Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Brak ładowania na akumulatorze! Tzn., że prąd do zasielnia czegokolwiek ciągnięty jest z akumulatora, z jednoczesnym brakiem własciwego ładowania przez alternator.

 

Może być także (jeżeli tylko słabo się żarzy) znakiem zwarcia w instalacji.

 

Zacznij od akumulatora i alternatora.

 

Pozdrawiam.

Opublikowano
Akumulator nie jest ładowany. Uszkodzony jest pasek klinowy alternatora lub obwód prądu ładowania akumulatora.
http://img258.imageshack.us/img258/7452/bmw9aq.jpg
Opublikowano
jezeli zapala sie podczas rozruch to wszystko ok (ozywiscie jezeli zaraz po rozruchu gasnie) natomiast jezeli podczas jazdy sie zapala na stałe to bedzie to co w postach wyzej. Ta kontrolka zapal sie podczas jazdy i gasnie i tak wielokrotnie ? czy jak bo niedokładnie napsałaś.
http://img258.imageshack.us/img258/7452/bmw9aq.jpg
Opublikowano
moze byc to jakies zwarcie w instalacji elektrycznej ale według mnie wymien pasek klinowy alternatora i powinno byc po kłopocie (zrób to szybko bo jescze troszke i albo sie pasek zerwie albo tak sie bedzie slizgał .ze nie bedzie wogole ładowania)
http://img258.imageshack.us/img258/7452/bmw9aq.jpg
Opublikowano (edytowane)

$ ---> dolary

PLN ----> zlote

 

 

Nie musi to byc wina paska. Jezeli masz przejechane 20tys km to prawdopodobienstwo jego uszkodzenia jest zdecydowanie mniejsze niz w przypadku przejechania 100tys. Rownie dobrze moze to byc sam alternator, napinacz paska, wadliwy alternator, zasniedziale styki na akumulatorze i wiele innych drobnych rzeczy.

Edytowane przez LukaszPL
Opublikowano

hmmm mam bmw e46 3.23 Ci z 2000 roku

a przejechane ma okolo 144 tysiecy km...Jednak nie wiem czy pasek byl juz kiedys wymieniany poniewaz mam go dopiero od roku...

Opublikowano

około 120 zł :)

 

ps

w innym poscie napisanym przez Ciebie przeczytałem ze wyjmowałaś akumulator, tak na wszelki wypadek wez sprawdz czy dobrze jest podłaczony czy zaciski sie nie ruszaja bo to tez moze byc przyczyna zapalania sie i gasniecia kontrolki ładowania akumulatora

http://img258.imageshack.us/img258/7452/bmw9aq.jpg
Opublikowano
no to na nasze okolo 150 zlotych?

 

Tak.

 

Przy 144tys kilometrow tak jak pisalem wyzej prawdopodobnie bedzie to wina paska. Bez dokladnych ogledzin u mechanika sie nie obejdzie.

 

Aby uniknac problemow w przyszlosci profilaktycznie przy tym przebiegu dobrze jest wymienic pompe wody, termostat oraz nieszczesny pasek.

W silniku M52TU slabym punktem jest rowniez napinacz i jego rolka.

Jezeli okaze sie ze jest wadliwy proponuje ci go wymienic na jego nowsza hydrauliczna konstrukcje .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.