razu, jedynie błąd może zostać w pamięci nie mając wpływu na działanie nowego czujnika. Dla spokojności ciała i ducha, możesz go wyczyścić
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano

Kupiłem czujnik uzywany oryginalny za 160zl po założeniu zmiana byla moze przez godzine dopoki sinik dobrze sie nie rozgrzal i czujnik znow padl postanowilem zainwestowac w zamiennik febiego po zalozeniu daje aktualnie rade bardzo ładnie, auto nie dlawi sie przyspiesza bardzo dobrze, odpala od strzalu

zobacyzmy ile pochodzi czujniczek i dzis podlacze jeszcze kompa by sie upewnic

Opublikowano
Czyli jednak Febi również działa o czym wspominałem wcześniej :cool2: Oby działał jak najdłużej
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
Oryginał czujnika BMW to vdo siemens po 440 zł, zamiennik do n52 3.0 za 220 zł około i też vdo siemens, czemu tak tanio??? Zamienniki vdo Siemens to to samo co oryginał tylko bez logo BMW ???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.